Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masennun lomalla

Vierailija
28.12.2019 |

Onko muita, joille loma on masentavaa? En saa oikein mitään aikaan. Tuntuu, että lomapäivät vain valuu hukkaan. On kauhea väsy, mutta päiväunet ei onnistu. Olen vain levoton. Tavalliset viikonloput olen energinen ja nautin viikonlopuista. Mistä ihmeestä tämä karmaiseva väsymys, masentunut mieliala ja saamattomuus johtuvat? Harmittaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja vertaan tätä masentuneisuuteen, sillä aloitekykykin on aivan nolla. Jos joku sanoo, että käy lenkillä ja tiedän, että se tekisi hyvää, niin en vaan saa lähdettyä.

Vierailija
2/6 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Hukkaan on mennyt koko loma ja ahdistunut olo on vaan. Lomaa aina odotan ja suunnittelen etukäteen mitä kaikkea muka teen, todellisuus on sitten jotain ihan muuta...  kirjastosta hain kirjoja enkä ole saanut luettua ollenkaan. Väsyttää vaan ja maanantaina on taas jo palattava raatamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina liian korkeat odotukset lomalle. Petyn joka kerta. Olisi kai vaan osattava olla onnellinen arjessa. 

Vierailija
4/6 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalotoveri ilmoittautuu. Makaan vaan ja en jaksa mitään. Tänään onneksi aurinko paistoi, tuli parempi olo. Luulen, että tämä pitkä pimeä aika ja työstressi on tyhjentänyt akkuni. Ketuttaa toki, kun vapaapäivät menevät tällä palstalla roikkuen...

Vierailija
5/6 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalotoveri täälläkin. Tuntuu että elämä valuu hukkaan. Olen levoton ja apea. En saa ryhdyttyä mihinkään, en keskity, mutta en pysty lepäämäänkään. Ehkä olen sellainen arkenakin, mutta kun on velvollisuuksia, sitä ei huomaa.

Meillähän tästä pääsisi!!

Vierailija
6/6 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän aikaan vuodesta tämä kaikki korostuu. Olen miettinyt, että voisiko masennuslääkettä syödä muutaman kuukauden vuodessa ja sitte lopettaa kun kevät tulee. En ole mikään ilopilleri silloinkaan, mutta tämä pimeys vetää pohjalle lopunkin. Piristyn aina helmikuun puolivälissä. Rakastan aurinkoisia pakkaspäiviä, kun on lunta. Ehkä pitää muuttaa pois pk-seudulta talvisin.