Miksi seksuaalisia naisia pidetään h*orana?
Miksi? Miksi miehet saavat olla avoimesti seksuaalisia mutta jos nainen pitää seksistä ja sanoo sen ääneen, on likainen ja oksettava?
Kommentit (17)
Minä aina ihmettelin nuorena miksi minua huoriteltiin niin avoimesti, vaikka olin neitsyt 18 vuotiaaksi asti ja silloinkin saman miehen kanssa vuosia.
Sitten kerran katselin valokuvia. Olin aivan törkeän kaunis nuorena.
koska naiset arvostaa kokenutta panomiestä ja miehet taas eivät arvosta kokenutta panonaista.
H*0r@ksi haukutaan myös, jos ei anna, tai siis antaa vain pakit. Ole siinä sitten.
Sovinismi. Mies saa seksuaalisesti harrastaa seksiä rajattomasti mutta naiselle ei sallita samaa käytöstä.
Nainen leimautuu lut*kaksi, mies taas halutuksi.
On väärin toki ja asetelma on täysin absurdia. Samat miehet jotka panevat näitä naisia myös tuomitsevat panonaisensa samasta asiasta mitä itse tekevät.
Yritetään käyttää valtaa. Nuoria tyttöjä käy sääliksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä aina ihmettelin nuorena miksi minua huoriteltiin niin avoimesti, vaikka olin neitsyt 18 vuotiaaksi asti ja silloinkin saman miehen kanssa vuosia.
Sitten kerran katselin valokuvia. Olin aivan törkeän kaunis nuorena.
Ei ne rumat koskaan hu@ria olekaan vaan aina ne kauniit.
En ole koskaan livenä kuullut kenenkään huorittelevan ketään, vaikka on seksuaalisia ihmisiä ympärillä vaikka kuinka paljon.
Varmaan joidenkin tiettyjen piirien juttu sitten, vaikea kuvitella oman tuttavapiirin miehiä tai vaikka ystävieni puolisoita huorittelemassa ketään.
Ketään ei lähtökohtaisesti kiinnosta toisten seksielämä, ja seksin harrastaminen koetaan ihan normaaliksi asiaksi jota kukaan ei jaksa kytätä.
Ollaan siis nuoria/nuorehkoja ihmisiä, voi kai tämä olla sukupolvikysymyskin.
En ole kyllä vanhempienkaan ihmisten kuullut puhuvan kenestäkään noin.
Ei seksuaalisia naisia huoritella, vaan helppoja, ts jakorasioita.
Helpot yrittävät aina sekoittaa nämä kaksi erillistä asiaa.
Tämä on minuakin miehenä surettanut. Osa ihmisistä tuntuu saavan kiksit toisten moralisoinnista. Miehiä moralisoidaan helposti seksiasioissa , mutta naisia vielä enemmän. Miesten tarvitsisi kokea paljon vähemmän puutetta, jollei naisilla olisi pelko maineen menettämisestä.
Mun äitini harrasti tätä.
Olin hänelle ruma huo ra ihan pienestä pitäen.
En todellakaan ollut tehnyt mitään poikien kanssa vielä moneen vuoteen.
Tämä oli hänen tapansa aloittaa minun itsetunnon romutus.
m43 kirjoitti:
Tämä on minuakin miehenä surettanut. Osa ihmisistä tuntuu saavan kiksit toisten moralisoinnista. Miehiä moralisoidaan helposti seksiasioissa , mutta naisia vielä enemmän. Miesten tarvitsisi kokea paljon vähemmän puutetta, jollei naisilla olisi pelko maineen menettämisestä.
Sinulla on naisen ymmärrys asioista, tai lapsen.
Naisen seksuaalisuus pelottaa osaa miehistä. Naisen oikeus valita, harrastaako ylipäänsä seksiä ja jos, kenen tai keiden kanssa, pelottaa osaa miehistä. Naisen halu ja oikeus nautintoon pelottaa osaa miehistä.
Varmasti osa olisi iloisia, jos nainen olisi yhä omaisuutta, joka siirtyy isän omistuksesta aviomiehen omistukseen. Aviomiestä ei toki saisi valita itse. Mitään ei nainen saisi seksissä vaatia tai pyytää, nöyränä vain kestäisi, kärsisi ja synnyttäisi perillisiä aviomiehen suvulle. Vanhat hyvät ajat!
Olen työskennellyt naisena useammassa sekaporukassa koska teen sijaisuuksia ja keikkoja. Naisia kyllä juoritellaan enemmän kuin miehiä, mutta mielestäni se menee jotenkin näin:
Jos mies juorittelee naista hän kohdistaa sen naiseen, joka on harrastanut seksiä määrällisesti monen tai melko monen miehen kanssa. Tai naiseen, joka on pettänyt häntä itseään tai jotain miehen uskoakseen "hyvää jätkää"/"veljeä".
Miehet juorittelevat yllättäen harvemmin kuin naiset koska joillekin, onneksi harvoille naisille toisten naisten moralisointi on kokoaikainen sivutoimi.
Naiset, jotka juorittelevat kohdistavat sen joko naisiin, jotka kokevat uhaksi itselleen. Naiset, joiden rakkauselämä voi hyvin ovat harvoin kiinnostuneita. Tai sitten juorittelu kohdistuu naiseen, joka on jollailailla teennäinen ja manipuloiva ja käyttänyt seksiä välineenä saada itselleen hyötyä. Esim. "vampannut" sympatiaa herättävän "hölmön" miehen esittämällä jotenkin todellista mystisempää, seksuaalisempaa jne. kuin onkaan.
Viimeisessä juorittelu ei johdu naisen seksuaalisuuden paheksemisesta vaan siitä kuinka nainen käyttää hyväkseen toisen seksuaalisuutta.
Näin (aika vähällä seksikokemuksella varustettuna) miehenä sanoisin että tulevan elämänkumppanin, seksikumppanin jne. elämänkokemus on vain ja ainoastaan positiivinen asia vaikkakaan ei mikään vaatimus.
Uskoisin että aloituksessa mainittu oletus on jossain määrin nettikulttuurin vahvistama tai jopa luoma. Väittäisin että naisvihaa levittäville tahoille on houkuttelevaa leimata ihan normaalia tai vähän tavallista aktiivisempaa seksielämää viettävät naiset jollain leimalla. Minä haluan kuitenkin vain törmätä naiseen jonka kanssa voin viettää kuukausia, vuosia tai vuosikymmeniä hyvää elämää. Jos hänellä on jotenkin "tavallista parempi" tuntuma esim. erotiikan alalla niin sen parempi.
Netti on pullollaan provokaatioita ja tahallisia väärinymmärryksiä. Me olemme kuitenkin kaikki ihmisiä joiden tarpeet ovat suht' samanlaisia.
Pakko lainata hyvää kommenttia nimettömältä kirjoittajalta av:lta:
"Tämä on taas tätä samaa vanhaa sovinistista s_ontaa. Nainen, varsinkaan nuori nainen, ei saisi olla kiinnostunut seksistä, seksuaalisuudesta, eikä varsinkaan nauttia seksistä- paitsi miehen omistuksessa ja vallan alla. Itsenäinen nuori nainen, joka etsii omaa seksuaalisuuttaan, seurustelee, on seurustelematta, päättää itse kehostaan on näille miehille kauhistus. Ne slutsheimataan ja häväistään.
Jotenkin kummasti miehet ovat aina pitäneet itsellään oikeuden olla nuoria, seikkailla, kokeilla ja harrastaa irtosuhteita. Kaikki tuomitseminen aina kohdistuu naisiin. On outoa, että mies ajattelee miehen kosketuksen pilaavan naisen.
Ja se on jännä, miten nämä "teoriat" aina kohdistuu siihen mitä vastakkainen sukupuoli tekee, eikä siihen miten itse toimitaan. Eikä varsinkaan siihen, miten muista puhutaan ja miten heitä kohdellaan. Tai siihen että itse oltaisiin hyviä, kunniallisia ihmisiä, jotka tekevät hyvää tässä maailmassa. Ehei, miehiltä ei ikinä voi odottaa mitään, ei edes alkeellista suoraselkäisyyttä.
Toivon, että nuoret naiset pitävät kiinni itsenäisyydestään, omista haaveistaan ja haluistaan eivätkä alistu näiden sekopäiden vallan alle. Mgtow on ok niin kauan kuin he jättävät todellakin naiset suosiolla rauhaan ja menevät vaikka kalastusreissulle keskenään. Naisvihan aikakausi saisi pikkuhiljaa olla ohi."
No eihän sitä pidetä, jossei se laskuta. Ilmaiseksi jakelevaa pidetään l.utkana.