Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valkoiset kärventyvät Australiassa

Vierailija
31.12.2019 |

Olisiko eurooppalaisten aika palata vanhalle mantereelle.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten miettinyt tätä valkoisen miehen taakkaa, joka juontuu etenkin siitä että väkisin raahattiin tummia Afrikasta Eurooppaan ja siirtomaihin orjiksi.

Entäs jos kaikki Euroopan ja Amerikan tummaihoiset nyt lennätettäisiin takaisin sinne Afrikkaan niin olisiko sillä suurin osa tästä taakasta korvattu?

Vierailija
2/10 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muuten miettinyt tätä valkoisen miehen taakkaa, joka juontuu etenkin siitä että väkisin raahattiin tummia Afrikasta Eurooppaan ja siirtomaihin orjiksi.

Entäs jos kaikki Euroopan ja Amerikan tummaihoiset nyt lennätettäisiin takaisin sinne Afrikkaan niin olisiko sillä suurin osa tästä taakasta korvattu?

Jonka jälkeen paluu kotikonnuille eurooppaan. Oikeus ja kohtuus. Sitten pysytään kansojen tuhatvuotisilka geografisilla alueilla ikuisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ole enää afrikkalaisia, koska geenit sekoittuneet monen sukupolven ajan

Vierailija
4/10 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvitä orjuuteen menetettyjä elämiä.

Vierailija
5/10 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aussit ovat todella ryppyisiä jo 4-kymppisinä. Liikaa aurinkoa.

Vierailija
6/10 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Amerikkalaisten tunku Trumpin johdolla tänne Eurooppaan on estettävä.

Vierailija
7/10 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne kaikki kehitysapumiljardit+ saadut työmahdollisuudet, sosiaaliavustukset etc plus lento takaisin "kotimantereelle" vaikka ykkösluokassa olisi jo aika ok hyvitys noista menetyksistä.

Tuntuvat muutenkin vihaavan valkoisia niin paljon (on ties mitä white genocide-banderolleja ja t-paitoja) että ehkä parempi että taputtelisivat toisiaan selkään vain siellä omalla mantereellaan, valkoisilta turvassa.

Vierailija
8/10 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne kaikki kehitysapumiljardit+ saadut työmahdollisuudet, sosiaaliavustukset etc plus lento takaisin "kotimantereelle" vaikka ykkösluokassa olisi jo aika ok hyvitys noista menetyksistä.

Tuntuvat muutenkin vihaavan valkoisia niin paljon (on ties mitä white genocide-banderolleja ja t-paitoja) että ehkä parempi että taputtelisivat toisiaan selkään vain siellä omalla mantereellaan, valkoisilta turvassa.

Usassa surkeat tuet ja julkiset palvelut juuri syystä ettei mustille jouduta takaamaan elantoa.

Vierailija
9/10 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usan kulttuurin päähahmoja ovat yhtälailla mustat ja etenkin mm. hollywoodin juutalaiset kuin valkoisetkin. Parhaiten tienaavat aasialaiset. Myös noin 50 miljoonaa maahan roudattua mamua ovat pääasiassa työtä tekeviä.

Vierailija
10/10 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ole enää afrikkalaisia, koska geenit sekoittuneet monen sukupolven ajan

Niin, haluaisin tietää onko öyhöjen mielestä esim. Barack Obama afrikkalainen?

Hän on puoliksi irlantilainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä