Ystävä sanoi että jos kyllästyt mieheesi anna se mulle
Kommentit (30)
Kannattaa nyt jäädä syväanalysoimaan ja pohtimaan asiaa ainakin seuraavat kuusi kuukautta. Lopeta ystävyys ja sano suorat sanat, että on ihan p---stä koko ystävä, Niin pääset yli todella kamalasta kommentista.
Kenties ihastunut mieheesi - tai mielukuvaan hänestä.
Tuollaiset "ystävät" saa lakaista pois elämästä.
Ja eikun kolmen kimppaa! Ja videota jakeluun!
Miehen mielipidettähän ei tässä tarvita. Sen kun vaan annat äijän pois.
Vierailija kirjoitti:
Joo jos se ap:n kaveri on edes etäisesti pantavan näköinen niin varmasti kelpaa myös miehelle.
Ehkä ei jaksa kuunnella sun valitusta.
Mä olen sanonut kaverilleni, että vaihdetaan miehiä, kun olen ollut omaani niin kyllästynyt. Huumorilla otti, tietenkin.
Oletko tosissasi? Tuskin tarkoitti yhtään mitään.
Miten te ämmät voitte tehdä ongelman tällaisestakin kohteliaasta kehusta hyvää miesvalintaasi kohtaan!
Mitä te pilkkaatte ap:ta? Selvästi "vitsi" oli huono, jos se ei uponnut vastaanottajaan. Yleensä ystävät tietävät paremmin, millaisesta huumori on tervetullutta. Tuollainen heitto on ok, jos tuollaista huumoria viljellään muutenkin. Mutta ei kaikki halua edes leikillään kuulla, että ystävä tsiikailee omaa kumppania siinä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo jos se ap:n kaveri on edes etäisesti pantavan näköinen niin varmasti kelpaa myös miehelle.
Eli pidät mahdollisena, että ap:n mies voisi olla oikeasti kiinnostunut ap:n kaverista, mutta porukka on täällä sitä mieltä, että ap:n kaveri ei voi mitenkään olla oikeasti kiinnostunut ap:n miehestä, vaikka itse vihjasi siihen suuntaan? Logiikka.
Minusta tuo ei tarkoita sitä että ystävä haluaisi miehesi. Vaan sitä että ystäväsi mielestä valitat turhasta ja on kyllästynyt siihen.
Ihan tavallinen, vaikkakaan ei erityisen hauska läppä. Käytetään erityisesti kun esitellään uudelle kumppanille (kertoo hyväksynnästä) tai että valitat miehestäsi liikaa, turhasta.
Eihän ap välttämättä ole edes valittanut mistään. Jos kaverini sanoisi että mies imuroi sillä välin kun me olemme jumpalla, niin saattaisin sanoa että "onpa kiva" tai "ilmoita jos joskus kyllästyy Villeen, mulla vois olla käyttöä" eikä se tarkoittaisi yhtään mitään.
Paljonko valitat miehestäsi kaverillesi? Jos hän väsyi kuuntelemaan turhaa naputusta ja siksi sanoi näin?
Ehkä sun mieheltäkin pitäisi siinä vaiheessa jotain kysyä 🤔