Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua nopeast! Kysymys puhelinliittymän avaamisesta

Vierailija
30.12.2019 |

Minulla on OnePlus-puhelin, jossa on DNA:n liittymä. Päivitin tänään luurini ja mobiiliverkko lakkasi samalla toimimasta. Kävin kahdessakin liikkeessä, joissa tiedettiin kertoa, että OnePlus-kännyköissä on ongelma DNA-verkon kanssa. Ratkaisua ei kuitenkaan löytynt eikä mobiilidataa saatu päälle millään konstilla.

Kotiin tullessa järkytyin: ongelma on ollut tiedossa 16.12. lähtien. Olin jotenkin ajatellut, että ongelma on päiväkohtainen, mutta näyttäisi, ettei se menekään noin vain ohi huomiseksi.

Sinänsä pieni murhe, mutta näyttäisi, että olen ainakin hetken ilman dataa. Jos menen puhelinkauppaan, saanko heti avattua uuden liittymän? Vai pitääkö käyttää prepaidia alkuun kuin mikäkin huumekauppias? No, se olisi tietysti keski-ikäiseltä naiselta jonkinmoinen repäisy :)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita liikkeeseen ja soita aamulla. Prepaid nyt ainakin vie uuden vuoden läpi. Ihmeellinen on juttusi, en ole kuullutkaan tuollaisesta ongelmasta. Tosin ei ole tuollaista puhelintakaan.

Vierailija
2/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis soita liikkeeseen aamulla ja kysy, miten nopeasti uuden liittymän saa avattua. Tein kahta asiaa yhtä aikaa, kun kirjoitin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin alkoi ihmetyttämään avaus. Olisikohan oikeasti jäänyt puhelinlasku maksamatta ja nyt mietitään, miten saisi uudenvuoden aatoksi puhelimen kuitenkin käyttövalmiiksi?

Vierailija
4/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita liikkeeseen ja soita aamulla. Prepaid nyt ainakin vie uuden vuoden läpi. Ihmeellinen on juttusi, en ole kuullutkaan tuollaisesta ongelmasta. Tosin ei ole tuollaista puhelintakaan.

Soita millä?

Vierailija
5/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soita millä?

Puhelin siis kyllä toimii, siinä ei vaan toimi mobiiliyhteys. -AP

Vierailija
6/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin alkoi ihmetyttämään avaus. Olisikohan oikeasti jäänyt puhelinlasku maksamatta ja nyt mietitään, miten saisi uudenvuoden aatoksi puhelimen kuitenkin käyttövalmiiksi?

Heh, hauskasti mietitty! Puhelinliittymä toimii kyllä, siinä ei vain toimi mobiililiittymän verkkoyhteys. Josta myös itse asiassa maksan enkä siis saa tässä tapauksessa rahalleni vastinetta.

Vierailija
7/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ei ole mahdollista saada suoraan käyttöön liittymää ainakaan samalla numerolla. Joko siis kärvistelet ilman verkkoa, otat prepaidin tai ostat liittymän vaihtaen samalla puhelinnumeroa. Viimeinen kuulostaa aika vaivalloiselta nykyään.

Huh! Onneksi minulla kunnin iPhone. Ei ongelmia!

Vierailija
8/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, AP ei pääse tilaamaan woltin kautta pizzaa 1.1. krapulassaan!

Vierailija
9/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehe, AP ei pääse tilaamaan woltin kautta pizzaa 1.1. krapulassaan!

Enpä tosiaan pääsekään. Täytyy käyttää miehen tai lasten luuria :)

Vierailija
10/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta ähäkutti, sen siitä saa, kun ostaa halpapaskaa!

Vierailija
11/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta ähäkutti, sen siitä saa, kun ostaa halpapaskaa!

En tiedä, paljonko AP:n puhelin  on maksanut, mutta nopealla googlauksella OnePlus kustantaa 500-800 euroa (uutena). On kai jonkun mielestä halpa?

Vierailija
12/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kai uudelleenkäynnistit puhelimen liittymän päivityksen jälkeen?

Minulla oli vanhassa OnePlusX luurossa dna:n rajatonnliittymä, eimitään ongelmaa datan kanssa. Tämä tosin ennen joulukuuta. Vaihdoin silloin puhelimen Samsungiin.

Vierailija
13/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kai uudelleenkäynnistit puhelimen liittymän päivityksen jälkeen?

Minulla oli vanhassa OnePlusX luurossa dna:n rajatonnliittymä, eimitään ongelmaa datan kanssa. Tämä tosin ennen joulukuuta. Vaihdoin silloin puhelimen Samsungiin.

Kiitos, käynnistin. Olen myös buutannut monta kertaa, ei auta.

Ikävä juttu tämä on, mutta ei kai tähän kuole. 

Vierailija
14/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen vastaaja siis AP! En muista, paljonko puhelimeni maksoi :)

Vierailija
15/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mulla on ihan sama! Olen tosin ollut vähemmän pitempään ilman verkkoa puhelimessa. Onpa hienoa löytää kohtalotoveri. Olen jo tilannut uuden liittymän  puhelimeen.

Vierailija
16/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, mulla on ihan sama! Olen tosin ollut vähemmän pitempään ilman verkkoa puhelimessa. Onpa hienoa löytää kohtalotoveri. Olen jo tilannut uuden liittymän  puhelimeen.

Heipähei, kohtalotoveri! Pitäiskö perustaa kerho tai tukiryhmä? :)

Vierailija
17/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heipähei, kohtalotoveri! Pitäiskö perustaa kerho tai tukiryhmä? :)

Perustetaan whatsapp-ryhmä - sitten, kun se on mahdollista! Muahhahhaa!

Vierailija
18/18 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiirissä näitä ihmisiä, joillakin on jokin fiksaus auttanut, toisilla ei. Sympatiat sulle, ap! Saathan sä ensi vuonna vaihdettua liittymän uuteen.

Älytöntä, mutta itsekin mietin, että olisin ihan kädetön ilman  nettiä puhelimessa. Parin vuoden sisällä on tottunut siihen, että mitä vain voi tarkistaa missä ja milloin vain, karttapalvelussa näkee, mihin pitää mennä ja kaikki pankkiasiatkin hoituvat mobiililla.