Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minkä takia Jennifer Lopez tekee aina noita ”duunaritytöstä yläluokkaan”-leffoja??
31.12.2019 |
Senkö takia että se on latino? Ja latinot on sielläpäin siivoijia ja lastenhoitajia ja puutarhanhoitsjia? Niin sen sitten kuuluu näyttää leffoissaan mallia, että näinpä tästä nousin jonkun väärinkäsityksen jälkeen ihsn toisiin sfääreihin??
Taas pyörii cmorella joku tämmöinen tekele.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mun teoria on, että siksi, kun se on myös hänen oma tarinansa. Hän tulee hyvin vaatimattomista oloista.