Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos haluaa viettää tipattoman tammikuun, tuleeko skumpat juoda ennen puoltayötä?

Vierailija
30.12.2019 |

Tällaista ihmettelen tänään.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tipatonta tarvitsee viettää, on jo alkava alkoholiongelma

Ei mulla ainakaan ole edes alkavaa alkoholiongelmaa vaikka tipattoman meinaan viettää, samaan syssyyn voi vetää vaikka helmikuunkin.

Vierailija
22/31 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se käytännössä ole jos vedetään ensi kuun puolelle.

Onko sillä kuitenkaan niin väliä?

Itse ainakin juon jos juon ja alan tipattomalle selvittyäni enkä stressaa jos joku nipottaa tunnista tai parista, voinhan jatkaa sitä helmikuun puolelle joka muutenkin on todennäköistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perinteisesti tipaton alkaa sen jälkeen, kun uudenvuodenpäivän krapulasta on selvitty.

No näin se minunkin mielestäni on. Mielestäni kyse on siitä, että 31.12. illalla kun aloitetaan niin voi tottakai jatkaa keskiyön jälkeenkin. Seuraavat 31 iltaa ei juoda tipan tippaa, eikä myöskään korkata keskiyön jälkeen tammikuun viimeisenäkään.

Vierailija
24/31 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 23-24 kannattaa tankata juotavaa koko loppuyön tarpeiksi asti. Ei siis vähän.

Vierailija
25/31 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skoolaa pommacilla. Muuten harmittelet koko tammikuun kun tiedät sisimmässäsi että tipattomasi ei oikeasti koskaan alanutkaan.

Vierailija
26/31 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin, jos kerta haluat viettää tipattoman tammikuun. 

Vierailija
27/31 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lasissa?

Vierailija
28/31 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen perinteisesti vältellyt syömistä ja käynyt luovuttamassa verta aattona, niin menee paremmin viina nuppiin, ja kun puolelta yöltä lopettaa, niin a vot! olet vielä seuraavana aamuna kännissä.

Vierailija
29/31 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos juo klo 23.59 viimeisen kulauksen alkoholia niin tammikuun puolella veressä on vielä alkoholia voiko sitä silloin sanoa tipaton vai lasketaanko siihen vain suussa oleva alkoholi/nielastu

Sepäs se. Siksi kannattaa ajatella että 1.1. PÄIVÄ on ensimmäinen päivä jona alkoholia ei juo.  Edellistä yötä ei lasketa.

Vierailija
30/31 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkonarkeilla on paniikki kun jotkut eivät ole alkoholiriippuvaisia, eivätkä tarvitse ”tipattomia” jaksoja eli katkaisua juomiseensa.

Vierailija
31/31 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lasissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi