Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Porvoossa vietettiin joulua?

Vierailija
28.12.2019 |

Oliko joulupöydässä makaroonilaatikkoa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai oli mutta lihaton

Vierailija
2/17 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oltu Porvoossa eikä ollut makaroonilaatikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai oli mutta lihaton

Kyllä oli lihaa ja vegaaneja ei huomioitu mitenkään. Vegaanit tuhahtelivat vihaisen näköisinä koko jouluaterian ajan.

Vierailija
4/17 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Anoppi ja appi sekä miehen sisko perheineen ilmoittivat jo juhannuksena että tulevat valmiiseen joulupöytään. Joulun laittaminen jäi tietysti minun niskoille, miehelle yritin antaa tehtäviä mutta ei edes joulukortteja hommannut omalle suvulleen. Jouluaattona kävelivät vieraat koputtamatta sisään, koska on kuulemma heidänkin koti. Kaiken huipuksi miehen siskolle piti olla kaikki vegaanista, appi taas ei kuulemma sellaiseen sontaan koske joten tuplamäärä ruokia oli tehtävä. Paskoja lahjojakin toivat, ihan liikaa ja ripustelivat tokmannin joulukoristeita ympäriinsä.

Vierailija
5/17 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan laittanut mitään pahoja jouluruokia vaan hain pizzat koko suvulle Mehmetin pizzeriasta.

Vierailija
6/17 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin todella pettynyt lasteni antamiin joululahjoihin. Olen vuosikausia elättänyt heitä ja sain siitä huolimatta lahjaksi lapsilta vain jotain itse tehtyjä räpellyksiä. Vaikka lapset ovat pieniä, olisi miehen pitänyt tajuta ostaa äidille lahjoja myös lasten nimissä.

Vierailija
7/17 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit saivat lahjaksi pas kalla täytetyt kauhtuneet kånkenit.

Vierailija
8/17 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aatosta asti järkyttynyt siitä, että mieheni telakoitui joulusaunassa POIKAMME kanssa. Poika on toki aikuinen ja molemmat olivat humalassa, mutta on tuo silti järkyttävää!

Vierailija
9/17 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukinkusta ei saa hyvää hernekeittoa.

Vierailija
10/17 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nukkunut yhtään kokonaista yötä aatonaaton jälkeen :’(

Aika ja energia kuluu teiniemme karvankasvua valvoessani ja raportoidessani siitä tänne Vauvalle :(

Vierailija
11/17 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Porvoosta!

Aattona pöydällä oli anoppi jalat levitettynä ja kaikki maistelivat innoissaan

Jälkiruuaksi oli anopin torttua.

Vierailija
12/17 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ja energia kuluu teiniemme karvankasvua valvoessani ja raportoidessani siitä tänne Vauvalle :(

Me taas olemme miehen kanssa olleet humalassa monta päivää putkeen. Vähän vauvan kannalta on ikävä fiilis, mutta joulu on vain kerran vuodessa. Lastensuojelu on muuten pelkkää kylmää bisnestä.

Vierailija
13/17 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me taas olemme miehen kanssa olleet humalassa monta päivää putkeen. Vähän vauvan kannalta on ikävä fiilis, mutta joulu on vain kerran vuodessa. Lastensuojelu on muuten pelkkää kylmää bisnestä.

Jouluna saa ottaa.

Vierailija
14/17 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ei saa opettaa valehtelemaan. Siksi meillä ei käynyt joulupukkia. Sen sijaan kerroin lapsilleni, että heistä ei todennäköisesti tule yhtään mitään, koska he ovat niin keskinkertaisia koulussa.

Vierailija
15/17 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan on jauhenlihaa.

Vierailija
16/17 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut kiidätettiin lanssilla sairaalaan. Odotan tuloksia. Toivotaan, että osaavat rakentaa minut taas uudelleen.

Vierailija
17/17 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä