Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuletteko, että Sanna Marin pääsee tuosta sipilämäisestä puhetyylistä joskus eroon ja alkaa puhumaan luontevalla tavalla kameroiden edessä

Vierailija
31.12.2019 |

On kyllä niin vaivaannuttavaa kuunneltavaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin puhuu selkeästi. Ei tule Sipilä mieleen millään tavoin. Itse asiassa ei tule lähiajoilta mieleen toista pääministeriä, joka ilmaisisi itseään yhtä selkeästi ilman turhia koukeroita. Puhuu vain kun on ihan oikeasti valmiita asioita kerrottavanaan. Ei jaarittele suotta keskeneräisistä asioista.

Vierailija
2/6 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marinhan puhuu aivan järkyttävän hitaasti, ihan kuin jollekin vammaselle selittäis. Mulla ehtii ajatus jo karata sen sanojen välissä jonnekin aivan muualle. En kestä kuunnella. Inhoan myös sen möreää miesääntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella selkeää artikulointia verrattuna esimerkiksi Rinteen hupelteluun, Vanhasen jankkaamiseen, Halla-Ahon sihinään jne

Vierailija
4/6 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marin puhuu selkeästi. Ei tule Sipilä mieleen millään tavoin. Itse asiassa ei tule lähiajoilta mieleen toista pääministeriä, joka ilmaisisi itseään yhtä selkeästi ilman turhia koukeroita. Puhuu vain kun on ihan oikeasti valmiita asioita kerrottavanaan. Ei jaarittele suotta keskeneräisistä asioista.

on kyllä niin ulkoa opetellun kuuloista kaikki se sen puhuminen

Vierailija
5/6 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin ulkoläksyä tankkaisi. Ei millään muotoa uskottavaa. Vaikka avustaja-armeija on niin mittava ettei kellään koskaan ennen?

Vierailija
6/6 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan kuin ulkoläksyä tankkaisi. Ei millään muotoa uskottavaa. Vaikka avustaja-armeija on niin mittava ettei kellään koskaan ennen?

Avustajilla ei ole annettavaa Marinin sanomisiin. He hoitavat, että hän on edustavan näköinen. On kynnenlakkaaja, kampaaja, meikkaaja, ripsivärin laittaja, manikyyri, hampaiden pesijä, huulipunan levittäjä ja korvakorujen kiinnittäjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi