Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kauheampaa sisustusmuotia kuin musta keittiö?

Vierailija
28.12.2019 |

Järkyttäviä ja ankeita tiloja. Niin luotaantyöntäviä, että sopivat laihdutusdieetiksi. Ei sellaisessa viihdy niin kauaa, että saisi ruokaa laitetuksi. Täysin no no!

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne 90-luvun pyökkihirvitykset sinisellä ja mintunvihreällä oli tuhat kertaa karmeampia. Jo silloin kun ne oli muotia.

Vierailija
2/81 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kylpyhuone.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ne 90-luvun pyökkihirvitykset sinisellä ja mintunvihreällä oli tuhat kertaa karmeampia. Jo silloin kun ne oli muotia.

Jep, rumia nekin olivat. Silti täysmusta keittiö tuo mieleen hautajaiset.

Vierailija
4/81 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on musta keittiö, ja ihan itse sen oman makuni mukaan valitsin. Oikein tyytyväinen olen. Minulle taas valkoinen keittiö olisi ällötys.

Vierailija
5/81 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni asunto ja minkäänlainen musta sisustus kutistaa sitä tilaa ja ahdistaa pirusti.

Sen takia aion ensi vuonna luopua kaikesta mustasta sisustuksesta. Sitä on itselläni jopa puolet.

Vierailija
6/81 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on musta keittiö, ja ihan itse sen oman makuni mukaan valitsin. Oikein tyytyväinen olen. Minulle taas valkoinen keittiö olisi ällötys.

Ja mustan keittiön ainoa vaihtoehto on valkoinen keittiö?

Vierailija
7/81 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei sormenjälkikeittiötä minullekaan. :)

Vierailija
8/81 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kiiltävän valkoinen.

Vierailija
9/81 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on valkoinen keittiö, mutta ehdottomasti haluaisin mustan.

Vierailija
10/81 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on myös ihmetyttänyt, että keittiöön valitaan niin marginaaliväritys: musta. Sellainen ei kestä aikaa.

Vierailija
11/81 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ikkunaton vessa/kylpyhuone. Keittiö vielä menee mustana kun ikkunoista tulee valoa ja muutenkin tilassa on parempi valaistus. Vessa yms taas on hyvin synkkä.

Vierailija
12/81 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joilla on musta keittiö; onko helppo pitää siistinä? Näkyykö pöly ja rasva helposti?

Vierailija
13/81 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on myös ihmetyttänyt, että keittiöön valitaan niin marginaaliväritys: musta. Sellainen ei kestä aikaa.

Toisille ajankestävyys ei ole mikään juttu. Kestää mitä kestää, sitten rempataan. Ei kai siinä sen kummempaa?

Vierailija
14/81 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tummanpunainen keittiö ja se on ihana. Ei se mustakaan olisi mahdoton ajatus.

Vierailija
15/81 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni asunto ja minkäänlainen musta sisustus kutistaa sitä tilaa ja ahdistaa pirusti.

Sen takia aion ensi vuonna luopua kaikesta mustasta sisustuksesta. Sitä on itselläni jopa puolet.

Itseasiassa koitapa maalata vaikka pienen makkarin päätyseinä mattamustalla, huone tuntuu suurenevan kummasti!

Vierailija
16/81 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvun keittiöissä oli vielä hirveämmät värit. Kun katselee lapsuusajan asuntojen valokuvia niin löytyy vauvanripulin ruskeankellertävää, räikeän oranssia ja tummanruskeita suurikuvioisia laattoja.

Vierailija
17/81 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma laminaattilattia pienessä kämpässä tekee synkän näköiseksi ja pienentää, en tykkää.

Vierailija
18/81 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla on musta keittiö, enkä itse kyllä sellaisessa viihtyisi ollenkaan. Mutta tosiaan ne kosketusjäljet näkyvät harmittavan hyvin. Katsoi sitten mistä suunnasta tahansa niin sormenjälkiä oli ovet täynnä. Hajavalo varsinkin paha, kun valo on armoton.

Vierailija
19/81 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gootit varmaan tykkää asia mustassa talossa.

Vierailija
20/81 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisille ajankestävyys ei ole mikään juttu. Kestää mitä kestää, sitten rempataan. Ei kai siinä sen kummempaa?

Ei ole kovin ekologista eikä halpaa. En ole mikään ekohippi, silti pyrin hankkimaan itseä miellyttävää enkä trendikästä. Näin asiat tulee helpommin käytettyä elinkaarensa loppun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme