Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäinen yhteinen yö, mies kuorsasi kuin tiejyrä =(

Vierailija
28.12.2019 |

Ei edes juotu alkoholia. Kääk, tää on kyllä totaalinen turn off. Muuten ihana mies, mitä teen???

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivoi olen onnekas, itse en saa unta ilman mieheni kuorsausta. Muiden kuorsaamista en voi sietää.

Vierailija
42/65 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ratkaisu on myös ollut eri huoneet. Muuten ei kummankaan tai ainakaan jomman kumman nukkumisesta tule mitään.

Jos mies ehti nukahtaa ennen minua en saa millään itse unta. Hän rupeaa kuorsaamaan samantien todella kovaa. Siinä sitten joko koitin saada itse unta tuntitolkulla (ei onnistunut) tai tyrkin miestä toivoen että mies vaihtaisi asentoa ja edes hetken olisi kuorsaamatta jos ehtisin nukahtaa. Yleensä ei onnistunut tai mies heräsi itse vihaisena että mitä sä tökit. Jos menin aikaisemmin nukkumaan kun mies hän tuli niin kovalla touhulla itse sänkyyn että aina heräsin. Eli -> eri huoneet.

Ei meillä jättiasuntoa ole jossa olisi ylimääräisiä huoneita. Lapsi kun on nyt 6v niin ollaan sitten tehty jo vuosia niin että minä nukun lapsen kanssa meidän isossa makkarassa (lapsi nukkuu rauhallisesti kuin tukki). Mies sitten nukkuu lastenhuoneessa jossa on 90cm leveä sänky (täysimittainen). On koko perheen paras sänky muuten.

Vaan mitäpä tehdään kun lapsi kasvaa Ja haluaa tietenkin nukkua yksin omassa huoneessa. En tiedä. Ehkä sitten vuorotellaan miehen kanssa olkkarin sohvalla nukkumista. Sekin on jo kokeiltu muutaman kerran ja antaa paremmat yöunet kuin yhdessä nukkuminen joka on kummallekin tuskaa.

Ja juu kuten joku kirjoitti aikaisemmin lomamatkat ovat aina hankalia. Periaatteessa ihania kun pääsee lomailemaan mutta se nukkuminen samassa hotellihuoneessa 😭😭😭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kuorsaajan kumppani. Vuosia oltu yhdessä mutta ei koskaan nukuttu samassa sängyssä. Se ei ole ongelma, jos siitä ei tee ongelmaa.

Ensihätään hain silloin jyskistä rullapatjan. Sitä voi olla yökylässä ja loikoilla sylikkäin, mutta hipsii sitten nukkumaan toisaalle. Nukkuminen on kuitenkin tärkeää.

Lomalla pari vuoteita voi yleensä siirtää. Korvat kestää tulppia tilapäisesti, muttei jatkuvasti.

Kuorsaajilla voi myös tulla apnea mutta siihenkin Darth Vader tyyppiseen maskin korinaan sitten tottuu.

Vierailija
44/65 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyskin vähät kalliimmat rullassa tuotavat patjat on aivan hyviä.

Avattavat vuodesohvat ym on vähän hankalia mutta 41, saisko olohuoneeseen laverin joka on päivällä sohva (+tyynyt) ja yöllä sänky esim sohvasänky. Tai jos sohvan takana on tilaa, sinne laveri. Tai kulmaan kaks laveria ja siihen pöytä.

Suunnitelmia voi laatia esim mitata kalusteet ja sitten piirtää suhteessa, esim millimetripaperille.

Vierailija
45/65 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommatkaa miehelle kuorsauskisko. Niitä myydään apteekissa tai nettikaupoissa. Kisko tuo alaleukaa hieman eteenpäin ja hengitystie pysyy auki. Auttaa oikeasti!

Vierailija
46/65 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä en pystyisi nukkumaan puolison kanssa samassa talossa, mutta eri huoneissa. Hän kuorsaa kovastikin, mutta minä olen ratkaissut asian korvatulppien avulla. Tosin eiväthän ne kaikkea ääntä eristä ja saattavat lähteä pois paikaltaankin, mutta se on sen hinta että voidaan samassa sängyssä nukkua.

Vierailija
47/65 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Minä olen kärsinyt mieheni kuorsaamisesta yli 20 vuotta ja pystynyt nukkumaan vain tulpat korvissa. Parin viime vuoden ajan hän on kuitenkin kuorsannut vähemmin kuin ennen. Yllättäen minä olen alkanut kuorsata, kuulemma tosi lujaa. Uniapneaa multa ei löytynyt eikä paino ole muuttunut, joten ehkä tämä liittyy ikään.

Näinkin voi siis käydä.

Vierailija
48/65 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen yö yhdessä ja nukuitte?

mies51v

Vierailija
49/65 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin erään naikkosen luona yökylässä, hänellä oli puolukkapäivät, pitäisikö suhde lopettaa alkuunsa

Sun kannattaa deittailla van vaihdevuodet ylittäneitä naisia. Ei tule harmia puolukoista, etkä joudu vahingossa elatusvelvolliseksi.

Vierailija
50/65 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Missä ne kaikki kunnon miehet on????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Ei ole mikään ihme, että nykyprinsessat elävät ikisinkkuina ja lapsettomina

Sinä et ole näemmä koskaan kärsinyt kumppanin kuorsaamisesta. Palataan asiaan sitten, kun et ole itse nukkunut viiteen vuoteen yhtään yötä kunnolla puolisosi kuorsaamisen takia.

Just. Ihan hyvin on tullut tämä vuosi nukuttua, vaikka mies kuorsaa katuporan tyyliin

Vierailija
51/65 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erilliset makuuhuoneet = omat asunnot. Ei kovin kiihkeä alkuhuuma tiedossa...

Päinvastoin, pitkien suhteiden salaisuus voi olla juuri se ettei pidä toista itsestäänselvänä. Kun ei koko ajan olla kyljessä kiinni, tavattaessa on kuumaa.

Sekin kun laittaa toiselle hyvän yön tekstarin..siinä on kaipaus ja myöhemmin täyttymys. Alkuhuuma on alkuhuuma mutta arjesta voi tehdä juhlan, muistamalla rakasta.

Aivan eri meno kuin sen sohvaan maatuva piereksijän kanssa, joka on aina siinä.

Vierailija
52/65 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä nukun lapsen kanssa meidän isossa makkarassa

Aaargh, meni kahvi väärään kurkkuun :D

Vierailija
53/65 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suhde muuttui arkiseksi heti tämän takia ja kiinnostuskin lopahti monta pykälää, ei tee mieli sopia uutta yökyläilyä =(

Ap.

Vierailija
54/65 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erilliset makuuhuoneet = omat asunnot. Ei kovin kiihkeä alkuhuuma tiedossa...

Päinvastoin, pitkien suhteiden salaisuus voi olla juuri se ettei pidä toista itsestäänselvänä. Kun ei koko ajan olla kyljessä kiinni, tavattaessa on kuumaa.

Sekin kun laittaa toiselle hyvän yön tekstarin..siinä on kaipaus ja myöhemmin täyttymys. Alkuhuuma on alkuhuuma mutta arjesta voi tehdä juhlan, muistamalla rakasta.

Aivan eri meno kuin sen sohvaan maatuva piereksijän kanssa, joka on aina siinä.

Mut jos arki on sitä, että toinen siirtyy sohvalle nukkumaan, eikä sitä että käpertyy oman kullan kainaloon, niin mitäs juhlaa se on? Auttaako hyvän yön tekstari??

Vierailija
55/65 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin ko. mies on? Minulla sama kokemus jokin aika sitten.

Vierailija
56/65 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen herännyt siihen kun mieheni nukkuu ja tuijottaa silmät auki minua. Vähän pelästytti ja aamulla huvitti. Olen myös nauhottanut mieheni kuorsausta ja antanut sen kuunnella sitä. Olen jo tottunut siihen kuorsaukseen.

Vierailija
57/65 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei kuorsaisi, niin kyllä sä keksisit siitä aina jotain muuta vikaa. Siis jätä se sika ja jatka haaveilua virheettömästä miehestä, jonka vikana on sit se että saa sinut potemaan alemmuuskompleksia.

Vierailija
58/65 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ankeuttaa suhdetta aika tavalla, jos ei voi yhdessä hyvin nukkua. Ja taas toisinpäin, lisää läheisyyttä jos nukutaan yhdessä kunnon unia. Jos ei voi omassa sängyssään nukkua, vaan tulee aina ajetuksi sohvalle kun kuorsaaja hermostuu tökkimisiin, alkaa mielenterveys olla jossain vaiheessa koetuksella. Kokemuksesta sanon.

59/65 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myöskin erittäin herkkä äänille yrittäessäni saada unta. Oman pikkuruisen koiran tuhinakin sai minut pyörimään ja tuskailemaan tunti tolkulla. Sain varmaankin trauman lapsuudessani, koska oma isäni kuorsasi aivan kamalalla desibesillä ja teimme kesäisin auto/telttamatkoja Norjaan. Minä nukuin ne yöt autossa, mutta kuorsaus kuului sinne saakka.  Sitä ei päässyt pakoon. Naimisissa ollessani, muutin pikkuhiljaa alakerran vierashuoneeseen ja erottuani seur. suhteessa hipsin hiljaa partnerin alettua kuorsaamaan ( hän vihelsi) tyhjään makuuhuoneeseen ja aamulla hipsin takaisin sänkyyn. Jännä, että aamuyöstä kuorsaus ei häiritse niin paljon. Ensi kesänä olen lähdössä reissuun systerin kanssa ja hän jo varoitteli, että parempi hankkia majoitus 2:lla makkarilla, koska hänkin vetelee hirsiä äänitehostein....tulee ehkä liian kalliiksi pienelle budjetille, eli ajattelin satsata vastamelukuulokkeisiin....

Vierailija
60/65 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oliko se hyvä panemaan? Jos oli, niin kuorsaukseen varmaan löytyy ratkaisu, jos taas ei niin vaihtoon vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi