Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytiin omalla rantasaunalla ampumassa pari rakettia

Vierailija
31.12.2019 |

Naapurimökiltä rynnättiin melkein heti huutamaan, että pois raketit, heillä on koirien retriitti. Olivat kerääntyneet maalle suojaan paukuttelulta ja nyt me sitten pilasimme heidän iltansa. Piti melkein vääntää rautalangasta, että olen täyttäny 18v, minulla on suojalasit, lapset seuraavat rakettien ampumista toisen aikuisen kanssa suojassa ja raketit lähetetetään maalta, jonka omistan. En siis keksi yhtäkään syytä sille, että en saa niitä raketteja paukutella. Jos he ovat vuokranneet mökin siinä luulossa, että keskellä mitään ei ole ketään, niin se asia ei minua liikuta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittava etujen ristiriita. Tuollaista ei varmaan voi edes etukäteen varmistaa. Ellei ole joka vuotinen ongelma.

Vierailija
2/7 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette alueen ainoat rakettien ampujat, niin koirat pääsee vähällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkus  ammut, ei siinä ole naapurilla mitään sanottavaa. 

Vierailija
4/7 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olette alueen ainoat rakettien ampujat, niin koirat pääsee vähällä.

Kaikesta päätellen ei olla, sieltä suunnalta näkyy joku toinenkin ilotulittelevan.

Vierailija
5/7 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan kuullu koirien retriitistä. Enkä kyllä kissojenkaan.

Vierailija
6/7 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ammuttiin ruotsinlaivan kannelta. Päästiin ihan putkaan. No nyt jo sieltä sitten vapaana ja piti mennä kaverille vielä laivaviinoja imuttelemaan. Ei ollut kummastakaan enää siihen toimintaan. Molemmat nukkui taksiin. Nyt sitten yksin palstailemassa ja juomassa laivakeissiä tyhjäksi.

Vierailija
7/7 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ap keltaiset silmät?