Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos voittaisit arpajaisissa herkkukorin, mitä toivoisit siinä olevan, tuoretuotteita ei saa olla

Vierailija
30.12.2019 |

Mun pitäisi kasata tällainen yhdistyksen arpajaispalkinnoksi. Hinta saa olla n. 40 euroa. Yleensähän näissä on kahvia, suklaata ja hilloja, mutta olisiko toive jotain muuta? Ei tuoretuotteita, koska joudun kasaamaan sen muutama päivä ennen tapahtumaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kori kaljaa kelpaa varmasti monille

Vierailija
2/13 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsen kaipaa niitä hilloja. Kahvi/tee ja suklaa ovat hyviä. Itse voisin tykätä tosin sellaisesta, jossa olisi vähän parempaa oliiviöljyä, pastaa, mausteita ja vaikka oliiveja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunajaa eri makuisina t. hunajasieppo

Vierailija
4/13 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korillinen tummaa kahvia, suklaata, hilloa, marinoituja valkosipulinkynsiä ja muutama kivannäköinen purkki erilaisia mausteita, vaikka muutamaa eri pippuria, kelpaisi minulle. :)

Vierailija
5/13 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivattuja hedelmiä, pähkinöitä, marjajauheita, öljyjä jne. 

Vierailija
6/13 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei saa olla tuoreita, niin käykö esim. Kallen mätätahna?

Vierailija
7/13 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivoisin koria, jossa ei olisi kahvia lainkaan. Sitä on niissä aina. 

Vierailija
8/13 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ehdotetut kelpaisi minulle, paitsi mausteita on jo kaapit pullollaan. Tuotteet mieluummin tuoteryhmässään kalliimpia, jotain mitä ei ihan arkena välttämättä raaski ostaa.

Vierailija
9/13 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata, mehua, marjajauhetta, erikoissinappi, pähkinöitä ja suolakeksejä.

Vierailija
10/13 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliiveja, teetä ei mitään lankapussiteetä, oliiviöljyä, suolakeksejä, hunajaa, pistaasipähkinöitä ja Lindtin suklaapalloja.

Vierailija
11/13 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen henkilökohtainen herkkukoritoive on niin erilainen, että paras mennä sillä tavanomaisella... jos jonkun trendikkään twistin haluat siihen, niin kaikki tuotteet reilunkaupan tai luomu, vegaani tms.

Mausteita niissä kai on harvemmin, joten sekin voisi olla kiva, säilyy pitkään ja tulee varmaan käytettyä ajan kanssa. Tai jotain leivontajuttuja, vaikka erilaisia aromeita, tai marsipaanikoristeita tms.

Vierailija
12/13 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en laittaisi kahvia tai suklaata. Tai kahvi on ok, jos on jotain parempaa mutta jokin vaalea peruskahvi jäisi juomatta ja suklaata on joulun jälkeen ensi jouluksi asti kaapissa. Jouluna kaappeihin kertyy juurikin kahvia, hilloa ja suklaata, jotka eivät kulu.

Itse toivoisin vaikkapa nauhapastaa, jotain hyvää oliiviöljyä, balsamiviinietikkaa, sormisuolaa, tomaattikastiketta, hyvää hunajaa, artisokan sydämiä ja oliiveja. Niistä saisi hyvän aterian samalla.

Vierailija
13/13 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa marketeissa on puoleen hintaan valmiita herkkukoreja myytävänä. Sellaisenhan voisi ottaa pohjaksi ja jotain ostaisi sitten lisäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme