Onko kauheampaa sisustusmuotia kuin musta keittiö?
Järkyttäviä ja ankeita tiloja. Niin luotaantyöntäviä, että sopivat laihdutusdieetiksi. Ei sellaisessa viihdy niin kauaa, että saisi ruokaa laitetuksi. Täysin no no!
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ne 90-luvun pyökkihirvitykset sinisellä ja mintunvihreällä oli tuhat kertaa karmeampia. Jo silloin kun ne oli muotia.
Jep, rumia nekin olivat. Silti täysmusta keittiö tuo mieleen hautajaiset.
Minulla on musta keittiö, ja ihan itse sen oman makuni mukaan valitsin. Oikein tyytyväinen olen. Minulle taas valkoinen keittiö olisi ällötys.
Pieni asunto ja minkäänlainen musta sisustus kutistaa sitä tilaa ja ahdistaa pirusti.
Sen takia aion ensi vuonna luopua kaikesta mustasta sisustuksesta. Sitä on itselläni jopa puolet.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on musta keittiö, ja ihan itse sen oman makuni mukaan valitsin. Oikein tyytyväinen olen. Minulle taas valkoinen keittiö olisi ällötys.
Ja mustan keittiön ainoa vaihtoehto on valkoinen keittiö?
Juu, ei sormenjälkikeittiötä minullekaan. :)
Minulla on valkoinen keittiö, mutta ehdottomasti haluaisin mustan.
Minua on myös ihmetyttänyt, että keittiöön valitaan niin marginaaliväritys: musta. Sellainen ei kestä aikaa.
Musta ikkunaton vessa/kylpyhuone. Keittiö vielä menee mustana kun ikkunoista tulee valoa ja muutenkin tilassa on parempi valaistus. Vessa yms taas on hyvin synkkä.
Ne joilla on musta keittiö; onko helppo pitää siistinä? Näkyykö pöly ja rasva helposti?
Vierailija kirjoitti:
Minua on myös ihmetyttänyt, että keittiöön valitaan niin marginaaliväritys: musta. Sellainen ei kestä aikaa.
Toisille ajankestävyys ei ole mikään juttu. Kestää mitä kestää, sitten rempataan. Ei kai siinä sen kummempaa?
Mulla on tummanpunainen keittiö ja se on ihana. Ei se mustakaan olisi mahdoton ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Pieni asunto ja minkäänlainen musta sisustus kutistaa sitä tilaa ja ahdistaa pirusti.
Sen takia aion ensi vuonna luopua kaikesta mustasta sisustuksesta. Sitä on itselläni jopa puolet.
Itseasiassa koitapa maalata vaikka pienen makkarin päätyseinä mattamustalla, huone tuntuu suurenevan kummasti!
70-luvun keittiöissä oli vielä hirveämmät värit. Kun katselee lapsuusajan asuntojen valokuvia niin löytyy vauvanripulin ruskeankellertävää, räikeän oranssia ja tummanruskeita suurikuvioisia laattoja.
Tumma laminaattilattia pienessä kämpässä tekee synkän näköiseksi ja pienentää, en tykkää.
Kaverilla on musta keittiö, enkä itse kyllä sellaisessa viihtyisi ollenkaan. Mutta tosiaan ne kosketusjäljet näkyvät harmittavan hyvin. Katsoi sitten mistä suunnasta tahansa niin sormenjälkiä oli ovet täynnä. Hajavalo varsinkin paha, kun valo on armoton.
Gootit varmaan tykkää asia mustassa talossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisille ajankestävyys ei ole mikään juttu. Kestää mitä kestää, sitten rempataan. Ei kai siinä sen kummempaa?
Ei ole kovin ekologista eikä halpaa. En ole mikään ekohippi, silti pyrin hankkimaan itseä miellyttävää enkä trendikästä. Näin asiat tulee helpommin käytettyä elinkaarensa loppun.
Mun mielestä ne 90-luvun pyökkihirvitykset sinisellä ja mintunvihreällä oli tuhat kertaa karmeampia. Jo silloin kun ne oli muotia.