Minua tuijotetaan ja se tekee inhottavan olon
Kommentit (34)
Sama kuin aloittajalla. Mikä helvetti siinä on että pitää tuijottaa? Se on todella, todella häiritsevää.
Pitääkö mennä jokapaikkaan kamelinvarvaswetlooklegginseissä ja törhönännit topin alla pullistellen?
Ei kannata huudella lääkkeistä kun siitä huolimatta ihmiset kyylää ja vaikka miten on pukeutunu
Olen kai niin oudon näkönen
Aina siihen joku syy on. Katso peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö mennä jokapaikkaan kamelinvarvaswetlooklegginseissä ja törhönännit topin alla pullistellen?
Minä pukeudun verrattain peittävästi. Tuollaisia näkyjä ei ole tarjolla. Minua tuijotetaan koska minä olen ruma. Kampauksella ja meikilläkään ei saa tehtyä huonoon pohjaan suuria ihmeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pukeudun verrattain peittävästi. Tuollaisia näkyjä ei ole tarjolla. Minua tuijotetaan koska minä olen ruma. Kampauksella ja meikilläkään ei saa tehtyä huonoon pohjaan suuria ihmeitä.
Ihan tarpeeksi on tullut nähtyä näytä "uskomaton muodonmuutos" ohjelmia joten en usko pätkääkään etteikö sinustakin saisi "ei-rumaa" jos vain yrittäisi ja olisi ammattilainen antamassa ohjeita.
Johtuu kasvoista. Itse tuijotan arvioiden sellaisia naisia, joiden kasvoissa on paljon pieniä virheitä, joita vaihtelecalla menestyksellä peitetään. Esim. Liian kapea ylähuuli ja miesnenä kyömyineen sekä korkea "fivehead" otsa ovat asioita jotka erityisesti rumenta.vat naista ja tuijotankin niitä pitempään kuin muita kasvojen virheitä. Syy miksi koko kyyläysilmiö on, että ajattelen voi harmi miten naisella käynyt huono tuuri geenibingossa ja olisi kaunis, jos tuota ja tuota ei olisi pielessä kasvoissa. Kropan saa aina kuntoon syömällä oikein kasvojen kauneus on siksi paljon paljon arvokkaampaa, koska siihen ei juuri voi vaikuttaa.
Eikä mun vaatteissa oo mitään outoa normaalit vaatteet ja 600e kengät
Muakin tuijotetaan paljon, varsinkin naiset tuijottaa tosi avoimesti. Junassa vältän aina istumasta nuoria naisia vastapäätä, kun saattavat tuijottaa mua sen 10 min silmiä räpäyttämättä. Kuvittelen aina päässäni, että eivät vaan saa silmiään irti musta kun oon niin saatanan upea :D Vaikka ehkä oon vaan tosi erikoisen näköinen, en tiedä mistä johtuu.
N32
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ole ruma.
Huutista psykooseille. Suurin osa ihmisitä on taviksia harmaita ja valjuja. Heidän alapuolellaan ovat rumat joita on vi.tusti liikaa jos vain avaat ne silmät julkisilla paikoilla
Tuijottaako ne oikeasti vai pääkoppasi kääntää tavallisen vastaantulijan katsomisen tuijottamiseksi?
Kyllä todellakin joitain ihmisiä tuijotetaan eikä ole mistään lääkityksestä kiinni.
Esim. jos itselleni kertyy ylipainoa n. 20-30 kiloa, naamani ja poskeni turpoavat kuin ilmapallo. Silloin etenkin +60v ukot ja akat toljottavat kuin spitaalista montakin minuuttia putkeen. Joskus hyvin harvoin joku myös sanoo läskiksi tai huoraksi tuosta vaan.
Jos olen normaalipainossa, olen täysin näkymätön eikä kukaan mulkkaile eikä myöskään kommentoi.
-32v nainen
Vierailija kirjoitti:
Muakin tuijotetaan paljon, varsinkin naiset tuijottaa tosi avoimesti. Junassa vältän aina istumasta nuoria naisia vastapäätä, kun saattavat tuijottaa mua sen 10 min silmiä räpäyttämättä. Kuvittelen aina päässäni, että eivät vaan saa silmiään irti musta kun oon niin saatanan upea :D Vaikka ehkä oon vaan tosi erikoisen näköinen, en tiedä mistä johtuu.
N32
Voi olla että meikkaat liikaa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä todellakin joitain ihmisiä tuijotetaan eikä ole mistään lääkityksestä kiinni.
Esim. jos itselleni kertyy ylipainoa n. 20-30 kiloa, naamani ja poskeni turpoavat kuin ilmapallo. Silloin etenkin +60v ukot ja akat toljottavat kuin spitaalista montakin minuuttia putkeen. Joskus hyvin harvoin joku myös sanoo läskiksi tai huoraksi tuosta vaan.
Jos olen normaalipainossa, olen täysin näkymätön eikä kukaan mulkkaile eikä myöskään kommentoi.
-32v nainen
No miksi sitä ylipainoa kertyy?
En muuten edes meikkaa koska olen allerginen niille aineille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-32v nainen
Ei ole relevanttia, koska ketään ei ole oikeus toljottaa. Jos kuitenkin haluat tietää, paino jojoilee stressisyömisen takia joka aiheutuu töistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-32v nainen
Ei ole relevanttia, koska ketään ei ole oikeus toljottaa. Jos kuitenkin haluat tietää, paino jojoilee stressisyömisen takia joka aiheutuu töistä.
No onhan kaikilla OIKEUS toljottaa ihan niin paljon kuin tahtovat. Huonoa käytöstä se on, mutta oikeus siihen on siitä huolimatta.
Ota psykoosilääkkeesi niin loppuu tuijotus.