Kuinka moni naisista on sub?
Kommentit (18)
Anteeksi tyhmä kysymys,mutta mitä se meinaa?
En tiedä miten se tarkasti määritellään ja käsitinköhän kysymyksen oikein... Itse tykkään monenlaisesta seksistä ja voin ottaa myös dominoivan roolin. Enimmäkseen seksimme on aika tasaväkistä ja mies tykkää viedä myös. Mutta joskus sen saa sitoa ja käyttää ja kiihottaa niinkuin keksin ja haluan tehdä. Varmaan suurinosa (yli puolet) naisista on tällä tavalla mukautuvia ja leikkiviä, mutta harvempi sitten niin, että haluaisi vain tai enimmäkseen yksin hallita ilman vaihtelua tai muunlaista seksiä.
Submissive= tykkää ottaa alistuvamman roolin.
Olen itse siis nainen. Aika alussa tällä matkalla, joten en tiedä mitä muotoja tää ottaa.
Miehetkin saa kertoa kokemuksiaan sub-naisen kanssa. Miten olette toteuttaneet sub/dom-rooleja?
Vierailija kirjoitti:
Submissive= tykkää ottaa alistuvamman roolin.
Olen itse siis nainen. Aika alussa tällä matkalla, joten en tiedä mitä muotoja tää ottaa.
Miehetkin saa kertoa kokemuksiaan sub-naisen kanssa. Miten olette toteuttaneet sub/dom-rooleja?
Aa no sit on aika paljon taipumusta siihen suuntaan. Mm. Oon ollut raudoissa ja silmät sidottuina ja mies on.. tehnyt kaikenlaista;D ja mä rakastan sitä,tuntuu niin erilaiselta,tuhmemmalta,paremmalta. On toki kaikkee muutakin tehty mikä on tonne suuntaan...
Kuinka moni... lukujako haluat?
Olen aina pitänyt määrätietoisista miehistä joilla on tilanne halussa, vasta hiljattain tajunnut olevani enemmänkin sub-mielinen. Tähän mennessä on koettu yksi D/s sessiosuhde.
Muoto löytyy kyllä, itse pitää tietää mikä kiinnostaa ja puhua sen toisen osapuolen kanssa. Tässä leikissä tärkeintä on kommunikointi.
"Kuinka moni... lukujako haluat?"
Aloittaja halusi
95% kinkyistä naisista. Harmittava kun itse sub-mies.
Kai se on naisille jotenkkin luontaista että haluavat miesten määräävän.
Vierailija kirjoitti:
95% kinkyistä naisista. Harmittava kun itse sub-mies.
Kai se on naisille jotenkkin luontaista että haluavat miesten määräävän.
Itse olen dom ja todella vaikea uskoa että niin harvassa ollaan, mutta olen tuon muualtakin kuullut :( Haluaisin kovasti löytää itselleni lisää sub-miehiä joiden kanssa leikkiä, vain yhden kanssa olen saanut kokeilla tähän asti.
Oma teoriani on että kaikki naisten seksuaalisuus esim. mediassa esitetään aina jotenkin alistumisen kautta ja useimmat vaan oppivat siihen rooliin eivätkä helpolla kyseenalaista sitä. Puhumattakaan siitä että lähes jokainen mies olettaa meidän käyttäytyvän noin normiseksissäkin ja valittaa jos ei suostuta. En usko että muuten olisi niin "luontaista", luulisin että todella monet naiset nauttisivat jos saisivat alistaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Emansipoitunut nainen toitottaa rohkeuttaan ja vapauttaan. Sellaisen kanssa olen naimisissa. Ihmisoikeudet ja kaikki ovat niin tärkeitä ja seksissä yhteisymmärrys. Itse olen ymmälläni. Hän haluaisi, että ottaisin rajusti ja alistaen, mutta en osaa. Miten ja mlloin? Tämähän olisi hänen ihmiskäsityksensä vuoksi raiskaus tai jotain. Hän sitten ei tee aloitetta ja minä en tee koska #metoo
Kiitos tästäkin aktivistit. Ei seksiä.
Siis mikä ongelma tuossa on? Oma vikasi jos et ymmärrä että seksissä alistumisesta pitäminen ei ole mitenkään noiden arvojen vastaista. Kyllä, yhteisymmärrys on tärkeää etenkin silloin kun on tuollaisesta seksistä kyse. Jos et osaa niin etsi tietoa ja keskustele. Vaikka kyllä sinunlaisillesi #metoota pelkääville miehille olisi parasta olla harrastamatta minkäänlaista seksiä kun ei yhtään normaali käytös näköjään onnistu ilman ahdistelun ja väkivallan puolelle lipsumista heti. Jätä vaan suosiolla meille normaaleille ihmisille nämä seksiasiat.
Koen olevani sub, mutta pidän myös tasaveroisesta seksistä. Oman puolison kanssa vaniljaseksi on kaikkien yhteisten vuosien jälkeenkin kiihottavaa ja nautinnollista. Silti kaipaan välillä mieheltä myös kovempia otteita ja sitä, että saan kokea olevani alistuva nainen. Niitä tarpeita varten elämässäni on vieras mies, joka elää tahollaan vaniljasuhteessa, mutta molempien puolisoiden suostumuksella toteuttaa kanssani dominoivia taipumuksiaan ja tyydyttää omiani. Alistumisvietti ei näy arjessani uranaisena, äitinä ja edustavana vaimona. Liian pitkä tauko sessioista tekee kuitenkin levottomaksi ja helposti ärtyväksi sellaisella tavalla, että tiedostan olevani pahasti koukussa kaikkeen siihen, mitä alistumista sisältävään seksiin kuuluu. N39
Sub-miehenä todellakin saanut sellaisen vaikutelman että domme-henkisiä naisia saa etsiä koirien ja kissojen kanssa. Siis aidosti domme-henkisiä jotka saavat tilanteesta aitoa nautintoa eikä vain tee sitä miellyttääkseen tai rahan takia. Tässä tilanteessa on myös helppo tulla taloudellisesti hyväksikäytetyksi. Taitaa itsellä jäädä vain fantasiaksi :/
Itse olen switch. Tykkään alistua ja myös alistaa miehiä. Mutta yhden ihmisen kanssa en mielelläni halua vaihdella rooleja. Ja pidän myös ihan perusseksistä. Ehkä olenkin joku sillisalaatti sitten.
Kinkyistä erittäin suuri valtaosa, ikävä kyllä. Ja onhan se helppoa kun toinen tekee kaiken työn.
Olen Dom ja ehkä olemuksessani on jtn. minkä takia kohdalleni on sattunut varsin iso määrä noita alistuvia naisia. Itselläni määrä on ollut luokka 70 %.
Kukaan?