Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain selville että mies on päässyt jo kahden kuukauden ajan töistä kaksi tuntia aikaisemmin kuin ennen, muttei ole tullut kotiin "vauvahelvetin" takia

Vierailija
30.12.2019 |

On ottanut omaa aikaa esim. kahvilassa tai kirjastossa, kun ei ole halunnut tulla kotiin sanojensa mukaan "vauvahelvettiin" rääkymistä kuuntelemaan ja pa*kavaippoja haistelemaan. Minä olisin todella kaivannut päivässä edes sen 2h enemmän lepoa, mutta ei. Koliikkivauva ja kestävyyteni alkaa olla äärirajoilla.

Kommentit (253)

Vierailija
41/253 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tekee jo nyt paljon enemmän kuin kotiloisija,  ilman miestä ei olisi edes kotia ollenkaan.

Vierailija
42/253 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tekis kokonaista päivää, niin teillä olis varaa palkata se hoitaja 2h/pvä. Mieheltä todella itsekäs ratkaisu ja kusipäinen temppu kun teki sen salaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/253 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on toinen nainen.

Vierailija
44/253 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein samaa ja olen äiti. Otettiin asumusero ja mietittiin asioita, puhuttiin ja puhutaan edelleen. Yksin oli helpompi lapsen kanssa, kuin yhdessä yksin, tosin nyt lapsi on jo isompi.

Puhukaa, puhukaa, puhukaa. Karkuun juokseminen ei auta, yhdessä tehden on helpompaa. Ja yrittäkää saada lapselle hoitaja, että pääsisitte edes illaksi kahdestaan pois kotoota olemaan ihan vain pariskunta. Yhteisen ajan puute oli suurin syy asumiseroon.

Vierailija
45/253 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kestää kaksi vuotta. Jos klaaraatte sen eroamatta, ÄLKÄÄ tehkö toista perään vaan pitäkää 3-4 vuoden tauko.

Vierailija
46/253 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kolme koliikkivauvaa. Pahin oli se kun oli 2 taaperoa ja koliikkivauva, päivälläkään ei voinut levätä. Jos apn mies jo yhdestä koliikkivauvasta noin haluton kantamaan vastuuta, niin suosittelen että ei lisää lapsia. Kun se seuraavakin voi olla koliikkilapsi.

Vierailija
47/253 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietoaon kirjoitti:

Se kestää kaksi vuotta. Jos klaaraatte sen eroamatta, ÄLKÄÄ tehkö toista perään vaan pitäkää 3-4 vuoden tauko.

Mä tein 3 lasta neljässä vuodessa, tämäkin oli hyvä strategia, sillä kertarysäyksellä kaikki ”kauheus”. :)

Vierailija
48/253 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tein samaa ja olen äiti. Otettiin asumusero ja mietittiin asioita, puhuttiin ja puhutaan edelleen. Yksin oli helpompi lapsen kanssa, kuin yhdessä yksin, tosin nyt lapsi on jo isompi.

Puhukaa, puhukaa, puhukaa. Karkuun juokseminen ei auta, yhdessä tehden on helpompaa. Ja yrittäkää saada lapselle hoitaja, että pääsisitte edes illaksi kahdestaan pois kotoota olemaan ihan vain pariskunta. Yhteisen ajan puute oli suurin syy asumiseroon.

"mää haluan jutella"  nuo sanat kun kuulee niin tietää että hanskat tiskiin ja menoksi nopeesti.

Mikään kauheampa kuin nainen joka haluaa puhua ja puhua ja vielä puhua. Mutta kuitenkaan tekemättä mitään oikeasti.

Vierailija
49/253 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä paljasti, että aloitti kuntosalilla käynnin siksi koska mä itkin vauvana niin paljon :D

Hyvä isä on silti ollut :)

Vierailija
50/253 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi antaisee 2h lepon raskaan työn päivän jälkee

Vierailija
51/253 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se jännä, kun palstalla puhutaan samaan aikaan "vauvahelvetistä", jota miehet karttelee ja toisessa keskustelussa laiskoista kotiäideistä. Ap varmaan tuntee sen koliikkivauvansa kanssa laiskottelevansa ja lomailevansa kotona. Pitäiskö pienten lasten kotiäitiyttä alkaa myös vähän arvostaa tässä yhteiskunnassa?

Oon ihmetellyt samaa. Olen vaativissa johto/asiantuntijatehtävissä teknologia-alalla, stressaava työ ja isot vastuut. Tuo työ ei rankkuudeltaan ole MITÄÄN siihen verrattuna kun on kolmen lapsen kanssa äitiyslomalla kotona (yksi koliikkivauva, kaksi taaperoa). Mitään lepohetkeä ei ole koskaan, ei edes päiväkahveja voi juoda. Yöllä ei saa nukuttua, päivällä ei saa nukuttua. Työpäivä kestää 24h ja mitään viikonlopun lepoa ei ole!

En tajua miten joku kuvailee tällaista ”kotona makoiluksi”. Mikään ei ole niin raskasta kuin usemman lapsen hoitaminen. Siinä ei makoilla, koskaan, ei edes yöllä. Kaikki miehet pitäis laittaa kokeilemaan tätä. Ne jotka ovat kokeilleet, ovatkin saaneet melkoisen elämyskokemuksen ja lähestulkoon uupuneet..

Vierailija
52/253 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on toinen nainen.

Vierailija
53/253 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin takaisin töihin vauvan ollessa 3,5kk. Mies jäi työttömäksi raskauden puolivälissä, oli jo etukäteen tiedossa että mies ottaa vetovastuun.

Koliikkilapsen kanssa keksin muuttuvia työvuoroja ja ylitöitä, ettei tarvinnut olla niin paljon kotona. Ja totta kai oli saatava katkeamattomat yöunet kun minä olin muuten työelämässä...

Vierailija
54/253 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies on työpäivän jälkeen ansainnut pari tuntia rentoutumista esimerkiksi biljardin ja kaljalasin äärellä. Meinaako ap että miehen tulisi heti työpäivän jälkeen olla jatkamassa työpäivää lapsen kaitsemisen parissa. Jotain rajaa!

Vierailija
55/253 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvii se isäkin lepoa.

Vierailija
56/253 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietenkin! Ap joka valvoo joka yö kolmeen ja jonka työpäivä kestää kellon ympäri ei tarvitse lainkaan lepoa. Kun vaan se MIEHEN työ voi olla raskasta.

Vierailija
57/253 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä jos kerran hän tuo yhtä paljon rahaa taloon kuin ennen. Palkkaat sitten vaan jatkossa lastenhoitajan pariksi tunniksi päivässä ja nukut.

Lapsi on yhteinen ja hänellä on sekä isä että äiti. 

Pahoittelen, aloittaja, että miehesi on vastenmielinen laiskuri.

Vierailija
58/253 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tietenkin! Ap joka valvoo joka yö kolmeen ja jonka työpäivä kestää kellon ympäri ei tarvitse lainkaan lepoa. Kun vaan se MIEHEN työ voi olla raskasta.

joka tuo eurot pöytään tekee säännöt.

Vierailija
59/253 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap. Oman "koliikkivauvan" huudon syyksi paljastui maito ja nauta allergia.

Vierailija
60/253 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joka tuo eurot pöytään tekee säännöt.

No se eurot pöytään tuova voi olla nainen, esim minä äitiyslomallakin tienaan enemmän...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan