Jos voittaisit arpajaisissa herkkukorin, mitä toivoisit siinä olevan, tuoretuotteita ei saa olla
Mun pitäisi kasata tällainen yhdistyksen arpajaispalkinnoksi. Hinta saa olla n. 40 euroa. Yleensähän näissä on kahvia, suklaata ja hilloja, mutta olisiko toive jotain muuta? Ei tuoretuotteita, koska joudun kasaamaan sen muutama päivä ennen tapahtumaa.
Kommentit (13)
Itsen kaipaa niitä hilloja. Kahvi/tee ja suklaa ovat hyviä. Itse voisin tykätä tosin sellaisesta, jossa olisi vähän parempaa oliiviöljyä, pastaa, mausteita ja vaikka oliiveja.
Hunajaa eri makuisina t. hunajasieppo
Korillinen tummaa kahvia, suklaata, hilloa, marinoituja valkosipulinkynsiä ja muutama kivannäköinen purkki erilaisia mausteita, vaikka muutamaa eri pippuria, kelpaisi minulle. :)
Kuivattuja hedelmiä, pähkinöitä, marjajauheita, öljyjä jne.
Jos ei saa olla tuoreita, niin käykö esim. Kallen mätätahna?
Minä toivoisin koria, jossa ei olisi kahvia lainkaan. Sitä on niissä aina.
Kaikki ehdotetut kelpaisi minulle, paitsi mausteita on jo kaapit pullollaan. Tuotteet mieluummin tuoteryhmässään kalliimpia, jotain mitä ei ihan arkena välttämättä raaski ostaa.
Suklaata, mehua, marjajauhetta, erikoissinappi, pähkinöitä ja suolakeksejä.
Oliiveja, teetä ei mitään lankapussiteetä, oliiviöljyä, suolakeksejä, hunajaa, pistaasipähkinöitä ja Lindtin suklaapalloja.
Jokaisen henkilökohtainen herkkukoritoive on niin erilainen, että paras mennä sillä tavanomaisella... jos jonkun trendikkään twistin haluat siihen, niin kaikki tuotteet reilunkaupan tai luomu, vegaani tms.
Mausteita niissä kai on harvemmin, joten sekin voisi olla kiva, säilyy pitkään ja tulee varmaan käytettyä ajan kanssa. Tai jotain leivontajuttuja, vaikka erilaisia aromeita, tai marsipaanikoristeita tms.
Itse en laittaisi kahvia tai suklaata. Tai kahvi on ok, jos on jotain parempaa mutta jokin vaalea peruskahvi jäisi juomatta ja suklaata on joulun jälkeen ensi jouluksi asti kaapissa. Jouluna kaappeihin kertyy juurikin kahvia, hilloa ja suklaata, jotka eivät kulu.
Itse toivoisin vaikkapa nauhapastaa, jotain hyvää oliiviöljyä, balsamiviinietikkaa, sormisuolaa, tomaattikastiketta, hyvää hunajaa, artisokan sydämiä ja oliiveja. Niistä saisi hyvän aterian samalla.
Monissa marketeissa on puoleen hintaan valmiita herkkukoreja myytävänä. Sellaisenhan voisi ottaa pohjaksi ja jotain ostaisi sitten lisäksi.
Kori kaljaa kelpaa varmasti monille