Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäinen yhteinen yö, mies kuorsasi kuin tiejyrä =(

Vierailija
28.12.2019 |

Ei edes juotu alkoholia. Kääk, tää on kyllä totaalinen turn off. Muuten ihana mies, mitä teen???

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nimi alkaa J:llä, niin kuorsaus on vioista pienin. Tulet huomaamaan.

Vierailija
22/65 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koet heti häiritseväksi, voi olla viisainta lopettaa juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniapnea kannattaa selvittää. Usein se on kuorsauksen syy.

Jos mies on muuten ok, niin en lemppaisi ulos. Eiköhän jokun pelastus löydy.

Vierailija
24/65 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri huoneet.

Vierailija
25/65 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän yrittänyt tehdä asialle mitään edellisen seurustelusuhteen aikana?

Jos ei ole, niin sitten on aika välinpitämätön toista kohtaan. 

Ei kai tuossa auta muu kuin erilliset makuhuoneet, jos haluat nukkua yösi hyvin. 

Vierailija
26/65 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikset nukkunut? Ei prinsessa silloin mitään kuule.

Ja sulla s24-trolli ei sitten ole muuta parempaa tekemistä kuin länkyttää vauvat-palstalla lauantaipäivänä? 

Tässä ei kysytty uliätmien mielipidettä, pysykää poissa keskusteluista jotka eivät koske teitä. 

Kuorsaaminen voi olla erittäin paha ongelma,on tullut tavattua henkilöitä joiden kuorsaus kuului toiseen huoneeseenkin,ovi suljettuna. Jos olet herkkäuninen ei hyvälle kuulosta. Kannattaa nyt kuitenkin ensiksi puhua sen miehen kanssa, luultavasti ei edes tiedä että korisee niin lujaa:/ 

Vierailija
27/65 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilliset makuuhuoneet = omat asunnot. Ei kovin kiihkeä alkuhuuma tiedossa...

Vierailija
28/65 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin erään naikkosen luona yökylässä, hänellä oli puolukkapäivät, pitäisikö suhde lopettaa alkuunsa

Vierailija
29/65 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin erään naikkosen luona yökylässä, hänellä oli puolukkapäivät, pitäisikö suhde lopettaa alkuunsa

Etkä sen takia saanut nukuttua?

Vierailija
30/65 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on välillä kausia että kuorsaa kovaa ja missä asennossa tahansa, ja välillä on todella pitkiä aikoja kuorsaamatta. Että en nyt muuten hyvää suhdetta menisi poikki laittamaan vain kuorsaamisen takia.. :D ja tosiaan siihen puiden sahaamiseenkin tottuu. Itse en ole herkkäuninen, joten kun vaan itse nukahdan en häiriinny kuorsaamisesta, mutta jos mies nukahtaa ensin niin sitten voi olla etten itse saa kovin nopeasti unta sen metelin keskellä.

Vierailija
31/65 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tiejyrä kuorsaa.

Vierailija
32/65 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä kuorsaamiseen totut. Tuo on pieni haitta, jos muuten hyvä mies. Sinuna jatkaisin suhdetta tuosta kuorsauksesta huolimatta.

Ei ole pieni haitta. Kyllä yöunet on tärkeä asia jokaiselle. Kuorsaaja pitää muut hereillä. Ei siihen totu, kun hirvittävä jyrinä kuuluu.

Vierailija
33/65 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä herkkäuninen. En nukkunut juuri yhtään =(

Ap.

Vierailija
34/65 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukolla on bulldoggigeeni.

Vierailija
35/65 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ensimäisenä yönä nukuta.

Vierailija
36/65 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko uniapnea tutkittu, voi johtua myös siitä.

Tämä kannattaa EHDOTTOMASTI tutkia, varsinkin jos kuorsaa joka asennossa.

Itsellänikin meni monta vuotta elämästä hukkaan, ennen kuin sain aikaiseksi mennä tutkimukseen ja sain avun vaivaan. Tutkimus vei yhden yön ja senkin sai olla kotona.

Huom. ei vain lihavien vaiva, vaan siitä voi kärsiä myös hoikat, kuten isäni jolla on myös sama vaiva.

Vierailija
37/65 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulpat.

Vierailija
38/65 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ootkos mun eksän jo ehtinyt iskeä.. Jokusen vuoden nukuin todella huonosti, sittemmin mieluummin eri huoneissa. Eipä se ainakaan auta kun läheisyys suhteen arkipäiväistyessä muutenkin hiipui. Lääkäristä ei ollut apua kun on kuulma vaimon ongelma eikä miehen.

Vierailija
39/65 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää laihduttaa tai sitten asia pitää hoitaa lääkärillä. Jos mies ei halua hoitaa vaivaa, ei kannata jatkaa.

Vierailija
40/65 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä herkkäuninen. En nukkunut juuri yhtään =(

Ap.

Herkkäuninen ja kova kuorsaaja on huono yhdistelmä, kokemusta on. Mitkään korvatulpat ym eivät auttaneet ainakaan mulla siihen kaameaan meteliin..oli pakko nukkua eri huoneissa. Lisäksi matkoilla nukkuminen oli hankalaa samassa hotellihuoneessa ja ottihan se päähän maksaa puolet huoneesta jossa en voinut edes nukkua. Lomailu oli joskus yhtä helvetillistä univajetta. Erottiin sittemmin, ei sinänsä johtunut kuorsauksesta mutta kieltämättä on nyt ihanaa nukkua rauhassa ja hiljaisuudessa, omassa sängyssä koko yö (eikä sohvalla/vierassängyssä ym) :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi