Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä sanoi että jos kyllästyt mieheesi anna se mulle

Vierailija
30.12.2019 |

Siis täh?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteletko miestäsi huonosti? Luultavasti kaverin mielestä kohtelet ja yrittää vihjailla ihan hyvä mies se kuitenkin on. 

Vierailija
22/30 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ap välttämättä ole edes valittanut mistään. Jos kaverini sanoisi että mies imuroi sillä välin kun me olemme jumpalla, niin saattaisin sanoa että "onpa kiva" tai "ilmoita jos joskus kyllästyy Villeen, mulla vois olla käyttöä" eikä se tarkoittaisi yhtään mitään.

No mutta tuossahan viittaisit siihen, että onpa kiva, kun mies osallistuu kotitöihin. Tuossa on hyvin vähän mahdollisuuksia tulkita se niin, että olisit kiinnostunut kaverin miehestä vaan lähinnä haikailit apua kotitöihin. 

Ap:n tilanne on vähän epäselvä,  kun ei tiedä, miten ja missä kontekstissa kaveri noin sanoi. Mutta huono läppä, jos kerran tulee sellainen olo, että kaveri voisi olla tosissaan. Kyllähän sellaisiakin kaveripiirejä on, missä tunnutaan kierrätettävän samoja kumppaneita. Yksi jättää, niin toinen ottaa. Toisille se on ok, mutta osaa ahdistaa ajatus, että ystävä alkaisi seurustella entisen miesystävän kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitti, että sulla on hyvä mies, josta kannattaa pitää kiinni.

Vierailija
24/30 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri valitti aina tyhjänpäiväisistä asioista, niin kerran sitten sanoin, että kyllä mies mulle kelpais vaikka koskaan en ollut hänen miestään sillä silmällä katellut. 

Vierailija
25/30 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri sanoi samaa ja erotessa ehdotinkin surkeaksi olonsa tuntevalle miehelleni että veisi ystävän treffeille! Kivoja molemmat, ja yksinäisiä, toisin kuin minä siinä tilantees silloin. Mies jostain syystä sanoi vaan ”yäk en todellakaan vie!” Ja katsoi mua kuin jotain pahalta haisevaa ällötystä.

Vierailija
26/30 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri sanoi samaa ja erotessa ehdotinkin surkeaksi olonsa tuntevalle miehelleni että veisi ystävän treffeille! Kivoja molemmat, ja yksinäisiä, toisin kuin minä siinä tilantees silloin. Mies jostain syystä sanoi vaan ”yäk en todellakaan vie!” Ja katsoi mua kuin jotain pahalta haisevaa ällötystä.

No eipä kuulosta oikein mukavalta mieheltä. 

Vierailija
27/30 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä kuulosta oikein mukavalta mieheltä. 

Kyl on kiva, oli vain murheen murtama ja häntä ärsytti että yritin järjestää jotain, koki kuulemma että kaveri olis säälistä lohduttanut tms. Ei kai vieläkään oo tajunnut että kaveri oli oikeasti kiinnostunut.

Vierailija
28/30 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin kestää kauemmin toipua erosta kuin toisilla. Se, että sinä olit jo mennyt eteenpäin ja osoitit, ettei hän merkitse enää mitään sinulle tunnetasolla, voit jopa antaa kaverille, osoitti aikamoista tunnekylmyyttä. Ja kylmää oli myös se, että oletit, että kuka tahansa nainen, auttaisi parantamaan haavat ja yksinäisyyden. Ei kaikille kelpaa joku vain. Monilla kestää kauankin ennen kuin löytyy uusi ihminen, jonka kanssa tuntee jotakin ja haluaa olla. Kaikista ei ole käyttämään muita laastareina. Ja selvästikin entinen miesystäväsi oli nähnyt kaverisi täysin platonisena, varmaan lähes sukulaisen omaisena, koska reaktio oli noin vahva. 

Vierailija
29/30 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätystä parhaimmillaan.

Vierailija
30/30 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanoi sentään, että SITTEN kun ei sinulle enää kelpaa ;)  Minulla oli ystävä, jonka piti yrittää pokata ystäviensä miehiä vaikka suhde oli vielä tuore. Oli erittäin huono itsetunto ja piti pönkittää sitä "näyttämällä" että hän mukamas saa kenet haluaa, vaikka parhaan ystävänsä miehen :(

Juu, ei jatkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi