Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sieppi työskenteli Lidlin kassalla. Nyt hän saa elantonsa somesta.

Vierailija
29.12.2019 |

Kaupan kassa.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi minusta kiinni, hän olisi edelleen kaupan kassa.

Vierailija
2/80 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta hän on pääministeri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen ”menestyjä”, kun ei osaa edes raha-asioitaan hoitaa.

Vierailija
4/80 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeilyä. Jos tekee töitä, on palkkansa ansainnut. 

Vierailija
5/80 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilkeilyä. Jos tekee töitä, on palkkansa ansainnut. 

Ei siinä mitään ilkeilyä tai henkilökohtaista ole, jos toteaa nykyisen julkimokulttuurin olevan vailla mitään mieltä. Siinä on tyhmyys huipussaan, kun seurataan ja palvotaan kaupan kassaa ja samaan aikaan ei ole vientiammattilaisille varaa maksaa oikeudenmukaista palkkaa.

Vierailija
6/80 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieppi tienaa kymppitonneja

Vierailija
7/80 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara tienaa somella koska annatte hänelle huomiota!

Vierailija
8/80 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somesta? Onko se joku paikka Dubaissa?

Vierailija
9/80 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me naisten juttu oli lähinnä nolo. Olen pitänyt Sieppiä lähinnä harmittomana turhakkeena (ja ihmetellyt häneen kohdistuvaa arvostelua), mutta tuohan on tyhmä kuin saapas. Ei suunnittele tulevaisuuttaan, ei raha-asioitaan eikä uraansa ja vieläpä myöntää tämän julkisesti. Miten kukaan voi ottaa tuollaista "someammattilaista" vakavasti? Ja eikös hänellä jossain vaiheessa ollut kymppitonneja ulosotossa?

Kaupan kassa sen sijaan on ihan kunniallinen ammatti.

Vierailija
10/80 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina ihmetellyt miksi monia niin ärsyttää, että jotkut saa tulonsa bloggarina tai somesta? 

Vierailija
11/80 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta hän on pääministeri.

Siitäs saitte ..se halveksumanne kaupan kassa voi ruveta missiksi tai pääministeriksi!

Yes go kassa go!!

Vierailija
12/80 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aina ihmetellyt miksi monia niin ärsyttää, että jotkut saa tulonsa bloggarina tai somesta? 

Ei lainkaan haittaa, jos kyse ei ole paskanjauhannasta ja promotoinnista. Teknologia- tai vaikka ruoanlaittosivuston pitäminen voi olla erittäin hyödyllistä ja työn täyteistä toisin kuin tissivaon ja perseen esittely.

Vierailija
13/80 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen parhaat tissit. Repikääpä siitä kurpat.

Vierailija
14/80 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tässä someammattilais-ilmiössä on paljon piirteitä, joka on omiaan herättämään ärtymystä. Voidaan sanoa jopa, että kyse on yhteiskunnallisesta epäoikeudenmukaisuudesta: osa meistä opiskelee ahkerasti ja tekee töitä prse ruvella eikä arvostusta tule; sitten on Sieppi, joka tienaa satoja tuhansia esittelemällä prsettään somessa.

Lisäksi suomalaiset "someammattilaiset" herättävät lähinnä myötähäpeää: meillä on mm. moneen kertaan eronnut parisuhdebloggaaja ja lukijoilleen raivoava lifestyle-bloggaaja, joista kumpikin on vieläpä sangen kehno kirjoittaja. Ulkomailla on kai vakavasti otettavia ammattilaisia, mutta nämä suomalaiset vastineet vaikuttavat lähinnä kotikutoisilta räpeltelijöiltä.

Vierailija
15/80 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tässä someammattilais-ilmiössä on paljon piirteitä, joka on omiaan herättämään ärtymystä. Voidaan sanoa jopa, että kyse on yhteiskunnallisesta epäoikeudenmukaisuudesta: osa meistä opiskelee ahkerasti ja tekee töitä prse ruvella eikä arvostusta tule; sitten on Sieppi, joka tienaa satoja tuhansia esittelemällä prsettään somessa.

Lisäksi suomalaiset "someammattilaiset" herättävät lähinnä myötähäpeää: meillä on mm. moneen kertaan eronnut parisuhdebloggaaja ja lukijoilleen raivoava lifestyle-bloggaaja, joista kumpikin on vieläpä sangen kehno kirjoittaja. Ulkomailla on kai vakavasti otettavia ammattilaisia, mutta nämä suomalaiset vastineet vaikuttavat lähinnä kotikutoisilta räpeltelijöiltä.

Silti Siepillä on paremmat tissit kun sulla.

Vierailija
16/80 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumitissit ulkomailta.

Vierailija
17/80 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumitissit ulkomailta.

Parasta kotimaista.

Vierailija
18/80 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se Sieppi tienaa noin 10 000 euroa vuodessa? Sillä ei makseta edes tissejä.

Itse tienään rehellisellä työllä 60 000 euroa vuodessa. On rankkaa ja vitsittää, mutta sään kivan elintason ja olen tyytyväinen. En vaihtaisi osaa hänen kanssaan.

Vierailija
19/80 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se Sieppi tienaa noin 10 000 euroa vuodessa? Sillä ei makseta edes tissejä.

Itse tienään rehellisellä työllä 60 000 euroa vuodessa. On rankkaa ja vitsittää, mutta sään kivan elintason ja olen tyytyväinen. En vaihtaisi osaa hänen kanssaan.

Et ehkä yhtä, mutta kaksi kannattaisi.

Vierailija
20/80 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieppi tienaa kymppitonneja

Ja aina vaan uutta ulosottovelkaa pukkaa. En arvosta.