Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahjakas oppilas koulukiusaajana

Vierailija
30.12.2019 |

Jos olet koulussa joutunut ns. kympin tytön tai pojan kiusaamaksi, niin kerro siitä.
Millä tavalla kiusaaminen ilmeni, oliko kiusaaja opettajan lellikki ja jäikö hän ikinä kiusaamisesta kiinni?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden harrastama kiusaaminen on nänän vartta pitkin katsomista, halveksivia ilmeitä ja selän kääntämistä. Eikä näissä ole mitään, mistä tämän kiusaajan voisi saada kiinni.

Vierailija
2/8 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma työelämässä. Varmaan pitävät normaalina, luokkatietoisena käytöksenä. Huvittavaa kyllä, meillä töissä kiusaaja liehakoi ja pyrkii suosioon epätoivoisesti. Kiusaamaansa ihmistä kohtelee kylmästi ja tylysti. Kaikki näkevät käytöksen taakse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse suunnilleen kympin oppilas ja kiusaaja. En ollut opettajan lellikki, vaan jatkuvasti riidoissa opettajien kanssa, myös kiusaamisesta. Lopetin kiusaamisen, kun kasvoin vähän ja tajusin että se on väärin.

Vierailija
4/8 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulu voi olla älyn haaskausta possulahjakkaalle.

Siksi suosittelen opettajakuntaa kanavoimaan herranterttujen ylimääräenergiat johonkin fiksuun.

Se mitä se fiksu sitten olisi, vain taivas tietää.

Itse laittaisin roskisvastaavaksi. Oppimaan oikeita elämiseen tarvittavia taitoja. Että kaikkivoipuuskuvitelmat kutistuis.

Vierailija
5/8 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin jo ala-asteella kahden luokan huippuoppilaan ja opettajan lellikin kiusaamiksi. Olivat yleensäkin luokan julmat pääkiusaajat, jotka valitsivat itselleen uhreja lähinnä ujoista tai hiljaisista tytöistä. Toinen niistä kiusaajatytöistä oli vielä koulun erään opettajan lapsi, toinen paikallisen Citymarket-kauppiaan eli varakkaista oloista. 

Kiusaaminen ilmeni lällättelynä, kaiken mitä teen matkimisena ja nauramisena päälle (kävelytyyli, yskiminen, istumistyyli), yököttelynä että haisen ja olen saastainen esim. toinen kävi äkkiä koskemassa ja juoksi kirkuen pois huutaen "hyiyök mä koskin siihen". Tyttöjen ympärille kerääntyi suurin osa loppuluokkaakin yleisöksi kun kiusaaminen alkoi, ja tytöt nauttivat tarjota shown. Harmi vaan että yleensä minä olin se "apina" josta pilaa tehtiin. Mitään hyvää minussa ei ollut. Olin omituinen, vaatteeni oli kummalliset, vanhempani oli jotain köyhiä (no ei ollut, mutta ei rikkaitakaan), näytin vammaiselta, jne. 

Parasta oli kun koulussa oli kiusaamisen vastaista juttua. Nämä pääkiusaajat valittiin kiusattujen tukioppilaiksi. Olivathan he niin ihania opettajien kuuliaisia herranterttuja. Opettajien takapuolta ne kyllä nuolivatkjin innokkasti, oikein mielistelyn mestareita. Mutta kun opettajan silmä vältti, julma kiusaajapuoli tuli esiin. 

Vierailija
6/8 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä et miten sellaset maailman rumimmat ihmiset edes kehtaa kiusata muita. :DDDDDD hoitais ihan ensiks ruman naamansa kuntoo jossai kirurgilla.emmä kehtais huudela jos naama ku petolinnun perse.

Vierailija
7/8 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduin jo ala-asteella kahden luokan huippuoppilaan ja opettajan lellikin kiusaamiksi. Olivat yleensäkin luokan julmat pääkiusaajat, jotka valitsivat itselleen uhreja lähinnä ujoista tai hiljaisista tytöistä. Toinen niistä kiusaajatytöistä oli vielä koulun erään opettajan lapsi, toinen paikallisen Citymarket-kauppiaan eli varakkaista oloista. 

Kiusaaminen ilmeni lällättelynä, kaiken mitä teen matkimisena ja nauramisena päälle (kävelytyyli, yskiminen, istumistyyli), yököttelynä että haisen ja olen saastainen esim. toinen kävi äkkiä koskemassa ja juoksi kirkuen pois huutaen "hyiyök mä koskin siihen". Tyttöjen ympärille kerääntyi suurin osa loppuluokkaakin yleisöksi kun kiusaaminen alkoi, ja tytöt nauttivat tarjota shown. Harmi vaan että yleensä minä olin se "apina" josta pilaa tehtiin. Mitään hyvää minussa ei ollut. Olin omituinen, vaatteeni oli kummalliset, vanhempani oli jotain köyhiä (no ei ollut, mutta ei rikkaitakaan), näytin vammaiselta, jne. 

Parasta oli kun koulussa oli kiusaamisen vastaista juttua. Nämä pääkiusaajat valittiin kiusattujen tukioppilaiksi. Olivathan he niin ihania opettajien kuuliaisia herranterttuja. Opettajien takapuolta ne kyllä nuolivatkjin innokkasti, oikein mielistelyn mestareita. Mutta kun opettajan silmä vältti, julma kiusaajapuoli tuli esiin. 

Tuollaiset eivät pärjää muuten kuin jonkun persettä lipomalla - säälittäviä.

Vierailija
8/8 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaa kiusasi erään "hyvän" perheen lapset. Hän itse asiassa kertoi siitä vasta vuosia myöhemmin, kun "kukaan ei olisi kuitenkaan uskonut". Kävi kuitenkin niin, että eräällä kesäleirillä olivat samat muksut. Sieltä nämä kiusaajat lähtivät kesken pois ja äitinsä haukkui leirin, jota itse pidin hyvänä. Sain lapsilta kuulla, senkin vasta kun olivat teini-iässä, että siellä oli kiusaamiseen puututtu ja kielletty mutta ihan tarkkaan en tiedä syytä miksi lähtivät pois. Ilmeisesti "ei meidän kiltti NicoJessica" -kiusaa asenteella olevien vanhempien lasten tekemisiin olisi saanut puuttua. Nää olivat jo tukilapsina päiväkodin erityisryhmässä. Ehkä se vaikutti heidän luonteensa kieroutumiseen, eli se oli heille väärä paikka. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän