Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö papiljotteja?

Vierailija
29.12.2019 |

Xanoppi väittää ettei niitä kukaan enää käytä. Nehän on paljon paremmat käyttää kuin kuumat kihartimet! Ja kampaus kestää paremmin.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppis

Vierailija
2/23 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmää. Käytän kihartimia nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.Tarrarullia.saa helposti kuohkeutta tai kiharaa.en käytä ikinä kihartimia,pilaa hiukset lopulta.

Minulla pitkät,hyväkuntoiset hiukset.

Vierailija
4/23 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Pesen aamuisin hiukset&föönaan puolikuiviks. Sit tavallisia paplareita muutama päähän, ajo töihin (1,5 h) ja kampaus on valmistunut matkan aikana. Kätevää:)

Vierailija
5/23 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Hellävaraista ja saa kestävän kitaran.

Vierailija
6/23 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset kuohkeutuu mukavasti tosi isoilla rullilla.

Vierailija
7/23 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaissa sarjoissa esim Frendit torjutaan treffit koska "i'm gonna wash my hair" ja sit niillä on ne jättirullat päässä. Vallattomat kiharat laantuu.

Vierailija
8/23 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä käytän! Ihan teinistä asti ja nyt olen 31v. Papiljotteja, patukoita, monenlaisia erilaisia viritelmiä.

Omistan kyllä kuumia muotoilulaitteitakin, mutta harvoin niitä käytän, kun ei se kuumuudella muotoilu mun hiuksissani kestä, joten se on aika turhaa. Mulla on aivan suorat, hennot ja pehmeät polkkamittaiset hiukset. Rullilla saan paljon paremman ja kestävämmän tuloksen, saan latvankin kaartumaan, niin kuin monilla "suorahiuksisilla" on ihan luonnostaan.

Vierailija
9/23 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkaan ohuet hennot hiukset ei tykkää kihartimista. Jos kampausta tarvitsen niin ehdottomasti paplarit päähän.

Vierailija
10/23 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytän, en kyllä päivittäin.

Vierailija
11/23 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan papiljoteilla helpoimmiten villeistä luonnonkiharoista hiuksistani siistin kampauksen. Niiden lisänä vain kampausnestettä ja homma hoituu sillä. Minulla on sellainen fööniin laitettava huppu eli voin touhuta muuta samalla kun hiukset kuivuvat hupun alla.

Vierailija
12/23 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos patukkarullat lasketaan papiljoteiksi, niin käytän, ihan säännöllisestikin vielä. En tykkää suorista hiuksista.

Vierailija
13/23 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini käyttää papiljotteja päivittäin. Kampaus pysyy kuohkeana eikä mene hiukset lättänäksi.

Vierailija
14/23 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, ei mun lötköhius muuten asetu, kuin vanhanajan paplareilla.

Sanotaan mitä tahansa fööneistä, kihartimista ym.väkertimistä, niin ei ole paplareiden voittanutta.

Vierailija
15/23 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytän ja kampausnestettä suihkautin paplareiden päälle.Paplareilla saa paljon kestävämmän ja kuohkean kampauksen.

Vierailija
16/23 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin vanhusten hoivapaikassa töissä ja mummelit halusivat paplareita päähänsä suihkun jälkeen. En osannut vääntää paplareita, mutta mummojen neuvomana, tulihan sekin taito opittua. 😊

Vierailija
17/23 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paplareilla tms saa tehtyä ihmeitä ohuisiin hiuksiin. Ilneisesti xanoppisi ei ole perehtynyt kampauksiin ja niiden tekoon ja käsitys että niillä vain mummokampauksia tehdään..niin väärässä!

Vierailija
18/23 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan joskus kersana kihartaneeni hiuksia sanomalehdestä tehdyllä pötkylällä...kuivi nopeesti ja hyvät kikkarat tuli!

Vierailija
19/23 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

I

Vierailija
20/23 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kalju m51

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi