Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kielsin 8-vuotiasta laittamasta hop loppiin isoja korvarenkaita, nyt maailmanluokan tappelu meneillään

Vierailija
28.12.2019 |

Kyllä kuulemma kaveritkin saa laittaa "erikoisempiin juttuihin" Ei mene kaaliin vaikka kuinka selitän että korut voivat tarttua johonkin ja revetä tai muuten temmeltäessä korva taittua tms. Sanoin että jos ne laittaa, niin sitten vaan istuu paikallaan ja katsoo kun muut leikkivät, ja minä tulen vahtimaan. Nyt ei suostu syömään eikä mihinkään yhteiseen juttuun, murjottaa vaan huoneessaan. Kun yritän puhua, huutaa että mene pois. Miten ratkaista riita?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma taisi tulla siinä vaiheessa kun annoit periksi että noin kamalan pieni lapsi saa ottaa lävistykset.

Kamala, paha lapsi tosiaan. Missä vanhemman vastuu?

Vierailija
42/53 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapselleni laitettiin vauvana korvikset. Ongelmia 0z Kivittäkää vaan mammat 😍

Latinomies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies (ei-suomalaisesta kulttuurista) ehdotti, että lävistetään tyttövauvan korvat. Minä tein erittäin selväksi että näin ei tule käymään. 

Vierailija
44/53 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot korvarenkaat lapsella on törkeän näköiset.

Vierailija
45/53 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko nuoret vanhemmat nykyään noin vanhanaikasia.En ota kantaa niihin suuriin korviksiin,mutta,ah ja voi.Mulla on kohta kymmenen ja kahdeksan just täyttänyt tyttärentytär.Molemmilla on ollut korvikset jo muutaman vuoden.Itsekin olen ostanut heille niitä.

Oma tyttäreni sai 9 tai 8-vuotiaana.

Eikä kyseessä ole todellakaan "lasu-tapaukset".Millä vuosisadalla te elätte?

Vierailija
46/53 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remmi esiin, niin loppuu tappelut turhista asioista.

Vierailija
47/53 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapselleni laitettiin vauvana korvikset. Ongelmia 0z Kivittäkää vaan mammat 😍

Latinomies?

Ei ole latinomiestä mutta tosiaan sukujuuria paikassa, jossa tämä kuuluu kulttuuriin. Lapsi saa olla oma itsensä, kiitos huolenpidosta, tykkää korviksistaan (nyt jo teini), eivät ole vinossa tai epäsymmetriset. En koe tarvetta puolustella tätä asiaa. Koittakaa mammat selvitä.

Vierailija
48/53 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten teidän kävi, tuliko reissusta mitään?

Vierailija
49/53 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mun tyttäreni eikä hänen tyttäriensä korvalehdet ole muuttuneet miksikään,vaikka saivatkin ne lävistykset 8-9 vanhoina.

Itse hankin vasta 16-vuotiaana,olisin ehkä saanut aiemminkin,mutten niin tahtonut.No en kyllä tuossa iässä,mutta elettiin 60-ja 70-lukua.

Vierailija
50/53 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli huonoista huonoin provo. Ei mitään hetkauttavaa eikä epäuskottavaa, mutta kunhan oli kiireessä keksitty. Ja mistä tunnistaa keksityksi? No siitä että ap ei kommentoi aloituksen jälkeen enää yhtään mitään. Siksi kun ei jaksa keksiä tähän enää mitään.

Vierailija
51/53 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsket jonkun kaverisi leikkiä hoplopin tyyppiä ja soita sille pokkana ja kysy saako olla isoja huorakorviksia kakrulla, ja kaverisi tätiyttää äänensä ja sanoo, IKÄVÄ KYLLÄ EI VOI .

Ps, pahaisen kakrun olet saaanut ja pahin lienee edessä ....

Vierailija
52/53 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli huonoista huonoin provo. Ei mitään hetkauttavaa eikä epäuskottavaa, mutta kunhan oli kiireessä keksitty. Ja mistä tunnistaa keksityksi? No siitä että ap ei kommentoi aloituksen jälkeen enää yhtään mitään. Siksi kun ei jaksa keksiä tähän enää mitään.

Jos ei ole mitään sanottavaa niin kannattaa olla hiljaa. Tarkoitan sinua, en ap:tä.

Vierailija
53/53 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapselleni laitettiin vauvana korvikset ngelmia 0z Kivittäkää vaan mammat 😍

Kai sitten myös tatuointi, jos kerran lapsen suostumuksella ei ole väliä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi