Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri paksuna mulle. Mitä kannattaisi tehdä?

Kusessa M34
01.01.2020 |

Mitäköhän tässä tekis, kun työkaveri jota höyläsin pikkujoulujen jatkoilla, sitten uudenvuoden kunniaksi ilmoitti olevansa paksuna. Parastahan tässä on vielä, että se ainut isäehdokas olen kuulemma minä...

Mietin vaan miten tän diilaisi. Lähtiskö muukalaislegioonaan vai yrittääkö suostutella aborttiin vai ostanko kartano Volvon ja omakotitalon, pinnasängyn jonka jälkeen ruvetaan perhettä leikkimään...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä mieltä itse olet? Ei me voida tuon perusteella sanoa mitään. Perhettä voi leikkiä ilman kartano*-*Volvoakin.

Vierailija
2/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

perustaa perhe

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä mieltä itse olet? Ei me voida tuon perusteella sanoa mitään. Perhettä voi leikkiä ilman kartano*-*Volvoakin.

En oikeen tiedä. Ei tullut uni yöllä ja yritän vaihtoehtoja miettiä tässä.

Vierailija
4/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kusessa m34 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikeen tiedä. Ei tullut uni yöllä ja yritän vaihtoehtoja miettiä tässä.

Seurusteletko, tai oletko jopa naimisissa, vai siis täysin sinkku, eikä mitään sen puolen sitoumuksia minnekään?

Vierailija
5/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sinkku ja niin nainenkin

Vierailija
6/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kohtuullisen yleinen syy vakiintua tuo. Omat vanhempani ovat kulkeneet saman tien ja samoin useampi tuttu pariskuntakin. Mutta itse sinun pitää päättää, kukaan ei voi sinun puolestasi päättää. Ja tokihan sen toisen osapuolen mielipidekin painaa yhtä paljon jos ei enemmän.

Vierailija
7/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kusessa m34 kirjoitti:

ihan sinkku ja niin nainenkin

Ok. Onko sitten ihan mahdoton ajatus ainakin yrittää alkaa leikkiä kotia. Onko naisessa sellaisia asioita, jotka sinuun vetoavat, paitsi seksi? Kyllähän pareja eroaa jo lapsien kasvaessakin, eli eihän sitä tiedä kuinka se menisi, syttyykö jopa syvä kiintymys toiseen ja onko tämä nainen halukas yrittämään sinun kanssa jne.

Kun lapsi syntyy ja vietät aikaa tuon elämän alun kanssa, niin ihan varmasti rakkaus häntä kohtaan tulee kasvamaan. Itse olen tehnyt aikoinaan niin, että en ollut missään yhteydessä omaan lapseeni, koska nainen lähti itse elämästäni mitään sanomatta, eikä se tietenkään ollut tuon syntymättömän lapsen vika. Tänä päivänä kadun joka päivä sitä, että en aikoinani yrittänyt ottaa mitään yhteyttä. M60v.

Vierailija
8/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustatte onnellisen perheen. On hienoa olla isä.

Vierailija
9/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanna vastuusi,aikuinen ihminen ja noin saakelin typerä!!!

Vierailija
10/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaan lopputuloksen saat kun keskustelet tuon tytön kanssa.

Vierailija
11/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin hyvä, että äiti on työssäkäyvä ja saa varmaan ansiosidonnaista äitiysrahaa. :) Onnea oikeasti, oma lapsi on elämän hienoimpia asioita! Tietysti tylsä juttu, että et nyt päässyt valitsemaan kenen kanssa perheen perustat, mutta joskus se menee ihan hyvin noin sokkonakin. Vaikka ero sitten tulisi (jos yhteen ensin päädytte) niin lapsi ei ole virhe. Ja iskämiehille on ottajia kyllä sen jälkeenkin. 

Vierailija
12/22 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä nyt poraat,

Oisit pitäny housut jalassa tai kumin käytössä.

Älytöntä ja lapsellista touhua valittaa nyt.

Vierailija
13/22 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku niin typerä, ettei käytä kumia, ja sitten ihmettelee raskautta?

Vierailija
14/22 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on kyllä positiivista, ettei ole enempää isäehdokkaita. Minkä ikäinen työkaverisi on? Sehän vaikuttaa aika paljon siihen syntyykö lasta. Lähtökohtaisesti kannat vastuusi tietysti.

Vierailija
15/22 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että helpoimmalla pääset kuitenkin lähtemällä sinne muukalaislegioonaan.

Vierailija
16/22 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitä nyt poraat,

Oisit pitäny housut jalassa tai kumin käytössä.

Älytöntä ja lapsellista touhua valittaa nyt.

Olis mielemkiintosta kuulla mitä ajattelee alapeukun laittaja tässä kohtaa

Vierailija
17/22 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie daami ulos romanttisella illalliselle ja tutustu naiseen kunnolla. Isyys on hieno asia ja parasta olisi asua yhdessä lapsen äidin kanssa.

Vierailija
18/22 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villiä poikamieselämää eläneelle tuttavamiehelle kävi noin pikkujouluaikaan 2018, mutta lapsen äiti ei ollut työkaveri. Sanoi että shokki-raskausuutisen jälkeen teki heti päätöksen että alkaa isäksi, koska oli haaveillut perheestä jo kauan. Suhde naiseen ja samalla lapseen syvenikin raskausaikana. Vauva syntyi syyskuussa ja hän itse jää vanhempainvapaalle tämän kesän jälkeen. Kesällä on myös häät ja vastikään ostivat naisen kanssa yhteisen asunnon.

Näinkin onnellisesti voi käydä.

Vierailija
19/22 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverisi tunnet varmaan edes jollakin tavalla? Eli tuskin aivan sekopää on kyseessä? Jos edes tuon verran tulet ko. naisen kanssa toimeen, niin eiköhän tuossa ole jo ihan hyvät eväät yhteiseloonkin? Jos nainen ei itse voimallisesti lähde ajamaan aborttia, niin ehdotan yhteiselon suunnittelua. Keskustelkaa avoimesti aiheesta, kaivakaa heti pöytään pelot ja mahdolliset toisen ärsyttävyydet. Mukavampi keskustella asioista nyt, kuin 10 vuoden kärvistelyn jälkeen.

Vierailija
20/22 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverisi tunnet varmaan edes jollakin tavalla? Eli tuskin aivan sekopää on kyseessä? Jos edes tuon verran tulet ko. naisen kanssa toimeen, niin eiköhän tuossa ole jo ihan hyvät eväät yhteiseloonkin? Jos nainen ei itse voimallisesti lähde ajamaan aborttia, niin ehdotan yhteiselon suunnittelua. Keskustelkaa avoimesti aiheesta, kaivakaa heti pöytään pelot ja mahdolliset toisen ärsyttävyydet. Mukavampi keskustella asioista nyt, kuin 10 vuoden kärvistelyn jälkeen.

Jotain sopivaa kemiaa ja yhteistä on teillä ollut, kun olette pienen ihmiselämän saaneet alkuun. Tästä on hyvä jatkaa ... tutustukaa ja edetkää nopein askelin. Miehenä muista huomioida, että nainen voi olla joskus hieman erilainen ja oikukaskin raskauden aikana sekä äitiys muuttaa häntä. Niin myös sinua. Puhumalla selviää monista karikoista ja voitte elää onnellistakin elämää, joka kantaa. Olkaa rehellisiä ja kunnioittavia toisillenne. Hyväksykää erilaisuudet jossain määrin ja löytäkää myös yhteisiä asioita, muuta kuin lapsi ja heteroseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan