Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen juominen ei mene enää tunteisiin

Vierailija
28.12.2019 |

Ei asuta yhdessä, ollaan oltu noin 1,5v kimpassa. Hänelle maistuu alkoholi, enemmän ja vähemmän. Normiannos taitaa olla kolme olutta illassa ja viikonloppusin sit viinipullo.

Ennen tää meni mun ihon alle tosi herkästi. Kunnes tajusin, että eihän ne mun kurkusta alas mene, joten "ongelma" on hänen ei minun.

Samalla päätin, että en odota häneltä mitään. Koska pahinta oli se, että hän rikkoi lupaukset sen vuoksi ettei kyennyt krapulassaan ajamaan (esim. hakemaan mut töistä).

Nyt kun mun odotukset häntä kohtaan on nollassa, en voi pettyä mihinkään, koska e odota häneltä mitään. Jos johonkin haluan mennä, lainaan autoa. Jos hänen juominen alkaa ärsyttämään, niin keskityn omiin asioihin ja tapaan häntä taas kun on sellainen fiilis.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä viinipullosta ei aikuinen mies saa krapulaa vaikka oli millainen ituhippi narukäsi.

Vierailija
2/21 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, hyvä että teillä homma toimii!

Ihmetyttää vaan miten mies voi olla noin heikko sietämään viinaa? Vaikka olisi sen kokonaisen viikonlopun viinipullon ja ne kolme kaljaa juonut edellisenä iltana, niin miten voi olla niin kovassa krapulassa, että ei kykene autona rattiin seuraavana päivänä? Ei taida olla miehen elimistössä kaikki kunnossa. PAssita lääkäriin ja verikokeisiin, tuo ei ole normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä iloa tuosta juoposta on sinulle? Et voi ikinä suunnitella mitään miehen kanssa ja häviät joka kerta alkoholille.

Vierailija
4/21 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko aika erota, jos miehen alkoholin liikakäyttö ei enää liikuta sinua?

Vierailija
5/21 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa ole mitään liikakäyttöä, vaikka ap jotenkin niin itselleen uskottelee.

Vierailija
6/21 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään menee tunteisiin kun siitä tänne avaudut.

Vierailija
7/21 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin ihan hyvin keskittyä omaan elämääni. Pitämään huolen siitä, että mä voin hyvin. Hänen itsensä on se tajuttava, että jotain on tehtävä juomiselle. Mun marmatus ei auta siihen. Niin kauan kun se ihminen on jollain tapaa tärkeä niin oon sen kanssa. Mut oon tietoimen, että joku päivä mulle tulee seinä vastaan jos jatkuu tätä tahtii. Kolme olutta illassa on kuitenkin jollain tapaa liikaa...

Iap

Vierailija
8/21 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä suunta, et hukkaa itseäsi.

Sairaan miehen vaimo

Vierailija
9/21 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä ikävää kun ei ole oma ilmainen taksikuski aina valmiina.

Vierailija
10/21 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo koskaan pyytäny häntä kuskaamaan, voin mennä julkisilla. Itse haluaa hakea ja viedä aina silloin tällöin. Ja jos joskus jotain pyydän niin kyllä bensaa laitan tankkiin! Ap

Vierailija
11/21 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniä ehdotti meidän raittiille pojalle alkoholia työstressiin! Millainen tyttöystävä sitten tekee näin???

En halua miniäksi tuollaista. Toivottavasti myös tajuaa sen.

Vierailija
12/21 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä vaikuta siltä, että itsekään tajuaisi lopettaa tai vähentää alkoholin kulutustaan. Kun et enää huomauttele siitä, ajattelee vain tyytyväisenä että nyt viimeinenkin juomiseen liittyvä ongelma on poistunut.

Vierailija
13/21 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaaleissa parisuhteissa on tapana tehdä toisen eteen asioita. Jos ei kiinnosta tehdä mitään, voi olla yksinkin.

Vierailija
14/21 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä vaikuta siltä, että itsekään tajuaisi lopettaa tai vähentää alkoholin kulutustaan. Kun et enää huomauttele siitä, ajattelee vain tyytyväisenä että nyt viimeinenkin juomiseen liittyvä ongelma on poistunut.

Mitä se marmattaminen auttaa? Ei yhtään mitään.

Vierailija
15/21 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miniä ehdotti meidän raittiille pojalle alkoholia työstressiin! Millainen tyttöystävä sitten tekee näin???

En halua miniäksi tuollaista. Toivottavasti myös tajuaa sen.

Viisas ja tervejärkinen nuori nainen "tekee noin", että ehdottaa pientä annosta rentoutusjuomaa iltaisin. Se on terveellinen elämäntapa. Tämä suomalainen täysabsolutistinen raittiuskörttiläisyys on poikkeus maailmanmitassa ja se on vanhan orjakansan kaipuuta takaisin tyrannian alle.

Siinä tosin olet oikeassa, ettei viisas ja henkisesti aikuinen miniä teidän perheeseenne sovikaan; eihän hän ole yhtään teidän kaltaisenne.

Vierailija
16/21 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään, kommentoin vain ap:n toivetta siitä että mies tajuaisi itse ongelman. Luultavasti ei tajua. Tämän huomioon ottaen ap:n kannattaa siis joko hyväksyä tässä vaiheessa, ettei mies muutu tai jos ei kestä sitä ettei mies tule muuttumaan, erota.

Vierailija
17/21 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään, kommentoin vain ap:n toivetta siitä että mies tajuaisi itse ongelman. Luultavasti ei tajua. Tämän huomioon ottaen ap:n kannattaa siis joko hyväksyä tässä vaiheessa, ettei mies muutu tai jos ei kestä sitä ettei mies tule muuttumaan, erota.

Oon sen hyväksyny, ettei muutu. Tosin aion kyllä keksiä kaikkea kivaa tilalle. Kuten raahata vaikkapa ulkoileen. Kysyin häneltä, että mikä saisi juomisen vähenemään ja vastaus oli velvollisuus. On siis ollut työtön. Sai vakkariduunin jossa aloittaa tammikuussa. Työnsä hoitaa kyllä hyvin. Ja hänes on paljon potentiaalia kyllä.

Esim nyt jouluna meni vaan yksi olut, laittoi ruoat, siivos jne. Eli hän tekee todella paljon kotitöitä. En esim yhdessäolon aikana oo kokkaillu, koska hän haluaa ja tietää että joudun kptona kokkaileen kuitenkin.

En oo luovuttaja, niin pitkään kun näen ihmisessä edes jotain hyvää en aio perääntyä.

Mutta en myöskään "elä hänelle" vaan ensisijaisesti itselleni. Ja kun pidän huolen että oma jaksaminen on kunnossa, silloin osaan eritellä tämän juomisen hänen omaksi ongelmakseen. Ap

Vierailija
18/21 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto. Alkkikset on niin out. Onneksi tajusin lähteä suhteesta jossa se alkoholi vei lopulta aina voiton. Seuraava päivä meni sohvalla maaten roskaruokaa mussuttaen. Sek sikästä. Ja sitä ennen tottakai kaikki lupaukset oli tyhjiä, exällä oli aina myös syy miksi illat venyi ja viinaa meni. Kaverit pakotti. Unelmamies kerrassaan, jolla ei ollut edes omaa tahtoa. Onnea teille sinne.

Vierailija
19/21 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto. Alkkikset on niin out. Onneksi tajusin lähteä suhteesta jossa se alkoholi vei lopulta aina voiton. Seuraava päivä meni sohvalla maaten roskaruokaa mussuttaen. Sek sikästä. Ja sitä ennen tottakai kaikki lupaukset oli tyhjiä, exällä oli aina myös syy miksi illat venyi ja viinaa meni. Kaverit pakotti. Unelmamies kerrassaan, jolla ei ollut edes omaa tahtoa. Onnea teille sinne.

Pohjimmiltaan kaikki ollaan kuitenkin ihmisiä. Mikä minä olen tuomitsemaan ketään? T. Ap

Vierailija
20/21 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan alkoholisti ei ansitse keneltäkään mitään. Hänellä on jo kaikki mitä voi toivoa. Rakas ja tarpeellinen alkoholi. Viihtyköön sen voimalla ihan keskenään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan