Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko aseksuaali?

Aseksuaali nainen
31.12.2019 |

Olen aseksuaali nainen. Ainoastaan, vaan ja korkeintaan pitää miehen kanssa toista kädestä kiinni. Jakaa elämän ilot ja surut. Tukea ja kannustaa. Mukavaa yhdessäoloa, ilman seksiä. Ei voisi vähempää kiinnostaa haisevan seksin harrastaminen, likaisten synnytysten kokeminen ja sotkuinen kakaraperhe-elämä. Onko muita tällaisia ihmisiä?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Elämässä on paljon ihanampia, haasteellisempia, mielenkiintoisempia ja kauniimpia asioita kuin seksi. En ymmärrä ihmisiä, joilla ei ole elämässä muuta kuin toisen ruman ja haisevan takapuolen katselu, kaiveleminen ja tökkiminen sekä kusielinten yhteenhinkkaaminen. Yök, yök ja vielä kerran yök seksille.

Vierailija
2/50 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta silti haaveilen perhe-elämästä. Läheisyys ja romantiikkakin on kivoja, mutta itse seksi on sitä sen loppumisen odottamista. Mutta harvemmin noita ensimmäisiäkään saa ellei ole valmis tuohon jälkimmäiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pitävät isoaseisista miehistä.

Vierailija
4/50 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekkin rakastan tuota kivääriäni todella paljon. <3

Olen aina miettinyt tuota seksuaalisuutta, kumpi teistä laukeaa nopeammin, sinä vai ase. heh.

Vierailija
5/50 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, olenko aseksuaalinen, mutta seksi aviomiehen kanssa ei voisi vähempää kiinnostaa. Ei oikeastaan kenenkään miehen kanssa.

Vierailija
6/50 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa, olenko aseksuaalinen, mutta seksi aviomiehen kanssa ei voisi vähempää kiinnostaa. Ei oikeastaan kenenkään miehen kanssa.

Niinhän sinä luulet ettei kiinnostaisi.

Vierailija
7/50 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hieman siihen suuntaan.

Olen huomannut, että olla aseksuaali on vaikeaa ja jopa syrjittyä.

Sekin, että naisena miehet on suuttuneet monesti. Ensin moni mies on kuin hyvä ystävä, sitten päättää jättää pois, kun huomaa, ettei tule olemaan seksiä ja suoraan on sanottukin, että ihanaa seuraa, mutta ei kelpaa ystävyys. Niissä tilanteissa jos olisi mies, niin ystäviä olisi.

En aina itse tunnista tilanteita seksiseuran tai seksillisen parisuhteen hakemiseksi, kun itsellä sellainen ei ole mielessä, vaan vilpitön ystävyys kivan tekemisen ja olemisen kautta.

Vierailija
8/50 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen nainen, halaaminenkin tuntuu todella epämukavalta ja vihaan sen tyylistä läheisyyttä. Yksin on parempi olla. :)

Vierailija
9/50 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en ole. Se on harmi, koska sopisin muuten niin hyvin yksineläjäksi.

Vierailija
10/50 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itseään tarvitse rasittaa parisuhteilla.

Itsekseen ollessa saa levätä silloin kun haluaa, nukkua hyvin ilman kenenkään kuorsaamisen kuuntelua, syödä hyvin, harrastaa milloi vaan mitä vaan ja pitää niitä lemmikkejä mitä tahtoo. Ei riitelyä, ei painostusta, ei ulkonäkökommentteja.

Olen ollut huomaavinani, että naiset tajuavat tämän useammin kuin miehet, kenties?

Moni mies on katkera ilman naissuhdetta. Moni nainen on tyytyväinen ilman miessuhdetta.

Vierailija
11/50 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Onneksi olen tarpeeksi erakkoluontoinen, joten vanhapiikuus ei tunnu missään.

Vierailija
12/50 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heteroromanttinen aseksuaali. Rajani menee pussailussa. Pussailu on ihan kivaa, mutta en miellä sitä seksuaaliseksi, eikä ala tekemään mieli enempää.

N

Vierailija
13/50 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Nuoruudessani ei käsitettä " aseksuaali" ollut olemassakaan. Luulin vain olevani outo ja frigidi. N55

Vierailija
14/50 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halailla ja pussailla tykkään, mutta panemiseen en tunne mitään tarvetta. Harmillisesti iso osa aseksuaaleista naisista tuntuu olevan senverran kylmiä, ettei edes halailu kiinnosta. M39

Vierailija
15/50 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nope, pidän seksistä miesten kanssa. Synnytykset sattui, mutta onneksi nekin oli taputeltu jo siinä 25 v

Vierailija
16/50 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi jotkut aseksuaalit väittävät olevansa syrjittyjä.

Vierailija
17/50 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on sinulle vaikeaa ymmärtää?

Vierailija
18/50 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla aseksuaaleja syrjitään? Aseksuaalisuuttaan ei saa harjoittaa?

Vierailija
19/50 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan. Esim. media tuputtaa seksuaalisuutta koko ajan. Silloinhan ei voi olla rauhassa aseksuaali kun seksiä työnnetään naamaan ovista ja ikkunoista. Itse koen ongelmaksi ennemminkin sen, että jotkut pitävät aseksuaaleja viallisina. Voi olla korkeasti koulutettu, hyvä työssään, olla paljon ystäviä, terve jne. Ei aseksuaalisuus mikään sairaus ole. Ihmetyttää myös se vihamielisyys, jolla seksuaaliset miehet suhtautuvat aseksuaalisiin naisiin.

Vierailija
20/50 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tovi sitten aseksuaali nuori kaunis nainen laittoi seuranhakuilmoituksen facen sinkkuryhmässä. Vastauksena oli lähinnä v*ttuilua että miksei seksi kiinnosta ja eikö silloin haeta kaveria yms. Tämä näyttäisi olevan se asenne miten aseksuaaleihin suhtaudutaan, outoja kun ei seksi kiinnosta eikä heillä voi parisuhdetta olla ilman seksiä.