Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehellä olikin tyttöystävä. Apua!

nainen 20.v
28.12.2019 |

Olen 20- vuotias nuori nainen. Olen sinkku, mutta en ole aktiivisesti etsimässä parisuhetta. Kuitenkin jos sellainen tielleni sattuisi, tarttuisin tilaisuuteen. Alkusyksystä 23-vuotias mies alkoi seurata minua instagramissa ja tykkäsi kuvistani. Vanhoista ja uusista omakuvista ja muutamasta muusta. Sen jälkeen hän lähetti yksityisviestiä ja sanoi "sulla on kauniita kuvia. uskaltaako suhun tutustua?" Annoin luvan. Puhuttiin ihan normaaleja asioita kuulumista harrastuksiin ja tulevaisuuden toivesisiin. Sitten mies kysyi minua ulos kahville tai elokuviin. En suostunut, koska olin juuri valmistunut koulusta ja en ollut ssanut haluamaani työpaikkaa työharjoittelupaikasta ja olin sen takia surullinen ja stressaantunut. Näin myös asian hänelle esitin. Hän ymmärsi ja sovimme siirtävämme kahvittelua eteenpäin. Puhuimme silti päivittäin ja hän kehui laittamiani kuvia aina vuolaasti ja flirttaili. Ei kuitenkaan kuvan kommenteissa, vaan yksityisviesteissä. Tätä jatkui noin 2 kuukautta. Joulun alla oloni oli jo parempi ja olin saanut asioita järjestykseen. Kahvitreffit olisivat nyt ajankohtaiset. Instagramia selatessani minulle kuitenkin tuli vastaan naisen profiili, jossa oli kuvia tästä miehestä ja hänen koiristaan. Mitään pusukuvia ja mainintaa parisuhteesta ei kuitenkaan ollut. Kysyin suoraan mieheltä, kuka tämä nainen on. Selitin, että jos hänellä on parisuhde, en halua tulla siihen väliin sitä pilaamaan. Miehen kelkka kääntyi täysin ja hän sanoi, että ei ole koskaan halunnut olla enemmän kuin kaveri kanssani. Kysyin miksi hän sitten flirttaili ja kehui ulkonäköäni. Mies vastasi, että flirttailu oli vitsi ja tietää, että naiset pitävät ulkonäön kehumisesta, joten hän teki niin, vaikka se tarkoittaisi vain kaverina olemista. Näiden kahden kuukauden aikana mies ei ollut missään vaiheessa edes ohimennen maininnut, että hänellä olisi tyttöystävä ja hänen instassaan ei ollut ainoatakaan kuvaa naisesta tai mainintaa hänestä. Kysyin miksi hän ei kertonut. Mies vastasi, että hänellä ja tyttöystävällä on niin eri aikataulut, että harvemmin viettävät aikaa yhdessä ja siksi ei hänestä maininnut.
Nyt mies haluaa silti nähdä kaverina ja vakuuttaa, että se on myös tyttöystävälle ok.
Minua ei huvita enää nähdä, koska mielestäni nolasin itseni ja annoin itsestäni epätoivoisen kuvan.
Minusta myös tuntuu, että mies valehtelee. Ehkä hän halusi katsoa mihin meidän juttumme menee ja pitää minua siinä sivussa, mutta olla silti samalla tyttöystävänsä kanssa. Mutta koska sain tietää, hän vaan sanoo että halusi vain olla kaveri koko ajan.

miehellä olikin tyttöystävä. Apua!

Vaihtoehdot

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitti saada sinusta sivusuhteen.Unohda mokoma.

Vierailija
2/5 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkä. Sori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivänselvä keissi. Yritti viritellä sivupanoa tyttöystävän tietämättä. Todennäköisesti pyörittää puolta tusinaa naiivia tyttöä yhtä aikaa.

Vierailija
4/5 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistät miehen tyttöystävälle viestiä. Ei tuossa tilanteessa tarvitse muuta tehdä. Voi olla, että pääsetkin niille unelmatreffeille sinkkumiehen kanssa :)

Vierailija
5/5 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsin, että laittaisinko tälle kyseiselle tyttöystävälle viestiä ja kysyisin tietääkö hän että mies viestittelee sinkkunaisille instassa, mutta luonne ei oikein anna itsellä periksi tuollaisen konfliktin aloittamista. Varsinkaan kun ei loppujen lopuksi miehen kanssa nähty kasvotusten. Mitä muut tekisi tässä tilanteessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän