Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kannata seurustella hyvännäköisen miehen kanssa

Vierailija
30.12.2019 |

Ovat kaikki inhottavia ja itsekeskeisiä. Ja vaikka kuinka olisi hänelle mieliksi, niin aina saa pelätä että joku kauniimpi nainen vie hänet.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmoja pettäjiä myös!

Vierailija
2/43 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on komea. Olemme molemmat rikkaita

Vierailija
4/43 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas vain mukavaa, että kumppani on hyvännäköinen. Tulee itsekin mietittyä enemmän ulkonäköään. Meillä tosin mies on se, joka on huolissaan siitä, ettei enää joku päivä kelpaisi minulle.

Vierailija
5/43 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi allekirjoittaa.

T. Hyvännäköisen kanssa seurusteleva

Vierailija
6/43 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä muunlaisen miehen kanssa voisi kuvitella olevani kuin omaan silmääni hyvännäköisen. Haluttavuus kun on erittäin olennainen osa parisuhdetta.

Vierailija
7/43 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas vain mukavaa, että kumppani on hyvännäköinen. Tulee itsekin mietittyä enemmän ulkonäköään. Meillä tosin mies on se, joka on huolissaan siitä, ettei enää joku päivä kelpaisi minulle.

Se tietää, että jää joku pvä kiinni toisista naisista ja on huolissaan ettei sitten enää kelpaa sinulle.

Vierailija
8/43 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ymmärrä, miten joku voi seurustella muun kuin itseään viehättävän ihmisen kanssa.

Vierailija
9/43 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tietää, että jää joku pvä kiinni toisista naisista ja on huolissaan ettei sitten enää kelpaa sinulle.

Miksi noin kuvittelet?

Vierailija
10/43 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas tuntuu että komea mies joka on elänyt pitkän sinkkuajan, on päässyt niin monen naisen kanssa jo vehtaamaan ettei enää ole riskiä pettämisestä. Kun taas sellainen tavallisen näköinen mies saa kerran huomiota toiselta naiselta, niin hän kokee sen olevan ainutkertainen mahdollisuus ja pettää.

Ehdottomasti siis suosisin komeaa miestä. Ja sellaisen onneksi sainkin.

Vierailija
11/43 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisiä ennakkoluuloja on joillakin vain ulkonäön perusteella.

Vierailija
12/43 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkasin olemasta mieliksi ja heti musta tuli apina jonka tuntee kaikki... 🤗🐍

Vierailija
13/43 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi allekirjoittaa.

T. Hyvännäköisen kanssa seurusteleva

Tietäisit vaan...

Vierailija
14/43 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas tuntuu että komea mies joka on elänyt pitkän sinkkuajan, on päässyt niin monen naisen kanssa jo vehtaamaan ettei enää ole riskiä pettämisestä. Kun taas sellainen tavallisen näköinen mies saa kerran huomiota toiselta naiselta, niin hän kokee sen olevan ainutkertainen mahdollisuus ja pettää.

Ehdottomasti siis suosisin komeaa miestä. Ja sellaisen onneksi sainkin.

Juuri noin se menee. Huonoitsetuntoinen, omasta mielestään ruma mies pettää helpoimmin. Seurustelin kerran sellaisen miehen kanssa, kun yritin nähdä hänessä jotain hyvää. Menimme ystävieni kanssa baariin ja kun lähdin toisen ystäväni kanssa vessaan, niin hän oli alkanut vikitellä sitä toista, joka jäi pöytään hänen kanssaan.

Nykyinen puolisoni saisi koska tahansa minua kauniimman naisen, hän on sen verran hyvännäköinen. Tiedän siis, ettei hän ole kanssani siksi, että olisi edes joku. Vaan siksi, että hän haluaa olla juuri minun kanssani.

Vierailija
15/43 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No enpä muunlaisen miehen kanssa voisi kuvitella olevani kuin omaan silmääni hyvännäköisen. Haluttavuus kun on erittäin olennainen osa parisuhdetta.

Eikö sinua haittaa yhtään rajoittaa haluttavuus koskemaan vain ulkoisia seikkoja?

Vierailija
16/43 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkoa siitä, ei hyvännäköiset oo musta kiinnostuneita :D Toisaalta en itsekään yleensä kiinnostu perinteisen komeista miehistä. Seksikkäin, jonka kanssa oon ollu, oli mua lyhyempi poikamainen latino, jota muut naiset ei edes vilkassu. Niin valtavat silmät ja paksu sileä tukka, jota oli kiva haroa, ja tuoksui aina hyvältä. Mietin sitä tyyppiä vieläkin välillä, varsinkin kun peuhaan itseni kanssa, haha!

Vierailija
17/43 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ruma mies?

Vierailija
18/43 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinua haittaa yhtään rajoittaa haluttavuus koskemaan vain ulkoisia seikkoja?

Missä kohtaa sanoin, että kyse on vain ulkoisista seikoista? Ensin pitää olla ulkoisten seikkojen kohdallaan, jotta herää kiinnostus ja halu, sen jälkeen tutustutaan ja katsotaan, kohtaavatko myös arvomaailmat, odotukset, toiveet, elämäntavat jne,.

Vierailija
19/43 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi taas olla uliopiston aloitus?

TOTTA KAI seurustelen vain itseni mielestä kivannäköisten kanssa! Kuka katselee omaan silmään rumaa?

Se taas, mikä minusta on hyvännäköistä on toinen asia. n50+

Vierailija
20/43 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellisiä ennakkoluuloja on joillakin vain ulkonäön perusteella.

Jep. Kyllä hyvännäköisissä on ihan kaikenlaisilla luonteella varustettuja, siinä missä vähemmän hyvännäköisissäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi