Pahimmat turhakkeet, joita ilman ylpeänä olet?
Omalla kohdalla elokuvat. Elokuvien tekeminen on ihan turhaa ja epäekologista, puhumattakaan kaikista elokuviin liittyvistä sivubisneksistä.
En katsele elokuvia teattereissa, en vuokraa niitä, en striimaa. Dokumentteja katselen silloin tällöin.
Kommentit (41)
Älypuhelimet. Jos minulla olisi älypuhelin, se jäisi todennäköisesti melkein käyttämättömäksi. En kerta kaikkiaan koe tarvitsevani sellaisia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Olen yllättynyt, että tää sai alapeukkuja.
Ap
Totuus tuntuu sattuvan joitain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Totuus tuntuu sattuvan joitain.
Kerrotko tarkemmin, millä tavalla olen väärässä? Marvelit, LOTR:it, Harry Potterit. Eikö niitä oltaisi ihan vaan voitu lukea kirjana ja jättää kaikki muu tekemättä? Tonneittain ja tonneittain krääsää, it-puolen hiilidioksidipäästöjä, rahtikuluja, ......
Dokumentitkin ovat elokuvia, sinä siis tuet elokuvabisnestä. Et vain katso muunlaisia elokuvia, vain dokumentteja, koska et pidä muunlaisista. Ei poista sitä faktaa, että katsot elokuvia.
En omista telkkaria, katson kyllä elokuvia älypuhelimeltani. Myös dokumenttielokuvia. ;)
Jaahas, tarkoitus olikin ilmeisesti puhua siitä, miten paha ja korruptoitunut elokuvabisnes on. No olisit sitten otsikoinut ketjun sen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Dokumentitkin ovat elokuvia, sinä siis tuet elokuvabisnestä. Et vain katso muunlaisia elokuvia, vain dokumentteja, koska et pidä muunlaisista. Ei poista sitä faktaa, että katsot elokuvia.
No määritelläänpä sitten aloitukseni uudestaan - problem solved! Boikotoin elokuvateattereita, oheiskrääsäbisnestä ja kaikkia muita elokuvia, paitsi dokumenttielokuvia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No määritelläänpä sitten aloitukseni uudestaan - problem solved! Boikotoin elokuvateattereita, oheiskrääsäbisnestä ja kaikkia muita elokuvia, paitsi dokumenttielokuvia.
Ap
Kyllä sinä silti tuet kaikkea mitä muutkin elokuvagenret aiheuttavat, samalla tavalla dokumenttielokuvissa ollaan elokuvabisneksessä mukana.
Hedelmät! Ei mitään järkeä syödä viinirypäleitä, joita tuodaan etelä-amerikasta asti.
Lemmikit. En tarvitse omia, riittää että saan paijailla sukulaisten ja ystävien lemmikkejä. Eräällä tutullani on 8 koiraa, ei kovin ekologista...
Kalliit iPhonet, ipadit, ipodit yms. Pärjätään halvemmillakin älypuhelimilla ja matkustellaan säästyneellä rahalla. En osta koskaan kännyköitä osamaksulla puhelinlaskuun tms miten jotkut ilmeisesti kustantavat nämä ostoksensa.
Tarvetta nousta kertaakaan lentokoneeseen ja muka avartaa maailmankuvaansa matkailulla.
Ap