Haukutaan ny jumatsuikka edes joku julkkis.
Kommentit (22)
Eikä haukuta, vaan aloitetaan yhteinen positiivisuus haaste joka jatkuu pitkälle ensi vuoteen kanssa. Ja sitten kun haaste on ohi, ei tulekaan enää mieleen ilkeillä jatkuvasti netissä. 🙏🏻
Johan täällä jo haukuttiin tänään Helmi-Leena ja KV...
Vierailija kirjoitti:
Eikä haukuta, vaan aloitetaan yhteinen positiivisuus haaste joka jatkuu pitkälle ensi vuoteen kanssa. Ja sitten kun haaste on ohi, ei tulekaan enää mieleen ilkeillä jatkuvasti netissä. 🙏🏻
Jepulis. Mä alotan.
Martina taatusti suorittaa jonkun Triathlon-kisan alusta loppuun ensi vuonna, kaikki osiot.
Ja Maisa löytää taas uuden ihanan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Tylsää! Taidat olla julkkis?
Vierailija kirjoitti:
Kuka se on?
Naurattaa tosin vieläkin ne Iltalehden juoksevat tv-kamerat Maisan perässä lentokentällä.
RoopeS. En tajua miksei saanut fuduja Maikkarilta.
Jospa kohteeks vaikka naapurin Mikko?
Vierailija kirjoitti:
Sehän riippuu ihan siitäkin mitä julkkikset itse tekevät. Mun on ainakin täysin mahdotonta puolustaa muille pahaa tekevää narsua.
Äh. Tää olikin vain Maisa-hullun aloitus 👎
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoitat perheensä pettänyttä n:järveläistä it-spedeä niin aihetta ainakin on.
Vierailija kirjoitti:
Twitter-sensaatio Mikko Kärnä on sun naapuri? Vai Leppilampi? Vai kenties itse Alatalo? Muita julkkis-Mikkoja? Varmaan joku hevimuusikko tai vastaava löytyy? Googlasin, kun hevari-Mikko kutitteli muistia, niin onhan se Mikko Von Hertzen juuri sellainen. Onko se sun naapuri?
Mites muuten Samu Haber? Sitä on aina kiva haukkua! Se on hei kuuluisa Saksassa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on KV?
Joku julkkiskin luulee kyvyistänsä ihan liikaa. Eikä osaa pukeutua, korostaa vain huonoja kehon osiaan ja näyttää lihavalta. Kohtelee fanejaankin niin huonosti.
Viekottelee kaikkien miehet ja jättää omat lapsensa.
Haukutaan sua! ainii.. ei ole kivaa sun mielestä, mutta muita on kiva haukkua...
Missään ei tapahdu mitään.