Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia huutonet kohteita et avaa? Siis otsikon perusteella?

Vierailija
19.06.2006 |

Itse en avaa koskaan:

Huutamalla kirjoitettuja (SIIS ISOILLA KIRJAIMILLA) kohteita (tai siis otsikko on kirjoitettu huutamalla).

Kohteita, missä ei ole kuvaa.

Otsikokossa ei ole kokoa.

Otsikossa lukee söpö, ihana, supersöpö jne. " kivoja" adjektiiveja, yleensä tuo esim. söpö potkupuku onkin karmean kulahtanut potkupuku 80-luvulta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- jos otsikossa ei ole mainittu kokoa

- ei ole kuvaa

- otsikko joka ei kerro juuri mitään eli esim. " pusero, m-koko"

Nuo periaatteet lähinnä siksi, että siellä on tavaraa tonneittain ja harvalla on oikeasti aikaa availla kaikki ja tsekata jos sattuisi löytymään joku itselle sopiva. Eli ainakin tuo koko on mulle se ehdoton vaatimus - en tee mitään liian isoilla tai liian pienillä vaatteilla. Joskus etsin juuri jotain tiettyä, jolloin saatan vaatia otsikolta vielä enemmän. Kuitenkin lyhyt ja ytimekäs on parempi kuin ylenpalttisesti kuvaileva, sen kuvailun voi sitten tehdä siinä esittelyssä tarkemmin eikä otsikossa.

Vierailija
2/3 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuotetta (tietty elokuva, tietty kirja tms), että saan vähän hakutuloksia, jos lainkaan ja kaikki avaan. Pyydän sitten lisätietoja myyjältä, jos en ole varma tuotteesta kuvauksen perusteella. Olen esim. ostanut yhden leffan, jota tehtiin dvd:lle pieni painos vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim kokonainen sivu täynnä jotain ******UUSI IHANA PAITA, SININEN******* tms sekavaa.