Suositelkaa jotain laadukasta sarjaa
Käytössä HBO, Netflix ja Cmore.
Katsottu:
Sopranos
GoT
Vikings
Outlanders
Breaking bad
House of Cards
Silta
muutamia mainitakseni.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo true detectiven uusi kausi yhtä hyvä kuin aiemmat? Ykkönenhän oli ihan mestarillinen, kakkoskausi ei jäänyt mieleen. Mites kolmonen, onko katsomisen arvoinen?
Mun mielestä kolmonen oli paras kausi.
Tuli mieleen, näkyisköhän wallanderia vielä jossain🤔 iso suositus sille, noiden sun katsomien sarjojen perusteella tää vois olla sun makuun, jos et oo jo ehtinyt katsoa.:)
Twin oli hyvä, katsoin kaikki 8 jaksoa putkeen uutena vuotena. Kiitos suosittelijoille! T. Ei-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo true detectiven uusi kausi yhtä hyvä kuin aiemmat? Ykkönenhän oli ihan mestarillinen, kakkoskausi ei jäänyt mieleen. Mites kolmonen, onko katsomisen arvoinen?
Vaatiiko 2.kauden katsomista vai voisko sen vaan skipata?
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole vielä nähnyt, katso Areenasta suomalainen rikossarja Karppi.
Muuten voisin katsoa, mutta se vie vähän kiinnostusta pois, että pääosan näyttelijällä on vain yksi ilme + huono artikulaatio (suu hädin tuskin liikkuu puhuessa).
Vieläkö Sharp objects näkyy Hbo.lla? Se on hyvä, aika ahdistavakin ja erikoinen.
Onko Areenassa näkyvä Ruusun nimi (8 osaa) hyvä? Kirjaan perustuva keskiaikainen murhamysteeri. Kukaan katsonut?
Netflix:
Breaking Bad
Better Call Saul
Kominsky Method
Juhlat
Ozark
Mindhunter
Black Mirror
Love Death Robots
HBO:
Sharp Objects
The Leftovers
Succession
Mrs. Fletcher
His Dark Materials
Chernobyl
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatiiko 2.kauden katsomista vai voisko sen vaan skipata?
True Detectiven kaudet ovat itsenäisiä. Ensimmäinen oli minusta paras, sitten toinen. Kolmas kausi ei ollut enää niin hyvä, vaikka ihan katsottava on kuitenkin. True Detectiven roolitus on joka kaudella kuitenkin huippuluokkaa. Käsikirjoitus ei vain nouse ensimmäisen kauden tasolle muilla kausilla.
Ozark-sarjan kolmoskautta odotan malttamattomana.
Jos olet yksi niistä harvoista joka ei ole vielä tätä nähnyt, niin Stranger Things (Netflix).
Paras sarja mitä olen nähnyt pitkään aikaan.
Jos et ole vielä nähnyt, katso Areenasta suomalainen rikossarja Karppi.