Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun elämässä on tuhansia vaihtoehtoja, ja olet valinnut tupakanpolton, voisitko hieman avata valintaan johtaneita perusteluja?

Vierailija
31.12.2019 |

Että mekin voisimme ymmärtää.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se itsekkyyden huippu sekin, jos polttaa raskaana. Ei saa vauva valita, kun äiti päättää... 🚬

Vierailija
22/26 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron heti, kunhan ensin listaat ne tuhannet vaihtoehdot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska haluan vetää nikotiinit keuhkoihin enkä välitä vit.tuakaan muiden mielipiteistä.

Toki saat, mutta älä pilaa tupakansavulla toisten hengitysilmaa. 🤮🤢🚬

Onko pakko tulla sen tupruttelijan viereen hengittämään sitä saastunutta ilman osaa? Voisitko mennä seuraavalla kerralla kauemmas? En itse polta, mutta jos nään jonkun polttavan, niin järki kyllä sanoo, että siirry. Jokaisella kuitenkin on ulkona valinnanvapaus vaihtaa paikkaa. Yhtä paljon kaupungeissa se ilmansaaste saastuttaa keuhkoja, kuin tupakkakin. Tupakka lisäksi poistuu kehosta nopeammin, kuin ilmansaaste. 

Eli pitää olla työpaikallakin 20 metrin päässä tupakoivasta työkaverista, koska hän haisee... 😟😷

Vierailija
24/26 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron heti, kunhan ensin listaat ne tuhannet vaihtoehdot.

Voi elää terveellisesti, juosta, laulaa, olla raitis, neuloa sukkaa.... Jne jne....

Vierailija
25/26 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auta sä mua ensin ymmärtämään, miksi mun pitäisi auttaa sua ymmärtämään mun henkilökohtainen valintani.

No minäpä autan... Koska valintasi vaikuttaa muihinkin.

Vierailija
26/26 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on perseestä ja ihmisten luoma yhteiskuntajärjestelmä on perseestä. Haluan täältä pois mutta en uskalla hypätä junan eteen. Siksi poltan ja juon sekä syön kaikkea paskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi