Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen arvostetussa asemassa, mies pitkäaikaistyötön

Vierailija
31.12.2019 |

Kuinka pitkään voi toimia? Nainen tienaa yli 6000 kuussa, miehen luottotiedot menneet, elää äidin ostamassa asunnossa ja vaatii äitiä rahoittamaan elämänsä.
Nainen ei vielä tiedä miehen tilannetta täysin. Mies puhuu tekevänsä toiminimellä töitä naisen ollessa viikot omassa työssään ja kiireinen lastensa kanssa. Tosiasiassa mitään toiminimen ei ole.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valheilla on yleensa lyhyet jaljet. Itse en tuossa tilanteessa niinkaan suuttuisi varattomuudesta, vaan siita, etta siita on valehdeltu minulle.

T: tyottoman kanssa asuva, kaiken rahoittava mutta myos niin tietoisesti valinnut

Vierailija
2/23 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mies kääntyy naisystävän elätettäväksi kun aika äidistä jättää. Lähtisin pois. Toki, jos puolisoni tienaisi noin paljon, niin voisin olla kotona ja ruinata rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisiä tilanteestaan olevia työttömiä miehiä naiset syrjivät parinvalinnassaan.

Vierailija
4/23 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa sellaiset fantasiat nyt täällä, 0/5

Vierailija
5/23 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellahan ei ole mitään velvollisuutta kertoa tuloistaan miehelle.

Vierailija
6/23 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tarkisti naisen tulot verotettavista ansiotuloista ja kertoi lapselleen, että sun äitis on ** verrattuna ihan p..a luuseri. ** tienaa monta kertaa enemmän.

Vierailija
7/23 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minua ei haittaisi hetkellinen työttömyys, mutta valehtelu toiminimestä olisi liikaa. Muutenkin miehen tilanne vaikuttaa siltä, että hänellä ei ole aikomustakaan mennä töihin. Kuulostaa hieman elämänhallintaongelmaiselta tapaukselta, joten ei kiitos.

Vierailija
8/23 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun vielä saisi tietää että miten tuollainen pari on päätynyt yhteen. En jaksa uskoa että tinderiä voi loputtomiin syyttää.

Vierailija
9/23 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun vielä saisi tietää että miten tuollainen pari on päätynyt yhteen. En jaksa uskoa että tinderiä voi loputtomiin syyttää.

Hoivavietti?

Vierailija
10/23 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekään en miehenä ole kertonut vaimolle että palkkani jo 5500. Vaimo luulee edelleen että olen jossain 3500-4000 keskiluokassa. Saa käyttää rahat miten haluan.

Vierailija
11/23 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten ei miehenkään työttömyydestä ja tuloistaan. Voi sanoa olevansa bisnesmies. Oletan jos mies sanoo tämän että hänellä on edes yhdet siistit vaatteet komerossa ja kengät jotka voi laittaa silloin päälle kun menee tapaamaan naista. Muuten voi kulkea hupparissa ja collareissa koska ketä kiinnostaa muiden mielipiteet.

Vierailija
12/23 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaatii äitiä rahoittamaan elämänsä"... melkoinen turn off.

Vierailija
13/23 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vaatii äitiä rahoittamaan elämänsä"... melkoinen turn off.

Ei hän tätä ole kertonut tietenkään. Epäilykset eivät ole heränneet siitäkään, että äiti on ollut hyvin usein tapaamisviikonloppujen aikaan haettuna paikalle tänne talolle/kiinteistölle. Sehän on vain kultaista, että mies (50+) huolehtii äidistä eikä äiti joudu olemaan niin paljon yksin.

Vierailija
14/23 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cucci Hobo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten ei miehenkään työttömyydestä ja tuloistaan. Voi sanoa olevansa bisnesmies. Oletan jos mies sanoo tämän että hänellä on edes yhdet siistit vaatteet komerossa ja kengät jotka voi laittaa silloin päälle kun menee tapaamaan naista. Muuten voi kulkea hupparissa ja collareissa koska ketä kiinnostaa muiden mielipiteet.

Muuten on paita juoponnapissa kalsarikännisiltään kotosalla, mutta kun naisen kanssa tekemisissä vaihtuu vaatetus.

Kauanko voi kestää, että nainen herää todellisuuteen?Vai herääkö?

Mies tulee selittämään, että hetkellisesti oli hankala tilanne, josta on eksiä tai yhteiskuntaa syyttäminen eikä halunnut huolestuttaa.

Vierailija
15/23 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini esitti naisystävälleen(lääkäri) olevansa yrittäjä vaikka oli todellisuudessa sossun vakiasiakas. Jotain pimeetä raksakeikkaa se kyl heitti välillä mutta kaikki laskut ja kodinkoneet sille maksoi sossu. Hyvin meni läpi kun asuivat eri osoitteissa. Kyllä naiset voikin olla sinisilmäisiä.

Vierailija
16/23 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eivät asu samassa osoitteessa ja nainen ei halua kyseenalaistaa mitään tai reagoida hälytyskellojen.

Äiti ei kerro mitään, koska on riippuvainen poikansa toiminnasta ja reagoinneista. Äiti ei esimerkiksi ole koskaan omistanut ajokorttia, mutta ei myöskään ole käyttänyt julkisia, koska ensin aviomies ja myöhemmin poika ovat kuljettaneen. Äiti joutuu käymään seurannoissa keskussairaalassa yms eikä pääsisi niihin ilman poikaa. Poika kiristää ja uhkailee ja tavallaan tätä tapahtuu puolin ja toisin. Molemmat ovat näytelmässä naisen suuntaan mukana.

Vierailija
17/23 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista että tilanteestaan tarvitsee valehdella kumppanilleen.. tai että tuolla on ylipäätään väliä,

Varsinkin jos ei ole yhteisiä lapsia eikä mitään elatusvelvollisuutta ole toisen lapsiin tai kummallakaan toiseen kumppaniin. Jos kumpikin on elämissään pärjännyt ja laskunsa saanut jotenkuten hoidettua eikä ole tuomassa taloudellista taakkaa toisen kannettavaksi niin mitä väliä onko pitkäaikaistyötön ?

Luulisi et yhteensopivuus seksuaalisesti ja emotionaalisesti olisi tärkeämpää. Rahoja kun ei kuitenkaan saa hautaan mukaan. Mieluummin ottaisin kumppanin jonka kans tämä lyhyt aika tällä pallolla on mukava viettää kuin joku taloudellisesti menestyvä mutta muilta osin epäsopiva..

En ymmärrä miksi muutenkin täällä palstalla tuntuvat ihmiset kysyvän muiden mielipidettä kumppanivalinnasta.. eikö aikuiset ihmiset osaa ihan itse tehdä omia valintojaan nykyään ? Minkä ikäisenä nykyään ihmiset aikuistuvat ja alkavat tekemään omia päätöksiä ja seisomaan valintojensa takana?

Vierailija
18/23 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekään en miehenä ole kertonut vaimolle että palkkani jo 5500. Vaimo luulee edelleen että olen jossain 3500-4000 keskiluokassa. Saa käyttää rahat miten haluan.

En usko. Ihan provotaksesi keksit satuja. Mutta en liioin ymmärrä, miksi pitäisi valehdella. Meillä ei kysellä eikä kerrota kuukausittaisia tuloja, mies tietää suunnilleen minun palkkani mutta hän itse on yrittäjä eikä minulla ole aavistustakaan paljonko hän missäkin kuussa ansaitsee. Meillä molemmat laittavat yhteiselle tilille saman, sovitun summan, joka kattaa sen kuukauden asumis-, ruoka- ja yhteisen auton kustannukset, ja kaikki muu on ihan omaa ja sen saa käyttää ihan miten haluaa. Ei ole mitään tarvetta valehteluun.

Vierailija
19/23 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää voi kestää ihan älyttömän pitkään, sillä miehen äiti on hiljaa, mies on taitava keksimään valheita, eikä nainen edes epäile mitään, joten pitkään menee.

Vierailija
20/23 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko. Ihan provotaksesi keksit satuja. Mutta en liioin ymmärrä, miksi pitäisi valehdella. Meillä ei kysellä eikä kerrota kuukausittaisia tuloja, mies tietää suunnilleen minun palkkani mutta hän itse on yrittäjä eikä minulla ole aavistustakaan paljonko hän missäkin kuussa ansaitsee. Meillä molemmat laittavat yhteiselle tilille saman, sovitun summan, joka kattaa sen kuukauden asumis-, ruoka- ja yhteisen auton kustannukset, ja kaikki muu on ihan omaa ja sen saa käyttää ihan miten haluaa. Ei ole mitään tarvetta valehteluun.

Eihän tuo kirjoittaja mies valehtele mitään, kuten ei sunkaan, kumpikaan vaan ei kerro tienestejään naisilleen. Ihan yhtälaiset tilanteet teillä, joten turha keksiä asiaa provoksi.