Ensimmäinen yhteinen yö, mies kuorsasi kuin tiejyrä =(
Ei edes juotu alkoholia. Kääk, tää on kyllä totaalinen turn off. Muuten ihana mies, mitä teen???
Kommentit (65)
Jos koet heti häiritseväksi, voi olla viisainta lopettaa juttu.
Uniapnea kannattaa selvittää. Usein se on kuorsauksen syy.
Jos mies on muuten ok, niin en lemppaisi ulos. Eiköhän jokun pelastus löydy.
Onko hän yrittänyt tehdä asialle mitään edellisen seurustelusuhteen aikana?
Jos ei ole, niin sitten on aika välinpitämätön toista kohtaan.
Ei kai tuossa auta muu kuin erilliset makuhuoneet, jos haluat nukkua yösi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
No mikset nukkunut? Ei prinsessa silloin mitään kuule.
Ja sulla s24-trolli ei sitten ole muuta parempaa tekemistä kuin länkyttää vauvat-palstalla lauantaipäivänä?
Tässä ei kysytty uliätmien mielipidettä, pysykää poissa keskusteluista jotka eivät koske teitä.
Kuorsaaminen voi olla erittäin paha ongelma,on tullut tavattua henkilöitä joiden kuorsaus kuului toiseen huoneeseenkin,ovi suljettuna. Jos olet herkkäuninen ei hyvälle kuulosta. Kannattaa nyt kuitenkin ensiksi puhua sen miehen kanssa, luultavasti ei edes tiedä että korisee niin lujaa:/
Erilliset makuuhuoneet = omat asunnot. Ei kovin kiihkeä alkuhuuma tiedossa...
Olin erään naikkosen luona yökylässä, hänellä oli puolukkapäivät, pitäisikö suhde lopettaa alkuunsa
Vierailija kirjoitti:
Olin erään naikkosen luona yökylässä, hänellä oli puolukkapäivät, pitäisikö suhde lopettaa alkuunsa
Etkä sen takia saanut nukuttua?
Mun miehellä on välillä kausia että kuorsaa kovaa ja missä asennossa tahansa, ja välillä on todella pitkiä aikoja kuorsaamatta. Että en nyt muuten hyvää suhdetta menisi poikki laittamaan vain kuorsaamisen takia.. :D ja tosiaan siihen puiden sahaamiseenkin tottuu. Itse en ole herkkäuninen, joten kun vaan itse nukahdan en häiriinny kuorsaamisesta, mutta jos mies nukahtaa ensin niin sitten voi olla etten itse saa kovin nopeasti unta sen metelin keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä kuorsaamiseen totut. Tuo on pieni haitta, jos muuten hyvä mies. Sinuna jatkaisin suhdetta tuosta kuorsauksesta huolimatta.
Ei ole pieni haitta. Kyllä yöunet on tärkeä asia jokaiselle. Kuorsaaja pitää muut hereillä. Ei siihen totu, kun hirvittävä jyrinä kuuluu.
Olen kyllä herkkäuninen. En nukkunut juuri yhtään =(
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Onko uniapnea tutkittu, voi johtua myös siitä.
Tämä kannattaa EHDOTTOMASTI tutkia, varsinkin jos kuorsaa joka asennossa.
Itsellänikin meni monta vuotta elämästä hukkaan, ennen kuin sain aikaiseksi mennä tutkimukseen ja sain avun vaivaan. Tutkimus vei yhden yön ja senkin sai olla kotona.
Huom. ei vain lihavien vaiva, vaan siitä voi kärsiä myös hoikat, kuten isäni jolla on myös sama vaiva.
Jaa, ootkos mun eksän jo ehtinyt iskeä.. Jokusen vuoden nukuin todella huonosti, sittemmin mieluummin eri huoneissa. Eipä se ainakaan auta kun läheisyys suhteen arkipäiväistyessä muutenkin hiipui. Lääkäristä ei ollut apua kun on kuulma vaimon ongelma eikä miehen.
Miehen pitää laihduttaa tai sitten asia pitää hoitaa lääkärillä. Jos mies ei halua hoitaa vaivaa, ei kannata jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä herkkäuninen. En nukkunut juuri yhtään =(
Ap.
Herkkäuninen ja kova kuorsaaja on huono yhdistelmä, kokemusta on. Mitkään korvatulpat ym eivät auttaneet ainakaan mulla siihen kaameaan meteliin..oli pakko nukkua eri huoneissa. Lisäksi matkoilla nukkuminen oli hankalaa samassa hotellihuoneessa ja ottihan se päähän maksaa puolet huoneesta jossa en voinut edes nukkua. Lomailu oli joskus yhtä helvetillistä univajetta. Erottiin sittemmin, ei sinänsä johtunut kuorsauksesta mutta kieltämättä on nyt ihanaa nukkua rauhassa ja hiljaisuudessa, omassa sängyssä koko yö (eikä sohvalla/vierassängyssä ym) :)
Jos nimi alkaa J:llä, niin kuorsaus on vioista pienin. Tulet huomaamaan.