Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Xanor tappaa mut

Helvetti irti
29.12.2019 |

Sain masennuslääkkeen aloitukseen xanor 3x1mg päivässä. Oon syöny niitä kuukauden mut en joka päivä noin paljon. Nyt lopetin ne kun tuntuu ettei ne enää oikein auttaneet. Nyt en saa unta ja olo on aivan järkyttävä. Voiko noin lyhyestä käytöstä ja seinään lopetuksesta saada aivan jäätävän tappo olon

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetti ihan omalla päätöksellä ja ilman lääkärin ohjeita? No miten meni niinkuin omasta mielestä? Pelkkään asennukseen ei kyllä bentsoja määrätä. 

Mihin sitä lääkäriä tarvitsee kaikkeen?

Mulla ne meinaa "ajaa alas" sen satunnaisen opamoxin, olen kuulema riippuvainen (kerran tässä kuussa ottanut, edellisestä aikaa niin etten muista) 🤦

Eli lääkärin mukaan mun pitäis eka alkaa syömään niitä tasaisesti päivittäin, ja siitä laskea. 🤣 Voi elämä.

No en todellakaan ala popsimaan päivittäin.

Unohda lääkäri ja opamoxit. Et sinä niitä tarvitse.

En tarvitse mielipidettäsi.

No et tieten

Sanoo tuntematon internetissä. Lääkäri vs. anonymous user. Kumpi antaisi apua jota vain lääkäri voi antaa, hmmm. 

Vierailija
42/48 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi on niin lyhytaikainen käyttö että voi lopettaa seinään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mt-vikaiset uuniin

Vierailija
44/48 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanadassa oli joku tällainen mielenvikainen pillerinpopsija ampunut koulussa

Vierailija
45/48 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvisin kuitenkin. Onneksi olkoon. Minä taidan menehtyä opamox vieroitukseen. Selvisin eturauhassyövästä mutta en rauhoittavien lopetuksesta. Kiitos lääkäri JS terveystalo Jyväskylä, ei niistä ollut mitään mahdollisuutta päästä eroon. Korvat suhisten totaalisen unettomana kipuineen kuolema taitaa korjata. 

Bentsoja kannattaa vieroittaa pienentämällä annosta aina 10% kerrallaan. Ja mitä kauemmin on käyttänyt, sitä rauhallisemmin pitää vieroittautua eli varata ainakin 7-14 vuorokautta sen 10% vieroittautumiseen aikaa.

Vierailija
46/48 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvisin kuitenkin. Onneksi olkoon. Minä taidan menehtyä opamox vieroitukseen. Selvisin eturauhassyövästä mutta en rauhoittavien lopetuksesta. Kiitos lääkäri JS terveystalo Jyväskylä, ei niistä ollut mitään mahdollisuutta päästä eroon. Korvat suhisten totaalisen unettomana kipuineen kuolema taitaa korjata. 

Bentsoja kannattaa vieroittaa pienentämällä annosta aina 10% kerrallaan. Ja mitä kauemmin on käyttänyt, sitä rauhallisemmin pitää vieroittautua eli varata ainakin 7-14 vuorokautta sen 10% vieroittautumiseen aikaa.

Tämä. Murunen kerrallaaan. Ei siihen kuole, mutta kovillehan tuo ottaa. Liha - ja ihmisyys - on niin heikkoa.

Vierailija
47/48 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Murunen kerrallaaan. Ei siihen kuole, mutta kovillehan tuo ottaa. Liha - ja ihmisyys - on niin heikkoa.

Ne saa kyllä pois vaikka kuukaudessa. Miksi pitkittää? Tai kerrasta poikki. Jotain kannattaa toki keksiä tilalle eikä olettaa että vaan poistaa sen ilman muita muutoksia. 

Vierailija
48/48 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mt-vikaiset uuniin

Etkö halua että ihmisistä on jotain hyötyä? Mieti. Joku saattaa vaikka pelastaa sun viikon maksamalla sun ruokaostokset kaupassa kun kortti ei yhtäkkiä toimi. Tai antaa sulle vinkin piilotyöpaikasta. Eikö kelpaisi täysin ilmainen hyöty?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi