Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naispuolinen ystävä alkaa aina hiprakassa lähennellä (olen nainen) miten muotoilla jämäkästi mutta "nätisti" että se on kiusallista

Vierailija
29.12.2019 |

Olen itse hetero. Kiusallisinta näissä tilanteissa on se, että tällä naisella on aviomies ja kaksi pientä lasta. Avautuu aina yleensä ensin hiprakassa kuinka on kurkkuaan myöten täynnä pikkulapsiarkea ja saamatonta miestä. Minun näkökannastani mies on hyvä ja vastuullinen isä, osallistuu kotitöihin ja lasten hoitoon (en tietysti mahdollisesti tiedä koko totuutta) Ei myöskään juo pitkin viikkoa kuten ystäväni.

Sitten kehuu miten hyvä kuuntelija ja ystävä olen, alkaa silittää hiuksiani ja kasvojani, yrittää suudella. On pari kertaa suudellutkin kun en tajunnut torjua ajoissa. Siinä kohtaa muistutan että hän on kyllä rakas ja tärkeä ystävä muttei siinä mielessä. Joskus kiukustuu tästä ja sanoo, että mitä väliä pienellä touhuilulla on kun minä olen sinkku. Pyytää kyllä myös jälkeenpäin anteeksi jos suuttuu.

Miten saisin viestini perille olematta kuitenkaan ilkeä? Kolmekymppisiä naisia olemme molemmat.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitus

Vierailija
2/25 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olet tuollaisen ystävä koska..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo ajatusmaailma, että sinkulle saa tehdä mitä tahansa vastoin tahtoa koska tämä on sinkku.

Vierailija
4/25 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko kertoa vähän lisää? Millaisia olette ulkonäöltänne? Millaisia vaatteita teillä on ollut päällä noissa tilanteissa?

😂

Vierailija
5/25 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ahdistelijalle voi ilkeäkin olla kun yleensä nätti puhe ei mene perille. Pyytää siis suuttumistaan anteeksi mutta ei lääppimistään? Ilmaiseppas itseäsi selkeämmin, esim. varoitat ystävyyden loppumisesta ellei lähentely lopu.

Vierailija
6/25 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikosilmoitus

Poliiseilla riittänee "vähän" tärkeämpiä juttuja setvittäväksi.

Vierailija
7/25 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi sanomalla: Älä koske. Toimii.

Vierailija
8/25 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että lopeta, en ole kiinnostunut, tämä on kiusallista.

Jos ei lopeta niin rikosilmoitus.

Vierailija
9/25 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä lähenteli mua saunassa. Kertoi vielä, miten mustasukkainen on minusta miehelleni ja muille ystävilleni. Oli kyllä ensimmäinen ja viimenen kerta. Ystävyydelläkin on rajansa.

Vierailija
10/25 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että ei. Ja että et ole lesbo tai naisista kiinnostunut. Jos ei mene perille ni karjaise Näpit irti.

Vierailija
11/25 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo ajatusmaailma, että sinkulle saa tehdä mitä tahansa vastoin tahtoa koska tämä on sinkku.

Soitin kerran kriisipuhelimeen ja kerroin raiskauksesta nuorena aikuisena. Vanhemman rouvan ääni kysyi "oliko se sinun ensimmäinen kertasi?" Vaikka jokaisen pitäisi tietää ettei mikään oikeuta tekoon.

Vierailija
12/25 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikosilmoitus

Poliiseilla riittänee "vähän" tärkeämpiä juttuja setvittäväksi.

Kuinka niin? Tuo on pakottaminen seksuaaliseen tekoon. Juuri yhtä miestä syytetään moisesta. Tapausta en tunne tarkemmin, mutta ainakin tämä on perverssiä.

Vierailija
13/25 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

APn kaveri juo pitkin viikkoa, vaikka on pieniä lapsia? Ja AP juo seuraksi?

Koitas katsoa tuota tilannetta vähän kauempaa. On monta syytä ottaa etäisyyttä.

Vierailija
14/25 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano " Älä, en tykkää tuosta. Tuo tuntuu ahdistelulta."

Vierailija
15/25 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soitin kerran kriisipuhelimeen ja kerroin raiskauksesta nuorena aikuisena. Vanhemman rouvan ääni kysyi "oliko se sinun ensimmäinen kertasi?" Vaikka jokaisen pitäisi tietää ettei mikään oikeuta tekoon.

Ehkä kysyi muun muuassa siksi, että osaa arvioida kuinka suhtautua ja kuinka traumatisoiva kokemus on ollut.

Vierailija
16/25 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks olet tuollaisen kanssa edes tekemisissä?

Vierailija
17/25 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ikävää, kun naisen harjoittamaan seksuaaliseen ahdisteluun ei suhtauduta kovinkaan vakavasti, vaikka se voi olla aivan yhtä epämielyttävää kuin miehenkin taholta tehtynä. Mutta joka tapauksessa, onko jonkin erityinen syy, että haluat säilyttää ystävyyden tuollaiseen tyyppiin? Kuulostaa jotenkin ihmisenä aika epämiellyttävältä. Jos minua ahdisteltaisiin seksuaalisesti, niin en kyllä sinä kohtaa murehtisi ystävyyden säilymistä, vaan haluaisin vain sen ahdistelun loppuvan.

Ja tuo, joka ehdotti, että katsoisit, että mihin tuo johtaa eli lähtisit mukaan lääppimiseen. Öö, jos on ihan hetero nainen, niin silloin ei mitkään lesboilut kiinnosta, vaikka etenkin miehet kai kuvittelevat naisten aina olevan ainakin hitusen bihenkisiä. Esim. mua ei kyllä voisi vähempää sytyttää jotkut naisten aloitteet. Kaikkia ei nuo hommat nappaa. Ja vaikka olisi naisena kiinnostunut naisista, niin silti epätoivottu lähestyminen ei ole hyväksyttävää.

Vierailija
18/25 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ällöttävältä. Itse torjun tuollaiset lähentymiset.

Olen lesbo.

Vierailija
19/25 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ällöttävältä. Itse torjun tuollaiset lähentymiset.

Olen lesbo.

...Ja tämän tapaisia todellakin aina välillä tulee.

Joskus poistun tilanteesta. Joskus erotan innostuneen bi-seikkailijan käsivarren mitan päähän itsestäni ja sanon ihan rauhallisesti, että olen pahoillani, musta ei nyt tunnu tältä.

Jos ei mene perille, vähennän tapaamiskertoja.

Minuun voi tutustua romanttisessa mielessä monin tavoin, jos olen sinkku. Paras tapa ei ole kiivetä kännisenä pitkin minua. Se ei imartele ja joskus jopa pelottaa. Poliisiin ei nyt ole tarvinnut turvautua, jokainen kokeilija on uskonut, kun olen sanonut nätisti.

T. Sama

Vierailija
20/25 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kerran aamuyöstä siihen, että yövieraani (nainen) oli tunkenut samaan sänkyyn kanssani ja hiveli minua. Kun en oikein unentokkurassa osannut toimia, niin olin vain nukkuvinani.

Kumma homma sinänsä. Samaan sänkyyn ovat yrittäneet tunkea miehen kaverit ja jopa veli ja kaikille niille olen karjaissut, että painuu ....... siitä.