Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani on alkanut käyttäytymään ilkeästi

Vierailija
30.12.2019 |

En otse ole hänestä kasvatusvastuussa sairaiteni vuoksi, mutta tuntuu pahalta että lapsi on alkanut esim. haukkumaan muita ulkonäköön liittyvistä asioista.

En tiedä onko oppinut tämän koulusta, koska hänen luokallaan on jokunen lapsi joka ei osaa käyttäytyä ja saattavat olla hyvin ilkeitä muita kohtaan.

Hän ei kuitenkaan aina ole ollut tuollainen, mutta koulun valitsin siitä syystä että hänellä olisi mahdollisuus pärjätä koulussa paremmin ja tämä onkin toteutunut. Mitta mui käytös jonkin verran miittunut huonompaan suuntaan.

Haukkui kaveriaan läskiksi ja tähän puutunkin. Kysyin vielä että entäpä minä, joka olen oikeasti läski, niin vastasi että sä oletkin mun äiti, eikä minua saa loukata.

Kysyin että olisiko hänen mielestään ok, jos muut haukkuisivat häntä esim. Läskiksi.

Tähän vastaus että eihän hän ole ja jos joku niin väittää, niin saa selkäänsä. Eikä tästäkään auttanut kertoa että entä jos se haukuttu on samaa mieltä ja satuttaakin sinua niin taas oli vastaus että vetää sitä kahta kauheammin turpaan..

Minua jonkin vetran pidetään pimennossa lapseeni liittyvisdä asioissa, mutta olisiko kpulu se taho jonka kanssa näistä asioista voisi keskustella? Perheneuvola toki myös, mutta kyllä mä näkisin että kpulunkin pitäisi osallustua. Eihän kyseessä ole kuitenkaan ainoastaan minun lapseni.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi