Xanor tappaa mut
Sain masennuslääkkeen aloitukseen xanor 3x1mg päivässä. Oon syöny niitä kuukauden mut en joka päivä noin paljon. Nyt lopetin ne kun tuntuu ettei ne enää oikein auttaneet. Nyt en saa unta ja olo on aivan järkyttävä. Voiko noin lyhyestä käytöstä ja seinään lopetuksesta saada aivan jäätävän tappo olon
Kommentit (48)
Kuukausi on niin lyhytaikainen käyttö että voi lopettaa seinään.
kanadassa oli joku tällainen mielenvikainen pillerinpopsija ampunut koulussa
Vierailija kirjoitti:
Selvisin kuitenkin. Onneksi olkoon. Minä taidan menehtyä opamox vieroitukseen. Selvisin eturauhassyövästä mutta en rauhoittavien lopetuksesta. Kiitos lääkäri JS terveystalo Jyväskylä, ei niistä ollut mitään mahdollisuutta päästä eroon. Korvat suhisten totaalisen unettomana kipuineen kuolema taitaa korjata.
Bentsoja kannattaa vieroittaa pienentämällä annosta aina 10% kerrallaan. Ja mitä kauemmin on käyttänyt, sitä rauhallisemmin pitää vieroittautua eli varata ainakin 7-14 vuorokautta sen 10% vieroittautumiseen aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvisin kuitenkin. Onneksi olkoon. Minä taidan menehtyä opamox vieroitukseen. Selvisin eturauhassyövästä mutta en rauhoittavien lopetuksesta. Kiitos lääkäri JS terveystalo Jyväskylä, ei niistä ollut mitään mahdollisuutta päästä eroon. Korvat suhisten totaalisen unettomana kipuineen kuolema taitaa korjata.
Bentsoja kannattaa vieroittaa pienentämällä annosta aina 10% kerrallaan. Ja mitä kauemmin on käyttänyt, sitä rauhallisemmin pitää vieroittautua eli varata ainakin 7-14 vuorokautta sen 10% vieroittautumiseen aikaa.
Tämä. Murunen kerrallaaan. Ei siihen kuole, mutta kovillehan tuo ottaa. Liha - ja ihmisyys - on niin heikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Murunen kerrallaaan. Ei siihen kuole, mutta kovillehan tuo ottaa. Liha - ja ihmisyys - on niin heikkoa.
Ne saa kyllä pois vaikka kuukaudessa. Miksi pitkittää? Tai kerrasta poikki. Jotain kannattaa toki keksiä tilalle eikä olettaa että vaan poistaa sen ilman muita muutoksia.
Vierailija kirjoitti:
mt-vikaiset uuniin
Etkö halua että ihmisistä on jotain hyötyä? Mieti. Joku saattaa vaikka pelastaa sun viikon maksamalla sun ruokaostokset kaupassa kun kortti ei yhtäkkiä toimi. Tai antaa sulle vinkin piilotyöpaikasta. Eikö kelpaisi täysin ilmainen hyöty?
Sanoo tuntematon internetissä. Lääkäri vs. anonymous user. Kumpi antaisi apua jota vain lääkäri voi antaa, hmmm.