Paras pallimalli
Elikkä tämmöinen kysely palleista. Minkä malliset parhaat:
Piilarit eli pallit, jotka eivät juurikaan näy vaan ovat piilossa
Kiintarit, pallit jotka näkyvät, mutta eivät juurikaan roiku vaan ovat kiinteänä pakettina.
Riipparit, pallit jotka roikkuvat ja pökkiessä heiluvat ja läiskivät poskia.
Vitjat, pallit joissa reilusti ylimääräistä nahkaa ja pallit roikkuvat hyvin matalalla.
Miehetkin vastatkaa, mitä seksikavereit ovat sanoneet.
Kommentit (8)
Mulla kyllä välillä pallit roikkuu ja välillä ei, lämpötilan mukaan se menee. Seksiö harrastaessa ne roikkuu aina, koska puoliso on vilukissa ja pitää olla paksusti peittoa päällä, eli mulle tulee kuuma.
Hassu kysymys, koska terveellä miehellä on nuo kaikki riippuen tilanteesta.
Nelijalkainen palli on mielestäni kolmijalkaista parempi vakauden vuoksi.
Kolmijalkaisia palleja tai pöytiä ei suunnittele kuin ammattitaidottomat suunnittelijat kuten Aalto jne.
Itsellä isot roikkupallit. Vaimo tykkää.
Tuolla netissä oli pallien kokotaulukko. Mauserilla mittailin ja tulos oli, että vain 1,5 % miehistä omistaa minua isommat. Arvatkaaa vaan millaiset riipparit ne ovat. Kulta tykkää kun ne lähetyssaarnaajassa hakkaavat persposkia. Mutta niin kuin kaikilla muillakin, juuri ennen siemensyöksyä nahkapussit kiristyvät ja pallit nousevat ylös. Näin siemennesteen matka kiveksistä kohdunsuulle lyhenee. Kulta joskus kokeilee kädellään palleista, joko kohta lentää. Se hipelöinti vaan nopeuttaa ja voi979mistaa siemensyöksyn tuloa.
Vierailija kirjoitti:
Hassu kysymys, koska terveellä miehellä on nuo kaikki riippuen tilanteesta.
Juurikin näin. Joten pääasia on että ovat karvattomat.
Riipparit ja vitjat, mutta kaikki muutkin on hyviä, kunhan karvat on tallella.