vietättekö aina lomat yhdessä?
mikä on pisin aika mitä olet ollut erossa puolisostasi?
Kommentit (6)
Lapsia tosin tulee nykyään enemmän ikävä kuin puolisoa,
jos on työmatkalla tms.
Välillä minä lomailen omien kavereiden kanssa ja välillä mies omiensa tai joskus tuttavaperheiden kanssa koko porukalla tai sitten mammat lähtee lomalle ja isät lasten kanssa jää kotiin tai toisinpäin. Välillä lomaillaan oman perheen kesken ja välillä miehen kanssa kahdestaan. Hetkestä ja fiiliksistä riippuen.
En muista mikä on pisin aika, kun ollaan oltu erossa, pari viikkoa? No, kesällä lähden lapseni kanssa pariksi viikoksi ulkomaille kahdestaan, joten silloin ainakin ollaan erillään tuo pari viikkoa.
Kun on itse opettaja ja miehellä on vaan kuukauden kesäloma (ellei ota palkatonta), niin tulee jo ihan luonnostaakin lomailtua myös erikseen.
Pisin aika erossa on varmaan noin 2 viikkoa, minkä mies on ollut työmatkoilla. Normaalina arkena mies tekee paljon töitä ja joskus matkusteluakin ja itse olen 3-vuorotyössä, eli välillä näemme toisiamma tosi vähän. Kun loma alkaa haluamme todellakin viettää sen keskenään.
Mies oli etelän matkalla, minä lasten kanssa kotona, koska en tykkää matkustaa enkä varsinkaan rantalomista. Nyt hän on yksin mökillä, toissa viikon oli tyttären kanssa ulkomailla. Ei meidän tarvitse yhdessä lomailla.
miksi olisi, jos ei ole pakko, ja se on molemmille enemmän ikävää kuin mukavaa, en tajua? joillakin ei tunnu missään, vaikka ei näkisi moneen viikkoon, joku toinen taas haluaa olla aina yhdessä. Ei siihen voi sanoa, että olisi joku kaikille pakollinen tai sopiva tapa.
välillä viettää aikaa erikseen! Osaapahan arvostaa toista eri tavalla, kun on itsekseen!!!