Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen käytös minua kohtaan

Vierailija
31.12.2019 |

Hei kaikki. Onko teidän miehillänne tapana kehua muita naisia ja ääneen pohtia kuinka naistet ovat ihania, kayniita ym. esim. vieraiden edessä sinun läsnäollessasi? Mieheni tekee tätä ja olen sanonut kokevani tavan nöyryyttäväksi ja pyytänyt lopettamaan. Hän ei ota sitä tosissaan.
En ymmärrä mikä hänen motiivinsa tähän on. Kyllä ymmärrän että miehet pitävät muistakin naisista, mutta avautumisen voisi mielestäni jättää jätkille.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee ja jos tekis olis ex. Miehesi on lapsellinen moukka.

Vierailija
2/16 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo mulkero...mä en olisi tuollaista edes ottanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todella tee noin. Joskus saatetaan puhua miesten/naisten ulkonäöstä/ihanuudesta noin yleisellä tasolla. Ja jos mies sanoisi jotain joka loukkaisi/nolottaisi minua niin hän kyllä lopettaisi sen kun hänelle siitä sanoisin. Jos miehesi ei usko että sinua häiritsee hänen puheensa niin ota ihan vakavasti puheeksi se, siis niin että miehelle ei tosiaan jää epäselväksi miltä sinusta tuntuu tai sitten ala toimimaan samoin kuin hän.

Vierailija
4/16 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet arvokas ja ansaitset parempaa kohtelua ♥️

Vierailija
5/16 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aina ollut tuollainen. Mietin itsekin mitä oikein tapahtui?

Vierailija
6/16 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllästymässä sinuun eikä osaa sitä suoraan sanoa.

Vierailija
7/16 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllästymässä sinuun eikä osaa sitä suoraan sanoa.

Niin varmaankin. Minäkin suorastaan vihaan nykyään häntä ajoittain. Pelkään että minusta tulee katkera vanha ämmä pian hänen kanssaan. Pitäisi ehkä erota. Olemme vain olleet teinistä saakka yhdessä ja lapsiakin on. Tämä on niin vaikeaa.

Vierailija
8/16 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on kyllästynyt sinuun tai on epävarma. Jotkut ihmiset tekee tällaista peitelläkseen omaa mustasukkaisuuttaan.

Vierailija
9/16 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että se on helppo mennä päivästä toiseen siinä tutussa ja turvallisessa, vaikea oli itselläkin irtaantua pitkästä suhteesta mutta kun huomasin ettei ole kunnioitusta eikä rakkautta niin otin ja lähdin. Vähän sen jälkeen tapasin somessa nuoruuden poikakaverin ja huomasin että se on se oikea, nyt ollaan oltu jo vuosia naimisissakin ja edelleen rakastetaan  ja näytetään se rakkaus toiselle jokapäivä

Vierailija
10/16 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tyytymätön sinuun ja ilmaisee sen noin. Kysy siltä mikä mättää. Jos voit ja hakuat jotain asialle tehdä niin tee. Muutoin kannattaa miettiä haluatko olla ihmisen kanssa, joka kohtelee noin epäkunnioittavasti.

Vierailija
11/16 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei toimita noin, ei puolin eikä toisin. Olisi moukkamaista ja loukkaavaa. En hyväksyisi.

Vierailija
12/16 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet arvokas ja ansaitset parempaa kohtelua ♥️

Mistä tiedät? Ehkä tässä ei vaan ole kerrottu kaikkea.

Vierailija
13/16 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti kaikissa on ärsyttäviä piirteitä ja pitkään suhteeseen mahtuu puolin ja tpisin tejtyjä virheitä. Itse olen kuitenkin panostanut suhteeseen ja antanut siihen kaikkeni. Joten jos ero tulee, ainakin omalta osaltani tunnen tehneeni kaikkeni liittomme eteen.

Tässähän varmaan ongelma piileekin. Olen se joka on aina joustanut kaikessa ja siksi tilanne on päässyt tähän. Nyt vaan alkaa riittä. Olemme myös molemmat muuttuneet paljon siitä kun tapasimme, joten osittain on myös kyse klassisesta erilleen kasvamisesta. Ainakin henkisellä tasolla.

T. Ap

Vierailija
14/16 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikymmen on vaihtumassa, eikä mammoilla ole mitään muuta tekemistä kuin lietsoa miesvihaa. 

Vierailija
15/16 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/16 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katselis tuollaista kumppania. Ansaitset varmasti parempaa ❤

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi