Kuinka seksi kuivui suhteestanne ?
Meillä nyt pitempään ollut tahtina kerta viikkoon. Joskus jopa kahdesti, mutta tällöin tulee itselle sellainen olo että painostan. Vaimon mielestä aina väärä paikka ja väärä aika jne. Esim. Kun lapset saatu nukkumaan niin telkkusarjat menee seksin edelle. Huomaan kuitenkin että häntä ei vaan kertakaikkiaan huvita. Muutoinkin joka kerta kun peitto heiluu on kaikki aktiivisuus on minun kontollani.
Harmittaa tuo epäseksuaalisuus. Seksi on jonkinlainen tabu josta ei voida edes puhua. Aina kun yritän puhua niin vaivaantuu ja vaihtaa puheenaihetta arrgh....
Oman hankaluutensa tuo mukaan hänen ihmeellinen rajoittuneisuutensa. Nykyään ei suostu mihinkään ”erikoisuuksiin” kuten suuseksiin, aamuseksiin tai seksiin muualla kuin alakerran sohvalla.
Yhteiselämä sujuu muuten ihan mallikkaasti.
Tulevaisuus kuitenkin mietityttää.
Mitä veikkaattte jatkuuko alamäki, ja noustaanko vielä notkosta omalla painollaan?
Mikäli ei, lienee edessä neuvottelut ulkopuolisesta seurasta. (En aio loukata pettämällä, koska hän on minulle rakas.)
Tällöin 1krt viikkoon vaimon kanssa ”vaniljaa” ja sitten vähän toisenlaista toisen kanssa. Pelkään että tämä olisi vaimolle ylivoimainen paikka. Mutta onko sekään enempää oikein että hän pitää minua jatkuvasti ns puutteessa?
M38 naimisissa 10v
Kommentit (19)
Hmm... Jos kokee ensin jonkun halutuksi, sitten yhtäkkiä vastenmieliseksi niin voiko vielä tapahtua muutos takaisin ? Onko kokemuksia ?
Ap
Aion ainakin yrittää. :D Yritän saada miehen tihkumaan testosteronia tsemppaamalla elintapoja ja aloitan jonkun pätevän terapeutin kanssa pikaterapian. Tulin juuri äsken tähän tulokseen. Kiinnostaa silti tietenkin onko jollain kokemusta vastaavasta.
Voi hyvänen aika. Saat kerta viikkoon ja viitsit valittaa. Meillä kun ei ole seksiä edes jokavuosi.
m44
Kerran kuukaudessa tai parissa on meillä tahti. Pienet lapset vie mehut ja väsymys raastaa parisuhdetta, niin ei siin seksi ole ekana mielessä. Puolisolla varsinkaan, itse koitan välillä ehdotella mut saan pakit 5/6 kerralla. Toivottavasti lasten kasvettua päästään useammin muhinointihommiin.
Meillä on seksiä 3-4krt viikossa. Aloitteet vaan minulta 3 kertaa neljästä huomaa kuinka toista ei yhtään kiinnosta ja se aiheuttaa ahdistusta itselle ja varmasti myös toiselle. En ole valmis vähentämään seksiä koska se on itselle tärkeää. Ilman seksiä ei ole parisuhdettakaan. Kuulostaa aivan kamalalta, että jäisi viikko väliä saati sitten kuukausi. En kyllä kuukautta tule olemaan ilman koskaan näin olen päättänyt.
Meillä aika sama juttu, vähän seksiä ja sekin tuntuu helvetin vaivaannuttavalta kun toisesta näkee ettei kiinnosta yhtään. Aina fiilis, että hän antaa vain säälistä. Ja vaikka muksujen nukkumaanmenon jälkeen olisi aikaa touhuta, täytyy katsoa televisiosarjoja niin pitkään, että voi joko suoraan mennä nukkumaan tai ehdottaa että saat pikaiset kun pitää alkaa nukkuun. No olisi ollut vaikka 2 tuntia aikaa harrastaa.
Usein miettinyt, että lopettaisin seksin harrastamisen kokonaan ja katsoisi mitä tapahtuu mutta seksivietti on vielä liian kova. Lapset 3 ja 8.
Emännän lihominen ja ikääntyminen on johtanut oman kiinnostuksen ja aloitteiden vähenemiseen. Ikääntymiseen toki ei voi vaikuttaa, mutta lihominenhan on omista valinnoista kiinni.
Sillä on myös ollut vaikutusta, että kun ehdottaa seksiä, niin vastauksena on puolella kerroista syvä huokaus. Ei kuulemma ole haluja muihinkaan. Olkoot sitten ilman.
Meillä seksi loppui kuin seinään. Mies lopetti sen, kun sain kierukan endometrioosiin ja siitä tulee tiputteluvuotoa. Hän ei pysty seksiin ihmisen kanssa, jolla on sellaista.
Minusta kerta viikkoon on vielä ihan hyvin ap:lla, mutta ymmärrän huolen. Olen itse ehdottanut miehelleni avointa suhdetta, hän ei ole suostunut. Eli näköjään joku voi ihan helpostikin yksipuolisesti päättää, että puolison on elettävä ilman seksiä.
Parisuhteeseen tarvitaan kaksi vapaaehoista.
ow kirjoitti:
Emännän lihominen ja ikääntyminen on johtanut oman kiinnostuksen ja aloitteiden vähenemiseen. Ikääntymiseen toki ei voi vaikuttaa, mutta lihominenhan on omista valinnoista kiinni.
Sillä on myös ollut vaikutusta, että kun ehdottaa seksiä, niin vastauksena on puolella kerroista syvä huokaus. Ei kuulemma ole haluja muihinkaan. Olkoot sitten ilman.
Niin. Ehkä hän todellakin vaistoaa että on vastenmielinen sinulle. Ei sellainen haluja sytytä, eikä se että tietää ikääntymisen myötä tulleensa vähemmän viehättäväksi sinulle. Kyllä naiset nämä jutut tietävät, ja ehkä ei jakseta panostaa omaan ulkonäköön sitten seurauksena. Kumpi on syy ja kumpi seuraus, en tiedä. Et siis halua vaimoasi, mutta haluat kuitenkin käyttää häntä panoalustana? Ja tietenkin sanot rakastavasi.. Hyi h**vetti.
Seurustelimme kolme vuotta, sitten olimme kihloissa kolme vuotta. Seksiä oli muutama kerta viikossa. Parikin kertaa illassa. Söimme omaa hääkakkua, muutimme yhteen ja seksi putosi heti kolmeen kertaan kuukaudessa. Kerta per viikko miinus menkkaviikko. Saimme lapsen ja seksi putosi kertaan kuussa. Lapsi meni kouluun ja seksi putosi pariin-kolmeen kertaan vuodessa. Kun seksi putosi siitäkin, en välittänyt enää oman kodin seksistä vaan nykyisin harrastan seksiä muiden naisten kotona. Vaimo tietää kyllä kenen luona käyn. Eivät ole tuttuja hänelle.
Meillä hyvin pitkälti sama tilanne. Olisi kiva jos vaimo tekisi joskus aloitteen ja minä veisin voiton telkun sijaan. Sitten kun teen aloitteita niin riidoissa hän sanoo että pitäisikö hänen olla aina valmis seksiin kun se minulle sopii.
Meillä seksiä ehkä 1 krt/kk joskusjopa kaksi kertaa.
Et enää kiinnosta vaimoasi seksuaalisessa mielessä. Lapset tehty, olet tehnyt voitavasi. Seksin takia sinua ei koskaan valittu vaan hyväksi isäksi.
Meillä seksi väheni paljon miehen aloitettua masennuslääkkeiden käytön. Aivan seinään siis loppui mielenkiinto ja kykykin kärsi. Se johti etääntymiseen ja etenkin minulla tunteiden väljähtämiseen. Lopulta olimme siinä pisteessä, että puhuttiin miten erotaan eikä että erotaanko.
Sitten mies lopetti lääkkeiden käytön ja hän ei halunnutkaan erota. Hän alkoi taas pitää huolta itsestään, urheilla, ottaa minuakin enemmän vetovastuuta kotona, teki ruokaa, siivosi, pesi pyykkiä, osallistui tasapuolisesti lasten iltarutiineihin, järkkäsi minulle aikaa harrastaa... Hän alkoi tehdä aloitteita ja haluta seksiä!
Jotenkin tilanne kääntyi päälaelleen, että kun ennen olin kaivannut miestä, mutta vähitellen minäkin alkanut luopua suhteesta niin sitten mies muuttikin mielensä ja alkoi haluta ja panostaa suhteeseen. En sitten torjunut miestä kertaakaan toki ja vähitellen omakin mielenkiinto ja tunteet palasivat. Nykyisellään vietämme enemmän aikaa yhdessä, yhdessä on hauskempaa ja seksiä on pari-kolme krt viikossa.
Seksi on aina ollut sillälailla hyvää, että molempien toivomia asioita on ollut silloin kun seksiä on ollut, ainoastaan anaaliseksiä on paljon harvemmin kuin mies toivoisi, mutta se johtuu siitä, että mies on liian raju. Varovaisemmin kiinnostaisi, mutta mies haluaa aina lopulta kovaa. Niin ei siitä tule mitään muuta kuin haavoja ja verta ja paskaa. Mutta muuten olen tyytyväinen ja ykköseen mieskin saa panna kovaa :D seksi on monipuolista, suhde kunnossa ja muut ei enää kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Et enää kiinnosta vaimoasi seksuaalisessa mielessä. Lapset tehty, olet tehnyt voitavasi. Seksin takia sinua ei koskaan valittu vaan hyväksi isäksi.
Ei kai vaimosi käytä pillereitä?
Meillä seksiä ehkä kerran kahdessa kuukaudessa. Kaikki muuttui kun avokki hankki hormoonikierukan tavallisen kierukan tilalle. Sitä ennen meillä oli seksiä 6-7 kertaa viikossa joskus jopa pari kolme kertaa päivässä mutta kuten sanottu hormoonikierukka 5-6 vuotta sitten muutti kaiken. Eikä avokki suostu myöntämään että se on se kierukka joka hänen halunsa lopetti.
Vierailija kirjoitti:
Meillä seksiä ehkä kerran kahdessa kuukaudessa. Kaikki muuttui kun avokki hankki hormoonikierukan tavallisen kierukan tilalle. Sitä ennen meillä oli seksiä 6-7 kertaa viikossa joskus jopa pari kolme kertaa päivässä mutta kuten sanottu hormoonikierukka 5-6 vuotta sitten muutti kaiken. Eikä avokki suostu myöntämään että se on se kierukka joka hänen halunsa lopetti.
Höpö höpö,
Meillä vaimo otti tuon pois, kun oli sama päätelmä, että vie halut. No nyt oltu ilman ja pahin jakso ollut 1krt/kk. Jostain muusta kiikastaa. Naisten on helppo syyttää hormoneja, jotta ei tartte jutella aiheesta enempää.
Hormonikierukan ei pitäisi vähentää haluja koska siinä on vain keltaraujashormonia. Yksilökohtaista tietenkin. E-pillereiden estrogeeninmatkijat sammuttavat munasarjat, lopettavat ovulaatiot + laskevat androgeenin (naiskehon testosteronin) tuotantoa eli ne kyllä vaikuttavat haluihin kaikilla, joiden haluissa on ripaus kiimaa eikä vain psykologista.
Meillä lähes loppui seksi kun mies alkoi stressata ja laihtua, menetti halunsa. Nyt kun hän haluaa niin koen itse hänet jostain syystä vastenmieliseksi enkä aidosti nauti ja saa tyydytystä hänen kanssaan. En tiedä kuinka yleistä tämä on ja tein siitä ketjunkin, späm späm, mutta en ole vielä saanut vastauksia. :I