Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kekasin miksi Jumala ei heitä vielä dem.oneita ja sa.atanaa he.lvettiin!

Mooses
30.12.2019 |

mietin tuota ja ajattelen ett tässä voisi olla vastaus: Jos Jumala heittäisi suoraan nyt kaikki de,,,monit ja hen,,,kivallat ja saatanan itsensä he,,,,lvettiin, ennenkuin se aika tulee, niin samalla Jumala vielä rakastaa maailmaa ja haluaa pelastaa sieluja taivaaseen evankeliumin kautta. Jos nyt heitettäisii kaikki viholliset hel,,,vettiiin niin tuo pa,,,huuden voimavirta ja hallitusvalta vetäisi kad,,otetut sielut mukanaan kaikki. Siksi pahuus edelleen voi hallita maailmassa mutta evankeliumi julistetaan vieläkin kaikessa maailmassa

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiesin ton jo monta vuotta, silti en ole tullut uskoon kaikesta rukoilusta huolimatta. Kadotukseen olen menossa varmasti. Ja nimeäni ei ole elämän kirjassa, helvettiin eli tuli pätsiin käy minunkin tieni, ei voi mitään, kun ei ole uskoa niin ei ole

Vierailija
2/4 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen gilalisko, moinen helvettiin nakkominen ei koske kuin uskottomia ihmisiä ja demoneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".

4 Nikodeemus sanoi hänelle: "Kuinka voi ihminen vanhana syntyä? Eihän hän voi jälleen mennä äitinsä kohtuun ja syntyä?"

5 Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.

6 Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki.

7 Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä.

8 Tuuli puhaltaa, missä tahtoo, ja sinä kuulet sen huminan, mutta et tiedä, mistä se tulee ja minne se menee; niin on jokaisen, joka on Hengestä syntynyt."

9 Nikodeemus vastasi ja sanoi hänelle: "Kuinka tämä voi tapahtua?"

10 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Sinä olet Israelin opettaja etkä tätä tiedä!

11 Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: me puhumme, mitä tiedämme, ja todistamme, mitä olemme nähneet, ettekä te ota vastaan meidän todistustamme.

12 Jos ette usko, kun minä puhun teille maallisista, kuinka te uskoisitte, jos minä puhun teille taivaallisista?

13 Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.

14 Ja niinkuin Mooses ylensi käärmeen erämaassa, niin pitää Ihmisen Poika ylennettämän,

15 että jokaisella, joka häneen uskoo, olisi iankaikkinen elämä.

16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

Vierailija
4/4 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lääkkeet! Jätä kirjoittamatta harhaisia satukirjaviestejä foorumeille ja "keskustelematta" itsesi kanssa! Kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän