Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

7 syytä miksi Suomessa on ahdistavaa asua.

Vierailija
30.12.2019 |

1. Kallis hintataso ja palkka huono siihen nähden.
2. Ilmasto lähes elinkelvoton-Talvella liian kylmää ja pimeää.
3.Ihmiset ovat kauheita nirppiksejä. Kaikille kelpaa vain hienot ja kalliit asiat. Lisäksi ovat ahdasmielisiä, negatiivisia, rumia ja lihavia
4. Mitään omaa kultturia ei ole.
5. Ruoka on kauhean makuista
6. ei mitään tekemistä. Kaupungit kuolleita ja missään ei löydy yöelämää tai muutenkin hauskoja paikkoja.
7. luonto on todella tylsää. Vain metsiä ja järviä.

Toki tämä taitaa olla loistavaa maa olla monille. Mutta tämä ei vaan ole mun paikkani.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainut asia, mikä minua häiritsee, on suomalainen juro perusluonne. Tuntemattoman kanssa ei aloiteta keskustelua, tuijotetaan varpaita - tai sitten ollaan niin maan perusteellisesti kateellisia.

Hassua, mulla on ihan erilaisia kokemuksia suomalaisista. Tämä "suomalaisten perusluonne" on myytti. Tottakai tämän maan kansalaisiin mahtuu juroja ja kateellisia, ihan niinkuin missä tahansa muussakin maailman maassa. Mutta että tuo yleistys, en ole tosiaankaan huomannut.

Vierailija
42/42 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala vain harkitse, vaan tee jo asialle jotain jos ahdistaa! Lahdin itse viisi vuotta sitten (vauva av silti pysyy eika lahde niin helposti musta : D) ja ajatus siella asumisesta saa niskavillat pystyyn. Luulin suomen olevan hyva, moderni paikka. Mutta ei sen kummempi kuin venaja tai viro, ihan maalaiskyla koko maa. Niin vanhaa ja harmaata kaikki....ihmisista lahtien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi