Miten Porvoossa vietettiin joulua?
Kommentit (17)
Ei oltu Porvoossa eikä ollut makaroonilaatikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai oli mutta lihaton
Kyllä oli lihaa ja vegaaneja ei huomioitu mitenkään. Vegaanit tuhahtelivat vihaisen näköisinä koko jouluaterian ajan.
No. Anoppi ja appi sekä miehen sisko perheineen ilmoittivat jo juhannuksena että tulevat valmiiseen joulupöytään. Joulun laittaminen jäi tietysti minun niskoille, miehelle yritin antaa tehtäviä mutta ei edes joulukortteja hommannut omalle suvulleen. Jouluaattona kävelivät vieraat koputtamatta sisään, koska on kuulemma heidänkin koti. Kaiken huipuksi miehen siskolle piti olla kaikki vegaanista, appi taas ei kuulemma sellaiseen sontaan koske joten tuplamäärä ruokia oli tehtävä. Paskoja lahjojakin toivat, ihan liikaa ja ripustelivat tokmannin joulukoristeita ympäriinsä.
En todellakaan laittanut mitään pahoja jouluruokia vaan hain pizzat koko suvulle Mehmetin pizzeriasta.
Minä olin todella pettynyt lasteni antamiin joululahjoihin. Olen vuosikausia elättänyt heitä ja sain siitä huolimatta lahjaksi lapsilta vain jotain itse tehtyjä räpellyksiä. Vaikka lapset ovat pieniä, olisi miehen pitänyt tajuta ostaa äidille lahjoja myös lasten nimissä.
Teinit saivat lahjaksi pas kalla täytetyt kauhtuneet kånkenit.
Olen ollut aatosta asti järkyttynyt siitä, että mieheni telakoitui joulusaunassa POIKAMME kanssa. Poika on toki aikuinen ja molemmat olivat humalassa, mutta on tuo silti järkyttävää!
Joulukinkusta ei saa hyvää hernekeittoa.
En ole nukkunut yhtään kokonaista yötä aatonaaton jälkeen :’(
Aika ja energia kuluu teiniemme karvankasvua valvoessani ja raportoidessani siitä tänne Vauvalle :(
Terveisiä Porvoosta!
Aattona pöydällä oli anoppi jalat levitettynä ja kaikki maistelivat innoissaan
Jälkiruuaksi oli anopin torttua.
Vierailija kirjoitti:
Aika ja energia kuluu teiniemme karvankasvua valvoessani ja raportoidessani siitä tänne Vauvalle :(
Me taas olemme miehen kanssa olleet humalassa monta päivää putkeen. Vähän vauvan kannalta on ikävä fiilis, mutta joulu on vain kerran vuodessa. Lastensuojelu on muuten pelkkää kylmää bisnestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me taas olemme miehen kanssa olleet humalassa monta päivää putkeen. Vähän vauvan kannalta on ikävä fiilis, mutta joulu on vain kerran vuodessa. Lastensuojelu on muuten pelkkää kylmää bisnestä.
Jouluna saa ottaa.
Lapsia ei saa opettaa valehtelemaan. Siksi meillä ei käynyt joulupukkia. Sen sijaan kerroin lapsilleni, että heistä ei todennäköisesti tule yhtään mitään, koska he ovat niin keskinkertaisia koulussa.
Minut kiidätettiin lanssilla sairaalaan. Odotan tuloksia. Toivotaan, että osaavat rakentaa minut taas uudelleen.
Tottakai oli mutta lihaton