Olisiko täällä muita syrjäytyneitä, jotka haluaisivat ehkä perustaa syrjäytyneiden ryhmän?
Tällaista tuli tässä vaan pohdittua, kun taas kerran vietän uutta vuotta yksin...
Kommentit (50)
Syrjäytyminen on ollut niin työläs ja uuvutta projekti etten halua pilata jo saavutettuja tuloksia.
Siis emme kokoontuisi mihinkään, vaan juttelisimme netissä?
Yleensä näihin ei lähde ihmiset mukaan. Millainen tuo chat on?
Mitä ap toivoo saavansa tältä ryhmältä? Tarkoitatko nyt syrjäytyneitä vai yksinäisiä?
Minä haluaisin mieluummin tavata ihmisiä kuin jutella täällä. Kävisikö sellainen?
Syrjäytynyt ei notku netissä ul.isemassa
Mikä on telegram? No ihan sama, en liity kuitenkaan. Syrjäydyn edelleen.
N38
Vierailija kirjoitti:
Voi myös kokoontumista ajatella...ei mitään ole suljettu pois
Syrjäytynyt_M86 kirjoitti:
Tein kanavan telegrammiin
Tässä kutsu:
Hyvä.
Katsotaan lohkeaisiko tuosta jotakin. Ajatus on hyvä, käyn vilkaisemassa, tuossa jossain vaiheessa.
Syrjäytynyt_M86 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi myös kokoontumista ajatella...ei mitään ole suljettu pois
Tarvisi olla aika paljon koossa, jotta kokoontumisesta olisi isommaksi iloksi?
Vierailija kirjoitti:
Yleensä näihin ei lähde ihmiset mukaan. Millainen tuo chat on?
Mitä ap toivoo saavansa tältä ryhmältä? Tarkoitatko nyt syrjäytyneitä vai yksinäisiä?
Tämä kiinnostaisi minuakin.
Olen syrjäytynyt nainen. Voisin liittyä naisten ryhmään.
Ja mitähän yhteistä näillä eri puolilla Suomea syrjäytyvillä 18-100 -vuotiailla olisi?
Kaikki sinkkuja ja yksineläjiä?
Vierailija kirjoitti:
Ja mitähän yhteistä näillä eri puolilla Suomea syrjäytyvillä 18-100 -vuotiailla olisi?
Kaikki sinkkuja ja yksineläjiä?
Syrjäytyneet usein asuvat yksin. Aluerajausta ei ole
Toki kannattaa kokoontua yhteen toisten ihmisten kanssa. Tehkää joku teema-aikataulu per tapaamiskerta että ette jää jankkaamaan samoja asioita jotka pitävät teidät syrjäytyneinä. Käsitelkää teemoja, tehkää harjoituksia ja kasvakaa ihmisten joukkoon :)
Onko tuohon ryhmään liittynyt ketään naisia?
Vierailija kirjoitti:
Onko tuohon ryhmään liittynyt ketään naisia?
Kukaan ei ole vielä liittynyt. Syrjäytyneillä taitaa olla korkea kynnys tällaiseen...
Hyvä idea ja seuraavaksi sitten eduskuntaan joku oliititinen ryhmä, joska ajaisi syrkäytyneiden (vai peräti syrjäytETTYJEN, itse koen enemmänkin olevani tällainen, en ole mitenkään valinnut työttömyyttä ,köyhyttä ja sairautta joiden takia minua ei tunnuta haluttavan ikinä minnekään koko yhteiskunnassa, kaveriporukoihin jne.) Muutenkin pitäisi ajaa yksinasuvien järkyttäviä asumis ym.kuluja, Suomessa todella korkeat ja aina vaan ajetaan lapsiperheille tukia ja (joulu)apuja jne. Yksinäisestä/syrjäytetystä ei välitä kukaan eikä asiat kiinnosta! No josku ehkä vanhuksia(unohdettuja kyllä pitkälti hekin), mutta nuoria, yksinäisiä harvoin musitetaan mitenkään ainakaan konkreettisesti!