Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä yksi kateuden muoto; käyttäydytään somessa kuin sinua ei olisi olemassa?

Vierailija
28.12.2019 |

Eli ei seurata sinua takaisin, jos sinä seuraat ystäväsi tiliä. Tai jos he seuraavat, he eivät koskaan liketä mitään. Tykkäävät ja kommentoivat kuitenkin muiden tuttujen postauksia. Tässä kyse siis ystävistä tai tutuista, ei tuntemattomista ihmisistä somessa. Oletteko koskaan pohtineet jos joku ystävistäsi käyttäytyy näin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

liketä :D :D :D 

Vierailija
2/6 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt välttämättä mitään kateutta ole, jos ei jotakuta vaan kiinnosta toisen postaukset. Mä en esimerkiksi koskaan tykkää tuttujenkaan jutuista jos ne ei vaan kiinnosta tai ne on mun mielestä turhanpäiväisiä. Ja jos joku ei koskaan tykkää mun päivityksistä niin mulle se on ihan sama. Ne ei vaan piittaa tai eivät pakosta edes huomaa niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on väsymyksestä, ei vaan jaksa seurata ja tykätä jokaisen juttuja. Varsinkaan niiden jotka kyttää sitä kuka seuraa ja tykkää ja sitten ihmettelee asiaa. 

Vierailija
4/6 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäilen ja kommentoin vain niitä päivityksiä, jotka oikeasti kiinostavat minua tai ovat hauskoja.

Sillä ei ole mitään merkitystä, onko joku tykkäillyt minun jutuistani. Enkä rupea tykkäilemään vain vastavuoroisuuden takia.

Vierailija
5/6 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko sinä jauhat tästä aiheesta? Ei somessa ole tarkoitus tykätä kuvista tai päivityksistä vain siksi, että joku on kaveri. Silloin tykätään, kun postauksessa on jotain erityisen onnistunutta, kiinnostavaa tms. Itselläni on reilut 400 FB-kontaktia (kontakti = ihminen, jonka tunnen myös live-elämässä vaikka en kaikkien kanssa olekaan ystävyyssuhteessa/jatkuvasti tekemisissä) enkä todellakaan tykkäile heidän postauksistaan tavan vuoksi. Instassa seuraan ihmisiä ja ennen kaikkea aiheita, jotka kiinnostavat minua, en ketään sen vuoksi että olemme live-elämän ystäviä.

Vierailija
6/6 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kateutta. Eivät ole kiinnostuneita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi