Omakustanteinen ultra yksityiseltä?Kustannukset?
En taida jaksaa odottaa tuonne heinäkuulle asti ekaa neuvolan aikaa..
Eli jos soitan yksityiselle, niin mitä sanon puhelimessa?
Eli mitä haluan, ilman että selitys menee tyyliin näin: öö siis joo raskaana olen ja viikkoja 7 (huomenna mun laskujen mukaan) ja haluaisin tietää onko mahassa vauvaa vai ei... Siis mahdollisimman hankala selitys!
Ja mikä hintahaarukka on yleensä ollut?
Ja näkyykö tässä vaiheessa vielä mitään? Noin yleensä? Pieni massu oli jo ennen raskautta ja ekaa odotan.
* Miettii josko juhannuksena tiputtais pommin sukulaisille..*
Kommentit (3)
Eli tosiaan toimit juuri niin kuin edellinen kirjoittaja kirjoitteli. Tilaat vain ajan alkuraskauden ultraan.
Itse olin tänään juuri alkuraskauden ultrassa ja ultran mukaan viikkoja koossa 8+1. Siellä sydän sykki ihanasti !
Minulle hintaa jäi itselleni maksettavaksi noin 123 eur.
Onnea matkaan !
Linnea
ja itse maksettavaksi jäänyt reilut 40 euroa. Diacor kyseessä.
soitat vain rohkeasti yksityiselle ja sanot haluavasi käydä alkuraskauden ultrassa. He kyselevät tarvitsemansa tiedot. Kyllä meitä siellä käy niin monia, ettei se heitä hetkauta. Minä kävin yksityisellä alkuraskauden ultrassa rv 7+5, jolloin sikiö vastasi viikkoja 7+0. Sydämen syke näkyi selkeästi. Ja masusta viis, tuo ultra tehdään alakautta, vatsan päältä ei noilla viikoilla näkyisi mitään.
Hintahaarukka sitten on melkoinen eli kannattaa soitella, jos paikkakunnalla on monia vaihtoehtoja. Meillä hintaa tuli kaikkineen noin 120 euroa ja siitä sitten muutama kymppi pois kelakorvausta. Ainakin Helsingissä ja Tampereella olen kuullut pääsevän halvemmallakin, mutta paikkojen nimiä en kyllä muista.
Onnea odotukseen ja toivotaan, että pian pääset näkemään masuasukkisi!
-Amy, rv 21+4
ps. tuolla ensikkojen pinossa meitä kokoontuu aika joukko ensimmäistä odottavia. Jos et ole siellä vielä pistäytynyt, niin vilkaisepa, josko liittyisit porukkaan...