Miksi läskit on aina normaalipainoisia?
Mitä varten pitää kusettaa. Läski nainen väittää olevansa normaalipainoinen vaikka itsekin tietää olevansa tynnyri.
Kommentit (9)
En läskeihin koske. Ihmettelen vaan miksi pitää kusettaa kun kaikki näkee läskeyden
Vai läski. Tulehan nimittelemään päin naamaa läskiksi, niin saat kuulla perinpohjaisen arvostelun omasta persenaamastasi.
Mä ainakin oon ihan rehellisesti ylipainoinen läski.
Minä olen 103kg (180cm), mutta en silti ole läski.
Posket kuopalla ja vatsa normi.
Kädet ja jalat lihaksikkaat.
Silti tuosta laskemalla tulee aika korkea painoindeksi.
(M57)
Mikä nyt on läski kenenkin mielestä...
Mutta ylipainon rajana pidetään bmi 25. Tosin siinäkin poikkeuksia ovat lihaksikkaat urheilijat.
Se, ettei näytä huippumallilta ei tee kenestäkään lihavaa.
Toki nykyään moni kieltää täysin lihavuutensa ja uskoo täysin body positivity humpuukiin.
Vierailija kirjoitti:
Vai läski. Tulehan nimittelemään päin naamaa läskiksi, niin saat kuulla perinpohjaisen arvostelun omasta persenaamastasi.
Ei kiinnosta läskien mielipiteet mistään mutta ehkä ei kannattaisi olla läski sinunkaan´. Voisit olla onnistuja ja haluttu kaveri sen sijaan että olet vaan läski
Voisiko ap yrittää päästä yli torjumisen kohteeksi joutumisen aiheuttamasta traumastaan? Ammattiapu, jne ?
Millainen on sinusta tynnyri? Olisiko kuvaesimerkkiä niin olisi helpompi kertoa onko normaalipainoinen vai valehteleeko.
Jätä aamukalja juomatta ja aloita uusi vuosikymmen pesemällä hampaat niin saat hoikempaa.