Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua tuijotetaan ja se tekee inhottavan olon

Vierailija
31.12.2019 |

Menin mihin hyvänsä. Lopettakaa

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota psykoosilääkkeesi niin loppuu tuijotus.

Vierailija
2/34 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin aloittajalla. Mikä helvetti siinä on että pitää tuijottaa? Se on todella, todella häiritsevää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko sinua tuijotetaan?

Vierailija
4/34 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö mennä jokapaikkaan kamelinvarvaswetlooklegginseissä ja törhönännit topin alla pullistellen?

Vierailija
5/34 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata huudella lääkkeistä kun siitä huolimatta ihmiset kyylää ja vaikka miten on pukeutunu

Olen kai niin oudon näkönen

Vierailija
6/34 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina siihen joku syy on. Katso peiliin.

Vierailija
7/34 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö mennä jokapaikkaan kamelinvarvaswetlooklegginseissä ja törhönännit topin alla pullistellen?

Minä pukeudun verrattain peittävästi. Tuollaisia näkyjä ei ole tarjolla. Minua tuijotetaan koska minä olen ruma. Kampauksella ja meikilläkään ei saa tehtyä huonoon pohjaan suuria ihmeitä.

Vierailija
8/34 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pukeudun verrattain peittävästi. Tuollaisia näkyjä ei ole tarjolla. Minua tuijotetaan koska minä olen ruma. Kampauksella ja meikilläkään ei saa tehtyä huonoon pohjaan suuria ihmeitä.

Ihan tarpeeksi on tullut nähtyä näytä "uskomaton muodonmuutos" ohjelmia joten en usko pätkääkään etteikö sinustakin saisi "ei-rumaa" jos vain yrittäisi ja olisi ammattilainen antamassa ohjeita.

Vierailija
9/34 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole ruma.

Vierailija
10/34 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu kasvoista. Itse tuijotan arvioiden sellaisia naisia, joiden kasvoissa on paljon pieniä virheitä, joita vaihtelecalla menestyksellä peitetään. Esim. Liian kapea ylähuuli ja miesnenä kyömyineen sekä korkea "fivehead" otsa ovat asioita jotka erityisesti rumenta.vat naista ja tuijotankin niitä pitempään kuin muita kasvojen virheitä. Syy miksi koko kyyläysilmiö on, että ajattelen voi harmi miten naisella käynyt huono tuuri geenibingossa ja olisi kaunis, jos tuota ja tuota ei olisi pielessä kasvoissa. Kropan saa aina kuntoon syömällä oikein kasvojen kauneus on siksi paljon paljon arvokkaampaa, koska siihen ei juuri voi vaikuttaa.

Vierailija
11/34 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mun vaatteissa oo mitään outoa normaalit vaatteet ja 600e kengät

Vierailija
12/34 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin tuijotetaan paljon, varsinkin naiset tuijottaa tosi avoimesti. Junassa vältän aina istumasta nuoria naisia vastapäätä, kun saattavat tuijottaa mua sen 10 min silmiä räpäyttämättä. Kuvittelen aina päässäni, että eivät vaan saa silmiään irti musta kun oon niin saatanan upea :D Vaikka ehkä oon vaan tosi erikoisen näköinen, en tiedä mistä johtuu.

N32

Vierailija
13/34 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan ole ruma.

Huutista psykooseille. Suurin osa ihmisitä on taviksia harmaita ja valjuja. Heidän alapuolellaan ovat rumat joita on vi.tusti liikaa jos vain avaat ne silmät julkisilla paikoilla

Vierailija
14/34 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottaako ne oikeasti vai pääkoppasi kääntää tavallisen vastaantulijan katsomisen tuijottamiseksi?

Vierailija
15/34 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todellakin joitain ihmisiä tuijotetaan eikä ole mistään lääkityksestä kiinni.

Esim. jos itselleni kertyy ylipainoa n. 20-30 kiloa, naamani ja poskeni turpoavat kuin ilmapallo. Silloin etenkin +60v ukot ja akat toljottavat kuin spitaalista montakin minuuttia putkeen. Joskus hyvin harvoin joku myös sanoo läskiksi tai huoraksi tuosta vaan.

Jos olen normaalipainossa, olen täysin näkymätön eikä kukaan mulkkaile eikä myöskään kommentoi.

-32v nainen

Vierailija
16/34 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin tuijotetaan paljon, varsinkin naiset tuijottaa tosi avoimesti. Junassa vältän aina istumasta nuoria naisia vastapäätä, kun saattavat tuijottaa mua sen 10 min silmiä räpäyttämättä. Kuvittelen aina päässäni, että eivät vaan saa silmiään irti musta kun oon niin saatanan upea :D Vaikka ehkä oon vaan tosi erikoisen näköinen, en tiedä mistä johtuu.

N32

Voi olla että meikkaat liikaa?

Vierailija
17/34 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä todellakin joitain ihmisiä tuijotetaan eikä ole mistään lääkityksestä kiinni.

Esim. jos itselleni kertyy ylipainoa n. 20-30 kiloa, naamani ja poskeni turpoavat kuin ilmapallo. Silloin etenkin +60v ukot ja akat toljottavat kuin spitaalista montakin minuuttia putkeen. Joskus hyvin harvoin joku myös sanoo läskiksi tai huoraksi tuosta vaan.

Jos olen normaalipainossa, olen täysin näkymätön eikä kukaan mulkkaile eikä myöskään kommentoi.

-32v nainen

No miksi sitä ylipainoa kertyy?

Vierailija
18/34 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten edes meikkaa koska olen allerginen niille aineille

Vierailija
19/34 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-32v nainen

Ei ole relevanttia, koska ketään ei ole oikeus toljottaa. Jos kuitenkin haluat tietää, paino jojoilee stressisyömisen takia joka aiheutuu töistä.

Vierailija
20/34 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-32v nainen

Ei ole relevanttia, koska ketään ei ole oikeus toljottaa. Jos kuitenkin haluat tietää, paino jojoilee stressisyömisen takia joka aiheutuu töistä.

No onhan kaikilla OIKEUS toljottaa ihan niin paljon kuin tahtovat. Huonoa käytöstä se on, mutta oikeus siihen on siitä huolimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi