Miesten uusivuosi vs. naisten uusivuosi
Miesten uusivuosi:
- viinaa
- saunomista
- pari rakettia
Naisten uusivuosi:
- hopeiset numeroilmapallot
- 2 tuntia selfieden ottamista
- Janica velkaa tarjottavista 2,55e
- riidoissa maaliskuuhun asti
Kommentit (18)
Mä oon ilmeisesti mies vaikka kropan muodosta vois muuta päätellä. Pitäisköhän hakee testo-piikit ett pääsis sinuiksi ittensä kanssa ja voisi rauhassa saunoa ja juoda viinaa uutena vuotena? :D
Vierailija kirjoitti:
Täysin totta, mutta miksi kopioitte tänne aloitukset Ylikseltä? Naisilla ei ole mitään omia juttuja.
Joku nainen täällä eilen kaipaili red pill totuuksia naisista, niin tässä niitä nyt tulee
Minä juon pullon viinaa illan aikana ja käyn puoleltaöin ampuun yhden padan ilmaan ja varmaan yhden maissa nukkumaan. Hyvin vaihtuu vuosi näinkin.
T. sinkku mies
Mä taidan olla (se kuuluisa) taisteluhelikopteri kun vietän iltaa kavereiden kanssa, tehdään yhdessä ruokaa, katsotaan elokuvaa ja mennään katsomaan ilotulitusta. 🚁
Miksi yleistät?
Kumpikaan noista ei päde kaikkiin ihmisiin, vain joihinkin yksittäisiin.
No minä olen mies enkä aio juoda viinaa enkä ostaa raketteja, ehkä käyn ulkoilemassa luonnossa ja teen laavulle tulet ja keittelen kahvit ja laitan jotain ruokaa. Saatampa samalla valaa tinanpalasenkin
Vierailija kirjoitti:
Miksi yleistät?
Tällä palstalle ei tosiaan tehdä yleistyksiä ikinä, varsinkaan miehistä :D
Noh, meillä taitaa jäädä koko uv välistä, ei ole koskaan ollut tapana sitä juhlistaa. Miehellä eikä minulla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi yleistät?
Yleistäminen on helppoa, kun ei tarvitse järkyttää sitä omaa mustavalkoista maailmankuvaa.
Itsehän pelaan koko päivän WoWia ja syön loput joulusuklaat.
N26
Vierailija kirjoitti:
Miksi yleistät?
Jälleen joku yleistäjähullu paikalla. Pitäisi varmaan kertoa prosenttiosuuksilla kuinka moni tekee mitäkin.
Ajattelin kyllä pelata pleikalla tai katsoa netflixiä tms. Ja herkutella. Kavereita sun muita välttelen koska en ole yhtään bileihminen :)
N27
Enemmänkin leffan kattelua ja herkuttelua, yksin.
N23
Meillä:
Miehen uusivuosi: Töissä 20-07
Naisen uusivuosi: Leffaa kotona ja perunasalaattia, nukkumaan 23, että jaksaa aamulla ylös kun mies tulee töistä.
Vierailija kirjoitti:
No minä olen mies enkä aio juoda viinaa enkä ostaa raketteja, ehkä käyn ulkoilemassa luonnossa ja teen laavulle tulet ja keittelen kahvit ja laitan jotain ruokaa. Saatampa samalla valaa tinanpalasenkin
VAI MIES :D :D MU-HA-HAH-HAH-HAH.HAAAAAAAAAAAAAAA
Täysin totta, mutta miksi kopioitte tänne aloitukset Ylikseltä? Naisilla ei ole mitään omia juttuja.