On se ihan ÄLYTTÖMÄN ihmeellistä, etten voi maksaa kerralla vttu 700 euroa veroa
Kun vastike on yli 600, sähkölasku 80, puhelin, ruoka, kotivakuus, diesel, autovakuutus... ihan vtun outoa. Olen opiskelija, idiootit. Enkä ole valinnut yhtä erää vaan 4. Ääliöt.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
rikas auton omistava opiskelija.. palatsissa asuu kun vastike nuin korkea.
0
Olen palatsin neito.
Olisit maksanut verosi silloin kun oli verotettavaa tuloa, niin suurin osa ihmisistä tekee.
Onhan se tietysti mukavaa kun saa ison tilin, mutta helpompi olisi maksaa verot joka tilistä kuin isona könttänä, kuten huomasit.
Verot ja kuolema, niitä ei pysty välttämään.
Miekkoshulluko se siellä? Juu, ollaan tosi kateellisia sun autoverosta.
No minulla on autovero 550€/vv ja tulee maksuun pian. Ei tee yhtään heikkoa maksaa kerralla pois. T. 44-v valkoinen heteromies. Minulla onkin 500 000€ sijoitusvarallisuus ja n. 3000€/kk nettotulot. Lisäksi oma asunto, joten rahaa on vaikka muille jakaa.
Toivottavasti opiskelet ilmaisua ja taloudenhoitoa sekä verotusta, näyttää olevan aika heikoissa kantimissa.
Vierailija kirjoitti:
No minulla on autovero 550€/vv ja tulee maksuun pian. Ei tee yhtään heikkoa maksaa kerralla pois. T. 44-v valkoinen heteromies. Minulla onkin 500 000€ sijoitusvarallisuus ja n. 3000€/kk nettotulot. Lisäksi oma asunto, joten rahaa on vaikka muille jakaa.
Sua ei ole sitten opiskelut kiinnostanut?
Itsehän sain yli 2000€ palautuksia verottajalta. Ihan kyynel vierähtää silmäkulmaan kun perusreppana luulee, että auto ja liian iso kämppä ovat itsestään selvyyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sua ei ole sitten opiskelut kiinnostanut?
No miksi olisi? Minulla on taloudelliset asiat paremmin kuin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
On hyvä, että on saanut rahaa jollain muullakin tavalla, kun tulot eivät ole tuon suuremmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hyvä, että on saanut rahaa jollain muullakin tavalla, kun tulot eivät ole tuon suuremmat.
No katsos kyllä viisas aina pärjää! Eläkkeelle jäädessäni varallisuuteni on noin 2 000 000€. Älä turhaan huolehdi minun taloudestani.
rikas auton omistava opiskelija.. palatsissa asuu kun vastike nuin korkea.