Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin Panemassa koko yön hotellissa Tinder-deitin kanssa

Vierailija
28.12.2019 |

Mies teki kaikkea ihanaa.

Antoi taivaallista suuseksiä, oli kaikki asennot, ja kaikkiin reikiin. Itse annoin miehelle aamusuihkussa suuhoitoa niin taitavasti että kun mies laukesi minun suuhun, sai jättimäisen päänsärkykohtauksen orgun jälkeen. Tuntui kuulemma niin hyvältä, että unohti hengittää ja siitä päänsärkykohtaus, joka onneksi meni ohi kun mies hetken hengitteli.

Seksi oli molempien mielestä taitavaa ja nautinnollista. Mies oli kuulemma ihan myyty. Haluaa tavata uudestaan ja kuulemma on ihastunut.

Kyllä seksi oli parasta ikinä. Mies pani koko yön parastaan, joutui laittamaan tyynyn mun suun eteen kun voihkin niin kovaäänisesti kiimaisena.
Aamulla kun herättiin, molemmat purskahti nauramaan kun mies valitti että ku**lli on ihan hellä ja mulla pimppi ja peppu:)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, olettepa tosi taitavia. Hyvä match. Lähdittekö sitten kotiin vai?

Vierailija
2/13 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies oli ihana herrasmies. Maksoi kaiken ja tarjosi aitoa Shampanjaa hotellihuoneessa. Kysyi ja tarjosi koko ajan.

Ja kehui kauniiksi, pelkäsi että perun treffit. Naurettiin koko ilta kun molemmat ollaan iloisia. Mies sanoi, että mussa on kaikki ne ominaisuudet mitä naisessa etsii, että olen seksikäs ja naisellinen.

Mukavaa olla ihastunut. Mies teki kaikkensa, että ihastuisin. Joo. Olen itsekin myyty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haki ja heitti autolla.

Mentiin syömään Sea Horseen ja siitä sitten Radisson Blue Hotellille sviittiin missä oli sauna...

Saunottiin illalla ja aamulla. Pantiin kuin kanit, koko yö.

Vierailija
4/13 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsit ja laskit kissan ulos.

Seuraavana vuorossa toimintaterapia

Vierailija
5/13 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta, että synkkasi. Onko mies laittanut vielä viestiä tai viritellyt mahdollisuutta uusintaan? Ainakin sai olosi viehättäväksi ja ilta meni mukavasti.

Sori kun sanon, mutta kuulostat siltä, että olet paljon ihailua tarvitseva ym. Ole varovainen tuon miehen kanssa koska et kuulosta ihan tasapainoiselta ja siksi et siltä alfa-naiseltakaan. Tietenkin toivottavasti mies on sinulle hyvä, mutta vähän nousee karvat pystyyn aloituksestasi. Mutta voin olla väärässä, ehkä kaikki menee hyvin. Riippuu jatkosta.

Joillekin paras nautinto tulee tietenkin siitä, että saa nostaa itsensä jalustalle, siltä vähän kuulosti. Mutta oli teillä varmaan muutenkin hauskaa.

Vierailija
6/13 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä totta on;)

Mies on varakas ja minä kaunis. Tinderistä voi poimia rusinat pullasta kauniina naisena. Edellinen deitti oli rikas ja komea pankkiiri.

Ollaan jo nelikymppisiä, joten miehet ovat jo varakkaita. Minä itse rahoitusalalla, joten en itsekään ole mikään köyhä

Vierailija
7/13 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä totta on;)

Mies on varakas ja minä kaunis. Tinderistä voi poimia rusinat pullasta kauniina naisena. Edellinen deitti oli rikas ja komea pankkiiri.

Ollaan jo nelikymppisiä, joten miehet ovat jo varakkaita. Minä itse rahoitusalalla, joten en itsekään ole mikään köyhä

Tuskin olet rahoitusalalla koska kirjoitat pikemminkin kuin kansakoulun käynyt kylmäkkö. Tässä kohtaa menetit viimeistään uskottavuutesi. Fantasioita saa tietysti kirjoittaa, tuo oli hyvä.

- kaunis parikymppinen

Vierailija
8/13 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä totta on;)

Tuskin olet rahoitusalalla koska kirjoitat pikemminkin kuin kansakoulun käynyt kylmäkkö. Tässä kohtaa menetit viimeistään uskottavuutesi. Fantasioita saa tietysti kirjoittaa, tuo oli hyvä.

- kaunis parikymppinen

Minulla oli koulussa kyllä kymppi ainekirjoitus. Ja olen menestynyt aina koulussa ja töissä. Joten kommenttisi paljastaa sinut arvostelukyvyttömäksi.

Mutta hauskaa on jos minua ei uskota. ;) Ihan piruuttani siksi kirjoitinkin! Ja siksi kun olen niin onnellinen.

Vierailija
9/13 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole uskottava monestakaan syystä, mutta varmaan panit tinder-miehen kanssa viime yönä. Ja hyvä, että meni hyvin. Taisit kirjoittaa piruuttasi koska sinun täytyy nimenomaan itse nostaa itsesi jalustalle kun kukaan muu ei sitä tee.

-sama parikymppinen

Vierailija
10/13 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä totta on;)

- kaunis parikymppinen

Minulla oli koulussa kyllä kymppi ainekirjoitus. Ja olen menestynyt aina koulussa ja töissä. Joten kommenttisi paljastaa sinut arvostelukyvyttömäksi.

Mutta hauskaa on jos minua ei uskota. ;) Ihan piruuttani siksi kirjoitinkin! Ja siksi kun olen niin onnellinen.

Olipa huono ope arvioimaan kirjoituksiasi jos kympin antoi. Löydän ainakin kolme virhettä jo tuosta aloituksen otsikosta, jos sekin on mielestäsi kympin arvoisesti kirjoitettu.

Vierailija
11/13 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko varattu mies?

Vierailija
12/13 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko varattu mies?

Tietenkin tässä voimafantasiassa mies oli myös naimisissa maailman toiseksi upeimman naisen kanssa, joka kuitenkin kalpeni ainekirjoittaja-ap:n rinnalla haaleaksi pieruksi eikä kenestäkään naisesta ole aloittajalle vertaista. Mies rakastui kauniin ja ikäistään 15 v nuoremmalta näyttävän naisen viehkeyteen ja seksuaalisuuteen eikä saa hänestä koskaan tarpeekseen. Tänä päivänä unelmien komistus on jättänyt vaimonsa pyhittääkseen elämänsä aloittajan palvomiseen. :D

Juu ei, aika tyylitön ja surkea tarina. Terve ihminen kertoo kokemuksistaan ihastustaan eikä itseään korostaen.

Vierailija
13/13 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahoitusalalla = olet siis se, joka kerta toisensa jälkeen soittelee sieltä pankista ja yrittää kaupata mulle niitä eläkevakuutuksia