Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KEVÄTTOIVEET vk25

19.06.2006 |

Ja uutta ketjua juhannusviikolle!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosi hienoa! Kuulostaa juuri siltä kuin pitääkin nuo oireet :) Onpa mukavaa, juhannusylläri! Joo ei sitä uskalla heti hehkuttaa, mä uskalsin kahden testin jälkeen. Ja sitten alkaa se vatvominen, onko siellä ketään ja miten siellä voidaan, onko ketään elossa :) Mutta kyllä kaikki menee hyvin ja sä pystyt jo hehkuttamaan parin päivän päästä kun teet uuden testin, kyllä se viiva siitä vahvistuu! Teitkö aamupissasta ja kastoitko sen mukissa olleeseen virtsaan? Mä tein ekan niin, että kastoin vain suihkuun ja silloin tuli haalea viiva. Tein kyllä sen illalla, joten voi johtua siitäkin. Mitäs sinun mies on mieltä? Oliko yllättynyt vai vaan totesi, että " kyllähän minä tuon tiesinkin, että tärppää" . Ne kun uskovat omiin kykyihinsä niin vahvasti. Ja luottavat, että kaikki menee hyvin loppuun saakka.

Mukava, että kaikilla tuntui olleen antoisa juhannus! Niin meilläkin oli. Tuli vain syötyä ihan liikaa ja siitä tuli melkoiset mahanväänteet, yök. En ottanut huomioon sitä, että raskausaikana aineenvaihdunta hidastuu kolmasosaan normaalista. Tosiaan tunsin sen nahoissani, ettei ruoka liikkunut mihkään vaan jemmautui mahalaukkuun eikä sitten pääruoan jälkeen mahtunut enää jälkiruokaa, vaikka näiden välillä oli monta tuntia!

kandivaihe: mukava nähdä sinuakin täällä. Meikäläisellä ultra ensi viikolla, katsotaan pyöriikö meidän pikkarainen yhtä vinhasti kuin teidän ja piilotteleeko niskaansa. Pisteleekö sulla kohtua? Mulla ollut tänään aika lailla kipuja siellä. Sellaista pistävää ja kihelmöivää, kutiavaa. Toivotaan, että ovat vain kasvukipuja.

annuliinu: onko uutta?

surullinensiili: joo koita rauhoittua ja testata kun on sen aika. Ei ole kiva nega testejä tuijotella.. Kyllä se vahvistuu päivä päivältä ja saat plussan jos niin on :) Lähetän täältä sulle hyvän hermon säteitä tai jotain...

Vierailija
22/25 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, kun en oo aikasemmin reissun paalla paassy nettiin, mutta nyt pysahdyin nettikahvilaan. Ootte varsinkin viime aikoina ollu paljon mielessa, mutta taalla on niin kauheesti tekemista, ettei mitenkaan ehdi loytaa paikkaa kirjotella. Ja tietty pisteilla varustettuja skandinaavisia aakkosia ei loydy tasta masiinasta... :(

Jannityksella kovasti odotin loytyyko viesteja lukiessa plussauutisia teilta, ja ilmeisesti maria123:sen uutiset taitavat olla hyvinkin sinnepain, jee!!! Onnea ja iloa, toivottavasti plussaviiva vahvistuu!

Minks ja kandivaihe: Nauratti teian masuasukkien touhut ultrassa. Hyvin nayttaa niilla menevan ja kovasti tuntuvat jo liikkuvan.

Annaliinu: Vahan masenuneiden tuntusia fiiliksia on ollut sulla tarppaamisen onnistumisesta, mutta sydamestani toivon, etta sullakin onnistuu viela - et sa viela hirveen kauan oo yrittany, joten pitkaan on viela toivoa!

Tikrulle ja surullisellesiilille voimahaleja! Musta tuntuu, etta makin taidan paasta pian ekaa kertaa pettyjien kerhoon, silla tassa ekassa yrityskierrossa on fiilikset, etta tatin pentele tekisi tuloaan.

ON: Kiertopaiva 24 menossa (edellinen kierto 26) ja jo kolme paivaa on vatsalla tuntunut, etta tati tulee. Tuhrua myos noilta kolmelta paivalta. Sinansa ihmeellista, etta aikasemmissa luomukierroissa ei ollut naita tuntemuksia pitkaan, vaan tati tuli melkein kertaheitolla ja yhden paivan ruskeella tuhrulla. Nyt nayttas silta etta se tulis hitaasti mutta suuren tavaramaaran kera. Jotenkin ikaan kuin yritan pidatella sita, mutta kai se pettymys sielta kohta tulee. Jos ei Suomessa oo viela mitaan tapahtunu, niin kylla vakisinkin se toivo elaa, vaikka tiedan, etta oon ekassa yrityskierrossa jo tallanen liiallinen hatahousu, sori. Terkkuja kaikille, jotka unohdin tasta viestista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpösimmu: ei vielä heitetä kirvestä kaivoon, voihan olla ettei täti tulekaan! Nuo tiputtelut kuulostaa kovin tutulta, mullakaan niitä ei oo aikasemmin ollut ja nyt parissa viime kierrossa (paitsi edellisessä) on tosiaan alkanut tiputella sellasta ruskeeta 2-4 päivää ennen menkkoja...outoo. Mut tosiaan mulla ei ollut sitä aikasemmin ja eikä nyt viime kierrossa!

surullinensiili: voih, kuulostaapa lupaavalta! Pidetään peukut pystyssä ettei se täti tulisikaan! Olen ihan messissä fiiliksissä täällä!

maria123: sinullapas kuulostaa nyt hyvälle! Ihanaa jos plussaisit! bd bd bd bd! ja peukkuja pidän sinullekin, ihanaa jos saamme vihdoin taas yhden plussanneen joukkooomme,heh!

Tulen myöh. takaisin,nyt on kiire töihin! Olin juhannuksen koko ajan töissä to-su tein 13 h työpäiviä ja olen nyt henkisesti aika poikki, miestä en ehtiny paljoa nähdä ja ikäväkin painaa, mutta odotettu ovis tän vkon loppupuolella piristää! :)

Vierailija
24/25 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se haamukin on jo plussan merkki! Ja varmasti vahvistuu, jos oikeasti siinä viivan näit :) Mä en itse koskaan testannut vahvaa plussaviivaa, kun tuhlasin kp28-31 kaikki testit (4kpl), eikä viellä mitään superhypervahvoja viivoja tullut ;) Mutta toisaalta, vain yksi testeistä oli extraherkkä, ja siihen tulikin ihan selkeä viiva.

Söpösimmulle hauskaa matkaa, ja kertoilehan enemmän kuulumisia palatessasi!

Minks, millaisia muita oireita sulla nyt on? Itselläni oli jännät paikat, kun Hietsulla mahalle käännyttyäni alkoi alavatsassa kohdun paikkeilla tuntua ihmeellistä liikettä. Vähän niinkuin elohiiri, mutta epäsäännölliseen tahtiin. Jos viikkoja olisi enemmän, olisin ihan varma, että ne olivat sikiön liikkeitä. Nyt en kyllä tiedä, kun vasta 14. raskausviikko menossa. Ensisynnyttäjillä ei juuri koskaan tunnu mitään näin aikaisin...

Mua nyt mietityttää nuo mun raskausviikot. Ultrassa näkyi lääkärin mukaan viikkoja 13+2 vastaava sikiö, silloin raskauskiekon mukaan 12+5. Otin sitten nuo uudet viikot käyttöön, vaikka laskettua aikaa ei muutettukaan. Jotenkin vaan tuntuu ettei voinut olla 28 päivän kierto, kun jo kp28 tuli plussaviiva vähemmän herkällä testillä, eikä edes ollut aamun ensimmäinen virtsa. Ne tavalliset testithän ei periaatteessa näytä plussaa ennen oletettujen kuukautisten alkamisaikaa, vai mitä? Joten ehkä nyt käytän noita uusia viikkoja, ja sitten rakenneultrassahan niitä taas määritellään uudestaan. Siihen asti mennään näillä, ja jos siellä tulee takapakkia, niin sitten vaihdan niihin.

Nyt alennusmyynteihin!

Kandi ja pikkuinen 13+6

Vierailija
25/25 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli sitten ei-toivottu juhannusvieras ja nyt mua masentaa niin, että taidan kadota muutamaksi viikoksi pois näiltä palstoilta... :(

Koko juhannus meni ihan oudoissa tunnelmissa: ensin menkat ei alkanu millään, ja vihdoin kp 30/28 tuli jotain pientä tuhrua kuten Söpösimmulla ja Tikrullakin. Mitä ihmettä? Ei sellaista ole koskaan ollut. Otin aina masennusdrinksun, kun menkat tuntui alkavan, ja kun ne ei sitten alkaneetkaan, kadutti ja join mehua. Tätä jatkui kolme päivää eikä mitään tietoa siitä, onko menkat vai ei. Mieskin sanoi, että ei kai siinä voi olla kuin kaksi vaihtoehtoa: joko on tai ei ole. Mutta mulla oli joku kolmas vaihtoehto päällä. Kunnes sitten eilen alkoi kunnon vuoto. Mutta koska tuo oli noin epämääräistä, en edes tiedä, onko nyt kp 2 vai kp 5. Mua kiukuttaa ihan kamalasti. Onko tämä todellakin tällaista henkien hommaa, että puhtaaseen biologiaan perustuvan kuukautiskierron saa sekaisin vain toivomalla vauvaa?

Mies oli pahoillaan ja lupasi antaa oman panoksensa projektiin: jtp. Ja eilen ostin taas greippimehut ja otin kaikki vitamiinit. Rentoa musta ei saa tekemälläkään, joten siihen tämä taitaa kaatua... Nyt pois oman navan synkkyydestä.

Miten on maria123, joko olet saanut testiin vahvemman viivan? Onnea, onnea! :) Ihanaa, että odottavia on yhä enemmän!

Ja kandivaihe saakin sitten mukavan joululahjan...

Mites surullisensiilin testailut? Ja Söpösimmun Amerikan-honeymoon? Jos en ole raskaana vielä tammikuussakaan, annan itselleni lohdutuslahjaksi New Yorkin matkan ja laitan lastenvaunurahat siihen.

Pistetäänkö uuden viikon pino pystyyn? En mä taidakaan minnekään kadota, kun olo helpottui kummasti tästä kirjoittamisesta... :)

Mukavaa kesäpäivää kaikille! :)